Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки та персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
249 098,00 UAH
UA-2020-07-29-008709-c 397fec48c03e4057be87b431b77ff77b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кльок

+380986591290 klok.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25543291
Вебсайт: https://zelenodolsk.otg.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 53860, Україна , Дніпропетровська обл., м. Зеленодольськ, Апостолівський район, вул. Енергетична, 15
Контактна особа: Ольга Кльок
+380986591290
klok.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 249 098,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Лот 1-Ноутбуки
Лот 2- Персональні комп’ютери
Лот 3-Ноутбук

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 липня 2020 14:28
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день!) Дякуємо за запитання.
Товар повинен пропонуватись Учасниками новим, та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберігання якого не порушені. Пропозиції щодо постачання Товару, який перебував в експлуатації до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть.
Поставка товару, його збірка здійснюється з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень, відповідно до адреси поставки, в узгоджений з керівником закладу час.
Товар повинен відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують його якість та придатність до використання. Товар повинен відповідати показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України та діючими стандартами.
Поставка товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-008709-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 24 серпня 2020 14:24
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"в тендерній закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Учасник не надав у складі пропозиції відомості про учасника за формою Додатку №5 та не надано лист на обробку даних за форму Додатку №7, які вимагались Замовником.
Крім того, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" усупереч Додатку №1 надано довідки про наявність працівників та наявність матеріально-технічної бази не у відповідно до форм, які вимагались в Додатку №1
Керуючись зазначеним, просимо відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 14:45
Технічна помилка.
Згідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки й описки. Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводе до відхилення тендерної пропозиції. Додається Протокол №25/08/2.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис предмету закупівлі:
Лот 1 - Ноутбуки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 171 356,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 856,78 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 серпня 2020 12:05
Закінчення: 17 серпня 2020 12:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13 шт
Ноутбуки, згідно Додатку №1 «Специфікація»
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53860, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський район, згідно Додатку №2 «Дислокація об’єктів»
Дата доставки: 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов’язаний повністю оплатити товар протягом 10 (десяти ) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та акту приймання-передачі на підставі наданого Постачальником рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 147 030,00
UAH з ПДВ
147 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 149 862,96
UAH з ПДВ
149 862,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 20:03
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:46
Порівняльна таблиця.pdf
13 серпня 2020 19:46
лист штрафні санкції.pdf
13 серпня 2020 19:46
лист ст. 17.pdf
13 серпня 2020 19:46
лист несертифікація.pdf
13 серпня 2020 19:46
копія паспорту.pdf
13 серпня 2020 19:46
копія коду андрійцьо.pdf
13 серпня 2020 19:46
додаток8 стаття 17.pdf
13 серпня 2020 19:46
додаток 9.pdf
13 серпня 2020 19:46
додаток 7 обробка.pdf
13 серпня 2020 19:46
додаток 5 відомості.pdf
13 серпня 2020 19:46
додаток 4 проект.pdf
13 серпня 2020 19:46
додаток 3 пропозиція.pdf
13 серпня 2020 19:46
Договір оренди.pdf
13 серпня 2020 19:46
договір нова пошта.pdf
13 серпня 2020 19:46
довідка повноваження.pdf
13 серпня 2020 19:46
довідка інформаційна.pdf
13 серпня 2020 19:46
Довідка довкілля.pdf
13 серпня 2020 19:46
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 19:46
ВИТЯГ З ЄДР 13.08.2020 р..pdf
13 серпня 2020 19:46
виписка з єдр юдітрейд.pdf
13 серпня 2020 19:46
HP ноутбуки до 23 05 23 (1).pdf
13 серпня 2020 19:46
250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 147 030,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
147 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 08:28
д.у.№2,14.09.20,дог1007.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 12:53
дог.1007,д.у.№1,10.09.2020.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:20
IMG_0001.pdf укладений
07 вересня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2. договору №1007 від 07.09.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «3.2. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України – 113760,00 грн. (Сто тринадцять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.), місцевий бюджет- 33270,00 грн. (Тридцять три тисячі двісті сімдесят грн. 00 коп.)» 2. У зв’язку зі зміною п.3.2. договору №1007 від 07.09.2020 р. сторони дійшли згоди внести зміни до п.13 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в частині реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1007
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2. договору №1007 від 07.09.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «3.2. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України – 132327,00 грн. (Сто тридцять дві тисячі триста двадцять сім грн. 00 коп.), місцевий бюджет- 14703,00 грн. (Чотирнадцять тисяч сімсот три грн. 00 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 1007
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 147 030,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 505,00 UAH)