Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 331400000-3 Медичні матеріали (Фільтри або пристрій для видалення лейкоцитів з тромбоконцентрату (для приліжкового використання))
CPV: 331400000-3 Medical materials (Filters or device for removal of leukocytes from platelet concentrate (for bedside use))
Очікувана вартість
1 145 752,92 UAH
UA-2020-07-29-008811-c 2529f4eb96054e2d9f94932ac7db655c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 15:43
Очікувана вартість: 1 145 752,92 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 728,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 29 липня 2020 17:14
Enquiries until: 19 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 25 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 1 145 753 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 729 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
НК 024:2019 – 36194 Фільтр для системи аферезу, для цільної крові
NC 024:2019 – 36194 Apheresis system filter, whole blood
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1787 одиниця
Фільтри або пристрій для видалення лейкоцитів з тромбоконцентрату (для приліжкового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Filters or device for removal of leukocytes from platelet concentrate (for bedside use)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДВ
Дата подання: 06 серпня 2020 13:29
Дата відповіді: 10 серпня 2020 11:32
У вимогах тендерної документації зазначено : " З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ.(Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції)". Надайте обгрунтування на основі яких нормативних документів та на підставі чого визначена вимога зазначення ціни без врахування ПДВ , оскільки за загальними правилами ціна зазначається з врахуванням ПДВ (товар підлягає оподаткуванню).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Оплата за продукцію, яка є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Порядок ввезення, постачання і цільового використання лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 вересня 2020
UA-2020-07-29-008811-c2529f4eb96054e2d9f94932ac7db655c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ ДІАВІТА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:02
МТВ.PDF
28 серпня 2020 13:02
Кваліфікація.PDF
28 серпня 2020 13:02
Відповідність.PDF

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАВІТА

ТОВ "ЛЕДУМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 889 926,00
UAH
843 464,00
UAH
Документи
ТОВ ДІАВІТА 1 143 680,00
UAH
844 777,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:02
МТВ.PDF
28 серпня 2020 13:02
Кваліфікація.PDF
28 серпня 2020 13:02
Відповідність.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ ДІАВІТА

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
843 464,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 13:02
Додактова угода № 3.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:59
дод №2 від 30.11 до дог 09-111-102020 від 27.11.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 10:51
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
28 жовтня 2020 10:50
Договір від 27.10.2020 № 09 111-10 2020.pdf укладений
28 жовтня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 09/111-10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/111-10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 06 квітня 2021
Сума оплати за договором: 843 464,00
UAH