Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожні знаки
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-07-29-008605-c ● bc131fb46bf74406a23aa0f4572c08e4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44400000-4: Готова продукція різних видів та супутні вироби
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару, протягом 3-х робочих днів з дня отримання заявки.
5. До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають Замовнику зразки Товару, що ними пропонується у закупівлі
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару.
9. Сертифікат відповідності умовам ДСТУ.
10.Сертифікат ISO.
11.Сертифікат відповідності та/або паспорт якості на плівку світлоповертальну, що використовуватиметься для виготовлення предмету закупівлі;
Розгорнути
Згорнути
1. Платник ПДВ.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару, протягом 3-х робочих днів з дня отримання заявки.
5. До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають Замовнику зразки Товару, що ними пропонується у закупівлі
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару.
9. Сертифікат відповідності умовам ДСТУ.
10.Сертифікат ISO.
11.Сертифікат відповідності та/або паспорт якості на плівку світлоповертальну, що використовуватиметься для виготовлення предмету закупівлі;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Дорожні знаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, 04080, м.Київ, вул.Кирилівська,15, або самовивіз по м.Києву.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44400000-4 — Готова продукція різних видів та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 10:21 |
Договір проект.docx |
30 липня 2020 10:19 |
Документація.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дорожні Системи #41036887 |
Переможець |
34 042,50
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 263 від 26.08.2020 року.pdf | укладений |
26 серпня 2020 09:41
|