Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі
Очікувана вартість
1 275 183,00 UAH
UA-2020-07-29-008550-c 6b4f0d4fa3ca4df79328a852a0548d69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Татавцева

+380612286260 zakupki.hortytsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611464
Вебсайт: http://hort-osvita.zp.sch.in.ua/
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.48А
Контактна особа: Олена Татавцева
+380612286260
zakupki.hortytsa@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:21
Очікувана вартість: 1 275 183,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 751,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1152 штуки
парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, відповідно до додатку 4 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 90 календарних днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:27
ТД оновлена меблі НУШ.docx
04 серпня 2020 13:27
перелік змін 04.08.2020.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток 2 проект договору.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток_4_місцезнаходження.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток_3_лист-згода.docx
04 серпня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:27
ТД оновлена меблі НУШ.docx
29 липня 2020 16:51
1-ТД_меблі НУШ.docx
04 серпня 2020 13:27
перелік змін 04.08.2020.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток 2 проект договору.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток_4_місцезнаходження.docx
29 липня 2020 16:52
Додаток_3_лист-згода.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 1 263 180,00
UAH з ПДВ
1 263 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019" 1 275 000,00
UAH з ПДВ
1 275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 12:25
Електронний підпис
24 серпня 2020 12:21
Довідка ст.17 ч. 2.pdf
24 серпня 2020 12:21
Довідка ст.17 п.12.pdf
24 серпня 2020 12:21
Dovidka_20225351840110511141.pdf.p7s
24 серпня 2020 12:21
Dovidka_20225351840110511141.pdf
13 серпня 2020 21:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:44
Технічна частина.rar
13 серпня 2020 21:44
Інші документи.rar
13 серпня 2020 21:44
Квалфікаційна частина.rar

Публічні документи

13 серпня 2020 22:49
Технічні вимоги.pdf
13 серпня 2020 22:49
Статут.pdf
13 серпня 2020 22:49
ст.17.pdf
13 серпня 2020 22:49
Сертифікація.pdf
13 серпня 2020 22:49
проект договору.pdf
13 серпня 2020 22:49
Перс. дані.pdf
13 серпня 2020 22:49
мат. база.pdf
13 серпня 2020 22:49
Ліцензія.pdf
13 серпня 2020 22:49
ЛГ тех. згода.pdf
13 серпня 2020 22:49
ЛГ постачання.pdf
13 серпня 2020 22:49
ЛГ заміни.pdf
13 серпня 2020 22:49
ЛГ 24 місяця.pdf
13 серпня 2020 22:49
ЛГ 24 місяця - 2.pdf
13 серпня 2020 22:49
Захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 22:49
Анкета.pdf
13 серпня 2020 22:49
Статут.pdf
13 серпня 2020 22:49
Наказ.pdf
13 серпня 2020 22:49
Выписка.pdf
13 серпня 2020 22:49
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВ "ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Переможець 1 263 180,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
1 263 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:35
дод.угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:28
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 09:05
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 15:14
дод.угода 3.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 09:08
дод.угода 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:02
договір, доп.угода.pdf укладений
02 вересня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник забов"язується до 30.11.2020 року поставити товар до визначених об"єктів
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнено джерело фінансування
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 263 180,00
UAH (в тому числі ПДВ 210 530,00 UAH)