Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40214227 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції , будинок 7 |
Контактна особа: |
Коваль Євгенія Вікторівна 380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 1 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за Договором на умовах післяоплати протягом 15 банківських днів з моменту надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 13:38 |
Перелік змін.docx | |
06 серпня 2020 13:36 |
ТД_прибирання-2020 (нова редакція).docx | |
29 липня 2020 17:33 |
Проект договору.docx |
06 серпня 2020 13:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2020 13:38 |
Перелік змін.docx
|
|||
06 серпня 2020 13:36 |
ТД_прибирання-2020 (нова редакція).docx
|
|||
29 липня 2020 17:33 |
Проект договору.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 28 серпня 2020 10:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-20-000004 ● 4af563c9f23a43b6b349bfe355ff5703
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2020 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 №167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
20 UA-2020-07-29-008947-c 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-31 10:25:30
Аргументовані заперечення до висновку.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушення Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
На час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, на авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п.8 ч. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, зазначаємо, що у п.7 розділу І Загальні положення Тендерної документації зазначено Інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Системи прогресивної очистки» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону, Замовник вимагає від учасника довідку, складену у дозвільній формі, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується. У довідці учасник повинен надати інформацію про наявність: пилососів (для вологого та сухого прибирання), поломийних машин, інвентарю, тощо.
На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «Системи прогресивної очистки» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується, в якій відсутня будь-яка інформація щодо наявності в учасника інвентарю для надання послуг, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Стосовно цього зауваження слід зазначити, що згідно діючого законодавства України не заборонено додатково залучати машини та механізми для виконання зобов’язань по договору, як за договорами оренди так і договорами надання послуг.
Крім того, тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника інвентарю.
Разом з тим, в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуг, що закуповуються від 05.08.2020 зазначено, що компанія має довгострокові контракти з постачальниками сучасної хімії та засобів гігієни, виробниками інвентарю та видаткових матеріалів.
Враховуючи вищевикладене, в учасника ТОВ «Системи прогресивної очистки» наявне все необхідне обладнання для надання послуг.
Крім того, підпунктом 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (згідно із ДОДАТКОМ 5 до тендерної документації).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Системи прогресивної очистки» відсутні листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Вишневецької Тетяни Анатоліївни, Бернштеїна Александра, персональні дані яких зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «Системи прогресивної очистки» від 24.07.2018 року та Ананченка Євгена, персональні дані якого зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «Системи прогресивної очистки» від 27.12.2018 року.
Оскільки, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів використовувались вищезазначені протоколи загальних зборів з персональними даними Вишневецької Т.І., Бернштеїна Александра та Ананченка Євгена, тендерна пропозиція ТОВ «Системи прогресивної очистки» не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Стосовно цього зауваження слід зазначити, що підпункт 7 пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації не містить вимоги щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах на всіх осіб, котрі значяться в тендерній пропозиції учасника.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
949 143,36
UAH з ПДВ
|
934 959,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
986 910,25
UAH з ПДВ
|
935 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
1 095 411,36
UAH з ПДВ
|
949 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" |
1 299 951,00
UAH з ПДВ
|
1 286 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК" |
1 307 000,00
UAH з ПДВ
|
1 287 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" #37365048 |
Рішення скасоване |
1 286 730,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:58
|
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Рішення скасоване |
934 959,96
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:05
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
935 900,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:05
|
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
949 140,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:05
|
|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" #37365048 |
Рішення скасоване |
1 286 730,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:05
|
|
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК" #41308436 |
Рішення скасоване |
1 287 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:05
|
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Відхилено |
934 959,96
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 14:40
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
935 900,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 14:51
|
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
949 140,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 14:58
|
|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" #37365048 |
Відхилено |
1 286 730,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 15:02
|
|
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК" #41308436 |
Відхилено |
1 287 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 15:09
|