Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-07-29-009314-c 5575eae1b92f4c57a0980ee0557b0ccf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Анатоліївна Тишевич

+380989372926 pupuvik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37551107
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАТЕРИНИНСЬКА, будинок 14
Контактна особа: Анна Анатоліївна Тишевич
+380989372926
pupuvik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 19:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:42
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, м. Одеса, Потьомкінські сходи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Тендерна документація додається окремим додатком. Категорія замовника: передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Код згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 79952100-3 – Послуги з організації культурних заходів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 20:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 19:22
Дод. № 3 до ТД Проект договору.doc
29 липня 2020 19:22
ТД день города.doc
29 липня 2020 20:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 19:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 19:22
Дод. № 3 до ТД Проект договору.doc
29 липня 2020 19:22
ТД день города.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000016 ● 70d9542f7db643bb907313f48fe13c4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.08.2020 Одеса № 276

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.08.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 276
Витяг з Переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-07-29-009314-c 29.07.2020 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-21 15:19:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом предметом ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів, яка проводиться ДЕПАРТАМЕНТОМ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-29-009314-c, дата оприлюднення 29.07.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам підпункту 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» щодо надання учасником довідки, складеної в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг згідно предмету закупівлі? Проте учасником ФОП Гречко К.М. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» щодо забезпечення обладнанням для надання послуг за предметом закупівлі «Послуги з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм», оскільки учасником у листі-згоді по специфікації щодо предмету закупівлі зазначено, а саме: «Погоджуюсь виконати усі умови щодо предмету закупівлі, за оригінальним сценарієм, із залученням визначеного у додатку 1 технічного забезпечення без використання еквівалентів обладнання».
Інформація щодо переліку обладнання, зазначеного у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі», тобто учасником надано інформацію щодо частини обладнання не у повному обсязі, а саме:
- TW AUDIO VERA 20 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 16 одиниць;
- TW AUDIO VERA S32 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 12 одиниць;
- TW AUDIO SYSRACK3-X згідно довідки в наявності в учасника у кількості 1 одиниці, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 4 одиниці;
- комплект SHURE UHF-R UR24 Beta58 згідно довідки в наявності в учасника у кількості 5 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 12 одиниць;
- Clay Paky k 10 A LEDA згідно довідки в наявності в учасника у кількості 10 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 30 одиниць;
- Прожектор PAR-64 RGBW згідно довідки в наявності в учасника у кількості 10 одиниць, проте у додатку 1 до тендерної документації зазначається 50 одиниць.
Інформація щодо іншого обладнання, зазначеного додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» (розділи «Сценічна конструкція», «Відео-трансляція (добір-аутсорс)», «Додаткове обладнання», «Інші витрати», «Звукове обладнання основна сцена», «Забезпечення технічного райдеру», «Звукове обладнання лінія затримки сходи середина», «Звукове обладнання лінія затримки біля Дюка», «Світлове обладнання», «Електростанція») у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня.
2. Просимо надати пояснення чи має намір Замовник залучати обладнання до предмету закупівлі послуг з організації та проведення святкового Гала-концерту до 226 річниці від дня заснування міста Одеси за оригінальним сценарієм, що проводиться Замовником згідно з оприлюдненим оголошенням за ID: UA-2020-07-29-009314-c відповідно переліку, зазначеного у додатку 1 до тендерної документації «Специфікація щодо предмету закупівлі», які за інформацією порталу електронних закупівель має намір придбати Замовник, а саме:
- Послуги з оренди відеообладнання (ID: UA-2020-07-27-008161-c, ціна пропозиції переможця 158 700,00 грн);
- Послуги з оренди комплекту сценічного обладнання (ID: UA-2020-07-27-008016-c, ціна пропозиції переможця 199 900,00 грн);
- Послуги з оренди комплекту звукового обладнання (ID: UA-2020-07-27-008052-c, ціна пропозиції переможця 139 700,00 грн)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам вимогам підпункту 5.2.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» щодо надання учасником листа-відгуку від Замовника про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався, містити вихідний номер та дату його видачі, а також інформацію про належний стан виконання такого договору. Проте учасником ФОП Гречко К.М. у складі тендерної пропозиції надано відгук на підтвердження виконання аналогічного договору від 20.08.2019 № 20082019, виданий Благодійною організацією Благодійний фонд «Холідейз», який не містить дати та вихідного номеру. Також учасником надано відгук на підтвердження виконання аналогічного договору від 26.09.2019 № 1Г, виданий Комунальним закладом початкової спеціалізованої освіти «Мистецька хореографічна школа м. Одеси», який підписаний завідуючим господарством Бачинським В.І. (згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником та підписантом вказаної юридичної особи є Книжник Оксана Анатоліївна)?ЕОГРАФІЧНА ШКОЛА М. ОДЕСИ"
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-27 16:32:10

Пояснення Замовника

Заповник надає пояснення на Запит, у межах проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надаэ пояснення щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі

2020-09-04 15:45:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГРЕЧКО КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА 3 599 000,00
UAH з ПДВ
3 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАНКОВ ВЛАДИСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
24 серпня 2020 13:07
Документи переможця.zip
13 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:58
ДОВІДКИ.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:04
станков.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГРЕЧКО КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА

ФОП СТАНКОВ ВЛАДИСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГРЕЧКО КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
#2981018369
3 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:14
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 17:03
скан договора.zip укладений
01 вересня 2020 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 599 000,00
UAH