Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір та конверти
Очікувана вартість
112 625,00 UAH
UA-2020-07-29-008419-c ● 27ef4c2c7549407ba359855bec6d0b9f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02214188 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11 |
Контактна особа: |
Олексій Крамар +380678685754 kramar.sz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 112 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 563,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Конверти поштові С5 (162/229 мм) – 600 шт., конверти поштові великі С4 (229/324 мм) – 200 шт., папір кольоровий цупкий А4 – 2 пач., папір офісний А3 – 5 пач., папір офісний А4 – 1 100 пач.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Конверти поштові С5 (162/229 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Конверти поштові великі С4 (229/324 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Папір кольоровий цупкий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачок
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1100 пачок
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунка-фактури та видаткової накладної. Замовник сплачує вартість товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної довіреною особою Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування на вказані цілі Покупець здійснює розрахунки з Постачальником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 16:43 |
ОГОЛОШЕННЯ для СЗ папір та конверти 2020.docx | |
29 липня 2020 16:43 |
Додаток № 6 до Оголошення Інформація про Учасника.docx | |
29 липня 2020 16:43 |
Додаток № 5 до Оголошення Лист-згода на обробку пер.даних.docx | |
29 липня 2020 16:43 |
Додаток № 2 до Оголошення Цінова пропозиція.docx | |
29 липня 2020 16:43 |
Додаток № 1 до Оголошення Док. від Учасника.docx | |
29 липня 2020 16:43 |
Додаток № 3 до Оголошення ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx | |
29 липня 2020 16:43 |
Додаток № 4 до Оголошення Проек Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
екологічний офісний папір
Дата подання: 30 липня 2020 11:17
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:32
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше Звернення повідомляємо наступне: відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Разом з тим, зміни, які Ви пропонуєте внести дискримінують потенційних Учасників та значно звужують конкуренцію. Вимоги до предмета Закупівлі розробляються та затверджується Замовником і повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України. Тому технічні вимоги до предмета Закупівлі були розроблені з урахуванням техніки, яка знаходиться у розпорядженні працівників та безпосередньо потреби Академії, задля забезпечення меншого зносу картриджів та друкувальної техніки і мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт.
До того ж, Учасники можуть пропонувати еквівалент товару, за умови його відповідності всім технічним характеристикам предмета Закупівлі. У свою чергу, ми зобов’язуємось розглянути всі пропозиції Учасників у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», які відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, прийнято рішення щодо відмови у внесені змін до вимог до предмета закупівлі, а саме змін до технічних характеристик Паперу А4.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України. Тому технічні вимоги до предмета Закупівлі були розроблені з урахуванням техніки, яка знаходиться у розпорядженні працівників та безпосередньо потреби Академії, задля забезпечення меншого зносу картриджів та друкувальної техніки і мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт.
До того ж, Учасники можуть пропонувати еквівалент товару, за умови його відповідності всім технічним характеристикам предмета Закупівлі. У свою чергу, ми зобов’язуємось розглянути всі пропозиції Учасників у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», які відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, прийнято рішення щодо відмови у внесені змін до вимог до предмета закупівлі, а саме змін до технічних характеристик Паперу А4.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-29-008419-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 31 липня 2020 15:03
Дискримінаційні вимоги до учасників
Шановний Замовнику в Додатку №3 до Оголошення, для підтвердження якості паперу Учасник повинен надати в складі пропозиції, окрім іншого: "2) завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі."
Звертаємо вашу увагу на той, факт що дана вимога є дискримінаційною у відношенні вітчизняних українських виробників, бо отримання міжнароднного сертифікату ISO не передбачено українським законодавством, в той же час якість товару підтверджується висновками Державної СЕС та паспортами (сертифікатами) виробників. Більш того, варто зазначити, що вами вимагається сертифікат ISO виданий саме виробнику товару, при цьому в закупівлі участь приймають учасники, які можуть і не бути виробниками товару. ISO 9001 універсальний міжнародний стандарт - так як передбачає контроль якості на підприємствах будь-якого типу, розміру і виду діяльності. Але під час сертифікації перевіряється виробництво, а не сам продукт. Надалі впроваджений стандарт дає право на відповідне маркування продукції. Тобто наявність такого сертифікату у виробника свідчить лише про відповідність його виробництва визнаним стандартам, але жодним разом не гарантує якість тієї чи іншої партії товару, яка виготовляється на такому сертифікованому виробництві, для цього існує відділ контролю якості на виробництвах, які і фіксують певні технічні параметри кожної партії в залежності від сировини яку використовували та інших факторів. Враховуючи викладене вище та зважаючи на той факт, що наявність або відсутність сертифікату ISO 9001 жодним чином не гарантує якість товару, вимагаємо внести уточнення до пункту 2) Додатку №3 до Оголошення та викласти його в наступній редакції: "2) завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі (за наявності)."
