Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 597+330 - км 630+790)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 597 + 330 - km 630 + 790)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 597 + 330 - km 630 + 790)
Очікувана вартість
917 615 574,00 UAH
UA-2020-07-29-008984-c ● c61c380eb6a84897a0037dd0b215eb10
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Nahula Oleh Mykolaiovych 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 917 615 574,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 588 077,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4588077 UAH |
Publication date: | 29 липня 2020 17:35 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 917 615 574 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 588 078 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 597+330 - км 630+790)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 597 + 330 - km 630 + 790)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 597+330 - км 630+790)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: M-12 — Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) on the section km 584 + 222 - km 704 + 400 (separate sections) (section km 597 + 330 - km 630 + 790)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 24 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 09:53 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР М-12 597-630.pdf | |
19 серпня 2020 09:52 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР М-12 597-630 (Нова редакція 1).docx | |
19 серпня 2020 09:52 |
Додаток 7 до ТД ПСР 597-630 (Проект договору)(Нова редакція 1).docx | |
19 серпня 2020 09:52 |
Додаток 8 до ТД ПСР М-12 597-630 (Нова редакція 1).rar | |
19 серпня 2020 09:51 |
ТД ПСР М-12 597-630 (Нова редакція 1).doc |
19 серпня 2020 09:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2020 09:53 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР М-12 597-630.pdf
|
|||
19 серпня 2020 09:52 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР М-12 597-630 (Нова редакція 1).docx
|
|||
19 серпня 2020 09:52 |
Додаток 7 до ТД ПСР 597-630 (Проект договору)(Нова редакція 1).docx
|
|||
19 серпня 2020 09:52 |
Додаток 8 до ТД ПСР М-12 597-630 (Нова редакція 1).rar
|
|||
19 серпня 2020 09:51 |
ТД ПСР М-12 597-630 (Нова редакція 1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 03 серпня 2020 12:07
Дата відповіді: 04 серпня 2020 09:12
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку, згідно Таблиці 1 цього Додатку, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Відповідно до п/п 18 Таблиці 1 Учасник повинен підтвердити наявність комплекту механізмів для влаштування основи з ограномінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу у кількості 2 одиниці.
Разом з тим, відповідно до додатку № 8 тендерної документації «технічне завдання», передбачено влаштування основи дорожнього одягу із органо-мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу (СФОВ) з додаванням ЩПС С-7 обробленої комплексним в`яжучим асфальтоукладачем, наявність якого також необхідно підтвердити згідно згідно Таблиці 1 Додатку 1.
Просимо роз'яснити для яких видів робіт планується використання комплеку механізмів для влаштування основи з ограномінеральної суміші та які саме механізми повинні до нього входити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У технічному завданні (Додаток №8 до тендерної документації) допущено ряд технічних помилок, у зв’язку з чим до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 10 серпня 2020 17:25
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:41
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку, згідно Таблиці 1 цього Додатку, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Відповідно до Таблиці 1 Додатку № 1 Учасник повинен підтвердити наявність комплекту механізмів для влаштування основи з ограномінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу у кількості 2 одиниці.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 цього Додатку, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Просимо роз’яснити з чого має складатися цей комплект: які механізми повинні в нього входити та в якій кількості??? Також просимо роз’яснити яким саме документом Учасник має підтвердити наявність у нього саме комплекту механізмів??? Або чи достатньо буде надати документи на кожен механізм окремо???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комплект механіхмів для влаштування основи з органомінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу залежить від обраного підрядником методу його виконання – приготування органомінеральної суміші в установці або безпосередньо на дорозі.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 Додатку №1, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (бухгалтерського обліку)
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 Додатку №1, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (бухгалтерського обліку)
Запитання щодо ДЦ
Дата подання: 11 серпня 2020 15:38
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:02
Доброго дня! Чи потрібно надавати розрахунки до договірної ціни у складі тендерної пропозиції, чи розрахунки надає тільки переможець процедури закупівлі протягом 10-ти днів відповідно до п. 6 ТД?
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено надання розрахунку до договірної ціни у складі тендерної пропозиції.
Протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець повинен подати на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника, для узгодження пакет документів щодо договірної ціни.
Протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець повинен подати на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника, для узгодження пакет документів щодо договірної ціни.
Аналогічний досвід
Дата подання: 20 серпня 2020 21:40
Дата відповіді: 25 серпня 2020 08:19
Доброго дня, шановний Замовнику.
Керуючись положеннями ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання.
Згідно вимог додатку 3 до Документації Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як «влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу ТА/АБО влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші» в обсязі не менше 327607 м2.
Просимо відповісти, чи правильно ми розуміємо, що відповідність вказаній вимозі Документації учасники можуть підтверджувати у тому числі досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші, ВИГОТОВЛЕНОЇ В УСТАНОВЦІ (не на дорозі)?
Заздалегідь вдячні за оперативну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідність вказаній у зверненні вимозі Тендерної документації учасники можуть підтверджувати у тому числі досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші, виготовленої в установці (не на дорозі).
Аналогічний досвід
Дата подання: 20 серпня 2020 21:41
Дата відповіді: 25 серпня 2020 08:19
Доброго дня, шановний Замовнику.
Керуючись положеннями ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання.
Згідно вимог додатку 3 до Документації Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як «влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу ТА/АБО влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші» в обсязі не менше 327607 м2.
Просимо відповісти, чи правильно ми розуміємо, що відповідність вказаній вимозі Документації учасники можуть підтверджувати у тому числі досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші, ВИГОТОВЛЕНОЇ В УСТАНОВЦІ (не на дорозі)?
Заздалегідь вдячні за оперативну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідність вказаній у зверненні вимозі Тендерної документації учасники можуть підтверджувати у тому числі досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші, виготовленої в установці (не на дорозі).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-29-008984-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 18 серпня 2020 11:33
Вимога на кваліфікаційні критерії
Шановний замовнику! До Замовника процедури закупівлі вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1) Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 81458 м2; 2) Влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу – 327607 м2; 3) Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 99972 т; 4) Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 299730 м2; 5) Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком – 106,388 км. Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%. Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Враховуючи, що ключовими роботами/послугами для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення є роботи по розбиранню, обробці, підсиленню та влаштуванню шарів дорожнього одягу. Інші роботи, а саме – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком не повинні бути в переліку робіт, що підтверджують кваліфікацію учасника за предметом закупівлі. Також, вважаємо, що досвід виконання робіт визначений замовником щодо влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу у обсязі 327607 м2 є значно завищеним. Замовник обмежує коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додає роботи, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації, а також завищує ключові роботи/послуги для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення. Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі ключових/не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток 8 до Тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) та Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Виходячи з викладеного, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» та діючими Методичними рекомендаціями з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до додатку 3 тендерної документації, а саме: викласти наступний абзац Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1) Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 81458 м2; 2) Влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу – 327607 м2; 3) Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 99972 т; 4) Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 299730 м2; 5) Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком – 106,388 км.» в наступній редакції: «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1) Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 81458 м2; 2) Влаштування основи із органо-мінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу – 294341 м2; 3) Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 99972 т; 4) Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 299730 м2». Задоволення вказаної Вимоги збільшить кількість учасників, що призведе до належної конкуренції та зменшення вартості робіт/послуг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 14:23
Визнати вимогу задоволеною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-29-008984-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 30 вересня 2020 15:06
Дата подання: 30 вересня 2020 15:06
Оскарження неправомірного рішення Замовника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 05.10.2020№18611.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 20:39
Номер скарги: UA-2020-07-29-008984-c.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 вересня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
AzVirt MMC | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:57
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
AzVirt MMC |
887 615 574,00
UAH з ПДВ
|
883 027 495,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
907 615 572,00
UAH з ПДВ
|
887 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
AzVirt MMC #2000025721 |
Переможець |
883 027 495,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 10:33
|
Договір 239_20(ДУ 24).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:30
|
Договір 239_20 (ДУ 21).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 14:28
|
Договір№239-20(ДУ№18).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:32
|
ДУ №16 договір №239-20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:28
|
Договір 239_20 (ДУ 4).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 11:18
|
Договір 239_20 (додатки).pdf | укладений |
27 жовтня 2020 11:18
|
Договір 239_20.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 239/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 239/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 239/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 239/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 239/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |