Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 44220000-8 —Столярні вироби (двері)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-07-29-007971-c ca5634e411c74406815a107ab991ddc2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Юлія Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15
Контактна особа: Лиса Юлія Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Код ДК 021:2015: 44220000-8 —Столярні вироби (двері)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45700, Україна, Волинська область, Горохівський район, заклади культури
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:19
Оголошення.docx
29 липня 2020 16:19
технічні характеристики двері.docx
29 липня 2020 16:18
ДОГОВІР проект двері.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 63 900,00
UAH з ПДВ
63 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:39
Цiнова_пропозицiя.pdf
07 серпня 2020 12:39
Технiчнi_вимоги.pdf
07 серпня 2020 12:39
Статут.pdf
07 серпня 2020 12:39
Рiшення_№1_до_Статуту.pdf
07 серпня 2020 12:39
Проект_договору.pdf
07 серпня 2020 12:39
Паспорт_директора.pdf
07 серпня 2020 12:39
Код.pdf
07 серпня 2020 12:39
Витяг_ПДВ.pdf
07 серпня 2020 12:39
Витяг_з_EДР_вiд_30.04.2020.pdf
07 серпня 2020 12:39
Виписка_з_EДР.pdf
07 серпня 2020 12:39
Вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
Переможець 63 900,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:44

Документи

10 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:38
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
63 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:38
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:00
IMG_20201217_0002.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 19:19
угода 4.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 18:47
IMG_20201021_0002.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 18:45
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:25
угода 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 15:13
угода .pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:01
99.pdf укладений
18 серпня 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони основного договору здійснили коригування п.4.1. а саме «Строк поставки товару до 01.10.2020 року у зв’язку з завантаженням поставок Заводу-виробника.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони основного договору здійснили коригування п.4.1. а саме «Строк поставки товару до 21.10.2020 року у зв’язку з завантаженням поставок Заводу-виробника.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони основного договору здійснили коригування п.4.1. а саме «Строк поставки товару до 21.11.2020 року у зв’язку з завантаженням поставок Заводу-виробника.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони основного договору здійснили коригування п.4.1. а саме «Строк поставки товару до 15.12.2020 року у зв’язку з завантаженням поставок Заводу-виробника.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони основного договору здійснили коригування п.4.1. а саме «Строк поставки товару до 20.12.2020 року у зв’язку з завантаженням поставок Заводу-виробника.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 63 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 650,00 UAH)