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на той, факт що дана вимога є дискримінаційною у відношенні вітчизняних українських виробників, бо отримання міжнароднного сертифікату ISO не передбачено українським законодавством, в той же час якість товару підтверджується висновками Державної СЕС та паспортами (сертифікатами) виробників. Більш того, варто зазначити, що вами вимагається сертифікат ISO виданий саме виробнику товару, при цьому в закупівлі участь приймають учасники, які можуть і не бути виробниками товару. ISO 9001 універсальний міжнародний стандарт - так як передбачає контроль якості на підприємствах будь-якого типу, розміру і виду діяльності. Але під час сертифікації перевіряється виробництво, а не сам продукт. Надалі впроваджений стандарт дає право на відповідне маркування продукції. Тобто наявність такого сертифікату у виробника свідчить лише про відповідність його виробництва визнаним стандартам, але жодним разом не гарантує якість тієї чи іншої партії товару, яка виготовляється на такому сертифікованому виробництві, для цього існує відділ контролю якості на виробництвах, які і фіксують певні технічні параметри кожної партії в залежності від сировини яку використовували та інших факторів. Враховуючи викладене вище та зважаючи на той факт, що наявність або відсутність сертифікату ISO 9001 жодним чином не гарантує якість товару, вимагаємо внести уточнення до пункту 2) Додатку №3 до Оголошення та викласти його в наступній редакції: "2) завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі (за наявності)."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 17:40
Доброго дня. У відповідь на Вашу Вимогу (звернення) повідомляємо наступне: відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вимоги до предмета Закупівлі розробляються та затверджується Замовником і повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із власних потреб та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України.
Замовник, повністю дотримується всіх принципів здійснення закупівель, жодним чином не застосовує упередженого чи нерівного ставлення до Учасників Закупівлі, тим паче, у Замовника відсутнє дискримінаційне ставлення у відношенні вітчизняних українських виробників. Замовник лише має на меті придбати якісний товар, який відповідатиме всім кваліфікаційним критеріям з максимальним заощадженням коштів державного бюджету. До того ж, кожна характеристика паперу, її вимірювання та визначення, регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації, що є обов’язковими для всіх виробників паперу.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні специфікації можуть містити: «..посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій Учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності Учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно надання сертифікату у складі пропозиції Учасника, який засвідчує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації Учасників, не є анти конкурентною.
Виходячи зі змісту обставин викладених вище відсутні наявні підстави для внесення змін до Оголошення та Додатку № 3 до Оголошення оприлюднених в електронній системі закупівель.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із власних потреб та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України.
Замовник, повністю дотримується всіх принципів здійснення закупівель, жодним чином не застосовує упередженого чи нерівного ставлення до Учасників Закупівлі, тим паче, у Замовника відсутнє дискримінаційне ставлення у відношенні вітчизняних українських виробників. Замовник лише має на меті придбати якісний товар, який відповідатиме всім кваліфікаційним критеріям з максимальним заощадженням коштів державного бюджету. До того ж, кожна характеристика паперу, її вимірювання та визначення, регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації, що є обов’язковими для всіх виробників паперу.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні специфікації можуть містити: «..посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій Учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності Учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно надання сертифікату у складі пропозиції Учасника, який засвідчує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації Учасників, не є анти конкурентною.
Виходячи зі змісту обставин викладених вище відсутні наявні підстави для внесення змін до Оголошення та Додатку № 3 до Оголошення оприлюднених в електронній системі закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
98 249,34
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 20:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 14:34
|
Звіт про виконання Договору папір та конверти СЗ 2020.docx | укладений |
11 вересня 2020 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:59
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:58
|
ДУ № 1 до Дог. № 108-08-20-З від 27.08.2020.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 15:14
|
Додаток № 2 до Дог. № 108-08-20-З.pdf | укладений |
27 серпня 2020 14:56
|
Додаток № 1 до Дог. № 108-08-20-З.pdf | укладений |
27 серпня 2020 14:56
|
Договір № 108-08-20-З від 27.08.20.pdf | укладений |
27 серпня 2020 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язаня щодо передачі товару у разі виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 108-08/20-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |