Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки та персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
249 098,00 UAH
UA-2020-07-29-008709-c ● 397fec48c03e4057be87b431b77ff77b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25543291 |
Вебсайт: | https://zelenodolsk.otg.dp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 53860, Україна , Дніпропетровська обл., м. Зеленодольськ, Апостолівський район, вул. Енергетична, 15 |
Контактна особа: |
Ольга Кльок +380986591290 klok.olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 249 098,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Лот 1-Ноутбуки
Лот 2- Персональні комп’ютери
Лот 3-Ноутбук
Лот 2- Персональні комп’ютери
Лот 3-Ноутбук
Тендерна документація
30 липня 2020 08:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 17:07 |
ТД ноутбуки та персональні комп'ютери Лот1 , Лот2, Лот3.doc |
30 липня 2020 08:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2020 17:07 |
ТД ноутбуки та персональні комп'ютери Лот1 , Лот2, Лот3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 30 липня 2020 14:28
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день!) Дякуємо за запитання.
Товар повинен пропонуватись Учасниками новим, та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберігання якого не порушені. Пропозиції щодо постачання Товару, який перебував в експлуатації до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть.
Поставка товару, його збірка здійснюється з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень, відповідно до адреси поставки, в узгоджений з керівником закладу час.
Товар повинен відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують його якість та придатність до використання. Товар повинен відповідати показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України та діючими стандартами.
Поставка товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.
Товар повинен пропонуватись Учасниками новим, та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберігання якого не порушені. Пропозиції щодо постачання Товару, який перебував в експлуатації до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть.
Поставка товару, його збірка здійснюється з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень, відповідно до адреси поставки, в узгоджений з керівником закладу час.
Товар повинен відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують його якість та придатність до використання. Товар повинен відповідати показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України та діючими стандартами.
Поставка товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-29-008709-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 24 серпня 2020 14:24
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"в тендерній закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Учасник не надав у складі пропозиції відомості про учасника за формою Додатку №5 та не надано лист на обробку даних за форму Додатку №7, які вимагались Замовником.
Крім того, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" усупереч Додатку №1 надано довідки про наявність працівників та наявність матеріально-технічної бази не у відповідно до форм, які вимагались в Додатку №1
Керуючись зазначеним, просимо відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ
Розгорнути
Згорнути
Учасник не надав у складі пропозиції відомості про учасника за формою Додатку №5 та не надано лист на обробку даних за форму Додатку №7, які вимагались Замовником.
Крім того, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" усупереч Додатку №1 надано довідки про наявність працівників та наявність матеріально-технічної бази не у відповідно до форм, які вимагались в Додатку №1
Керуючись зазначеним, просимо відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 14:45
Технічна помилка.
Згідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки й описки. Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводе до відхилення тендерної пропозиції. Додається Протокол №25/08/2.
Згідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки й описки. Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводе до відхилення тендерної пропозиції. Додається Протокол №25/08/2.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1 - Ноутбуки
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 171 356,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 856,78 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
13 шт
Ноутбуки, згідно Додатку №1 «Специфікація»
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53860, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський район, згідно Додатку №2 «Дислокація об’єктів»
Дата доставки:
01 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов’язаний повністю оплатити товар протягом 10 (десяти ) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та акту приймання-передачі на підставі наданого Постачальником рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
147 030,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 08:28
|
д.у.№2,14.09.20,дог1007.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 08:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 12:53
|
дог.1007,д.у.№1,10.09.2020.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:20
|
IMG_0001.pdf | укладений |
07 вересня 2020 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2. договору №1007 від 07.09.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «3.2. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України – 113760,00 грн. (Сто тринадцять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.), місцевий бюджет- 33270,00 грн. (Тридцять три тисячі двісті сімдесят грн. 00 коп.)» 2. У зв’язку зі зміною п.3.2. договору №1007 від 07.09.2020 р. сторони дійшли згоди внести зміни до п.13 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в частині реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 1007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2. договору №1007 від 07.09.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «3.2. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України – 132327,00 грн. (Сто тридцять дві тисячі триста двадцять сім грн. 00 коп.), місцевий бюджет- 14703,00 грн. (Чотирнадцять тисяч сімсот три грн. 00 коп.)» |
Номер договору про закупівлю: | 1007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |