Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 698+480 - км 703+480)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 698 + 480 - km 703 + 480)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 698 + 480 - km 703 + 480)
Очікувана вартість
140 645 800,00 UAH
UA-2020-07-29-009293-c ● 62a259eea59e45368ead30e642295eb5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Nahula Oleh Mykolaiovych 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 140 645 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 703 229,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 703229 UAH |
Publication date: | 29 липня 2020 18:57 |
Enquiries until: | 15 вересня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 вересня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 140 645 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 703 229 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 698+480 - км 703+480)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 698 + 480 - km 703 + 480)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 698+480 - км 703+480)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: M-12 — Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 698 + 480 - km 703 + 480)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 24 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2020 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 17:07 |
Протокол змін 2 до ТД ПСР М-12 698-703 (КОПІЯ).docx | |
15 вересня 2020 17:06 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР М-12 698-703 (Нова редакція 2).docx | |
15 вересня 2020 17:05 |
Додаток 7 до ТД ПСР 698-703 (Проект договору) (Нова редакція 2).docx | |
15 вересня 2020 17:05 |
Додаток 8 до ТД ПСР М-12 698-703 ТЗ (Нова редакція 2).rar | |
15 вересня 2020 17:05 |
ТД ПСР М-12 698-703 (Нова редакція 2).doc | |
19 серпня 2020 09:37 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР М-12 698-703.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо наявності техніки
Дата подання: 10 серпня 2020 17:28
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:40
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку, згідно Таблиці 1 цього Додатку, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Відповідно до Таблиці 1 Додатку № 1 Учасник повинен підтвердити наявність комплекту механізмів для влаштування основи з ограномінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу у кількості 2 одиниці.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 цього Додатку, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Просимо роз’яснити з чого має складатися цей комплект: які механізми повинні в нього входити та в якій кількості??? Також просимо роз’яснити яким саме документом Учасник має підтвердити наявність у нього саме комплекту механізмів??? Або чи достатньо буде надати документи на кожен механізм окремо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комплект механіхмів для влаштування основи з органомінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу залежить від обраного підрядником методу його виконання – приготування органомінеральної суміші в установці або безпосередньо на дорозі.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 Додатку №1, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (бухгалтерського обліку)
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 Додатку №1, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (бухгалтерського обліку)
Запитання щодо ДЦ
Дата подання: 11 серпня 2020 15:40
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:01
Доброго дня! Чи потрібно надавати розрахунки до договірної ціни у складі тендерної пропозиції, чи розрахунки надає тільки переможець процедури закупівлі протягом 10-ти днів відповідно до п. 6 ТД?
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено надання розрахунку до договірної ціни у складі тендерної пропозиції.
Протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець повинен подати на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника, для узгодження пакет документів щодо договірної ціни.
Протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець повинен подати на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника, для узгодження пакет документів щодо договірної ціни.
Аналогічний досвід
Дата подання: 20 серпня 2020 21:46
Дата відповіді: 25 серпня 2020 08:27
Доброго дня, шановний Замовнику.
Керуючись положеннями ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання.
Згідно вимог додатку 3 до Документації Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як «влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу ТА/АБО влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші» в обсязі не менше 46618 м2.
Просимо відповісти, чи правильно ми розуміємо, що відповідність вказаній вимозі Документації учасники можуть підтверджувати у тому числі досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші, ВИГОТОВЛЕНОЇ В УСТАНОВЦІ (не на дорозі)?
