Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення капітального ремонту приміщень у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61157, вулиця Академіка Богомольця, 5А, м. Харків
Очікувана вартість
416 740,00 UAH
UA-2020-07-29-008318-c 6132016340264edbaf76475b878a722c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 416 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 083,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення капітального ремонту приміщень у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61157, вулиця Академіка Богомольця, 5А, м. Харків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення капітального ремонту приміщень у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61157, вулиця Академіка Богомольця, 5А, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61157, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Богомольця, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт (№№КБ-2в,КБ-3), підписаного уповноваженими представниками Сторін протягом 30 банківських днів за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Акт здачі-приймання виконаних робіт передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:38
Проект_Договору.docx
29 липня 2020 16:37
Додатки_до_оголошення.doc
29 липня 2020 16:37
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цибенко Денис Сергійович 360 245,00
UAH з ПДВ
360 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 14:20
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цибенко Денис Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цибенко Денис Сергійович
#3294804570
Переможець 360 245,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:29

Документи

07 серпня 2020 12:29
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:28
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цибенко Денис Сергійович
#3294804570
360 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 12:29
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:28
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 10:55
Договірна ціна з додатками.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:53
Додаткова угода 1 14д.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 09:35
Відомість ресурсів.pdf укладений
13 серпня 2020 09:34
Локальний кошторис.pdf укладений
13 серпня 2020 09:34
Розрахунки.pdf укладений
13 серпня 2020 09:34
Розрахунок 1-1.pdf укладений
13 серпня 2020 09:33
Договір 14д.pdf укладений
13 серпня 2020 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 2.3, 10.5 договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на суму 504,00 грн. у зв'язку з уточненням об'ємів робіт, вартості матеріальних ресурсів. Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт на підставі листа Підрядника від 19.10.2020 р. у зв'язку з затримкою постачання матеріальних ресурсів внаслідок встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS -CoV-2 по 29.11.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 14д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/14д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 359 741,00
UAH