Заздалегідь вдячні за оперативну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідність вказаній у зверненні вимозі Тендерної документації учасники можуть підтверджувати у тому числі досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші, виготовленої в установці (не на дорозі).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-29-009293-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 18 серпня 2020 11:29
Вимога на кваліфікаційні критерії
Шановний замовнику! До Замовника процедури закупівлі вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1) Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 12598 м2; 2) Влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу – 46618 м2; 3) Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 15751 т; 4) Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 43749 м2; 5) Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком – 15,17 км. Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%. Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Враховуючи, що ключовими роботами/послугами для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення є роботи по розбиранню, обробці, підсиленню та влаштуванню шарів дорожнього одягу. Інші роботи, а саме – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком не повинні бути в переліку робіт, що підтверджують кваліфікацію учасника за предметом закупівлі. Замовник обмежує коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додає роботи, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації, а також завищує ключові роботи/послуги для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення. Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі ключових/не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток 8 до Тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) та Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Виходячи з викладеного, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» та діючими Методичними рекомендаціями з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до додатку 3 тендерної документації, а саме: викласти наступний абзац Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1) Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 12598 м2; 2) Влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу – 46618 м2; 3) Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 15751 т; 4) Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 43749 м2; 5) Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком – 15,17 км.» в наступній редакції: «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1) Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 12598 м2; 2) Влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу – 46618 м2; 3) Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 15751 т; 4) Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 43749 м2;». Задоволення вказаної Вимоги збільшить кількість учасників, що призведе до належної конкуренції та зменшення вартості робіт/послуг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 14:56
Визнати вимогу задоволеною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-29-009293-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 28 серпня 2020 23:53
Дата подання: 28 серпня 2020 23:53
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 19:04
Рішення від 02.09.2020 № 16521 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 19:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2020 № 16879.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 20:59
Рішення від 08.09.2020 № 16879.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням уповноваженої особи від 15 вересня 2020 року до тендерної документації внесено необхідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 17:09
Номер скарги: UA-2020-07-29-009293-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 25 жовтня 2020 16:27
Дата подання: 25 жовтня 2020 16:27
Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону учасника
Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону учасника Консорціум "Блек Сі Консорціум" (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 20:59
рішення від 28.10.2020№20064+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 20:58
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.11.2020 № 17671.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 14:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2020№20766.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 18:36
рішення від 09.11.2020№20766.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 20 жовтня 2020 року в частині допущення до аукціону тендерної пропозиції консорціуму «Блек Сі Консорціум», поданої для участі у закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками)( ділянка км 698+480 - км 703+480) (UA-2020-07-29-009293-с).
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2020 07:18
Номер скарги: UA-2020-07-29-009293-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Консорціум "Блек Сі Консорціум", Код ЄДРПОУ:43599225
Дата подання: 19 листопада 2020 11:18
Дата подання: 19 листопада 2020 11:18
Скарга на рішення замовника
Скаржник вважає рішення Замовника упередженим та дискримінаційним, а також таким, що не відповідає вимогам Закону. Внаслідок неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника були порушені права та законні інтереси Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2020 12:14
рішення від 23.11.2020 № 21665 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 12:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2020 № 22331.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 15:05
рішення від 02.12.2020 № 22331.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 19:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням від 09.12.2020 скасовано рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 17 листопада 2020 року в частині відхилення тендерної пропозиції консорціуму «Блек Сі Консорціум», поданої для участі у закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 698+480 - км 703+480) (UA-2020-07-29-009293-с).
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 10:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 грудня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 17:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 12:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 18:48
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 07:57
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 10:24
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
140 450 000,00
UAH з ПДВ
|
125 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
125 491 836,00
UAH з ПДВ
|
125 491 836,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
128 000 000,00
UAH з ПДВ
|
128 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Консорціум "Блек Сі Консорціум" |
137 849 999,00
UAH з ПДВ
|
137 849 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
140 000 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
140 005 230,00
UAH з ПДВ
|
140 005 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
125 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 13:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:14
|
ДУ №5 договір №311-21.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:12
|
ДУ №5 договір №311-21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 17:24
|
Договір 311_21 (ДУ №1).pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 17:10
|
Продовження терміну укладання договору.pdf | укладений |
21 січня 2021 17:09
|
Договір 311_21 (Додатки).pdf | укладений |
21 січня 2021 17:08
|
Договір 311_21.pdf | укладений |
21 січня 2021 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 311/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5ч.5ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 311/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |