Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42751893 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ляшенко Людмила 380661344231 ekonomnefro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 0.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 16:09 |
Кап ремонт 40 млн.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000026 ● e16d725e80b142d98026a4a0cff24aa2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-07-29-007840-c 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-24 09:48:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонт і реставрації (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-29-007840-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (документів) стосовно внесення змін від 16.09.2020 до договору підряду від 09.09.2020 № ПЗ-40-0/20/228/3210, укладеного за результатами торгів, а саме: чи не призвели вказані зміни до збільшення суми договору (загальна сума зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 09.09.2020, оприлюдненого в електронній системі закупівель 22.09.2020 є відмінною від суми укладеного договору).
Крім цього, до інформації надати додаткову угоду якою вносились зміни до зазначеного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-28 17:45:51
ВІДПОВІДЬ
У КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» розглянуто запит про надання пояснень щодо внесення змін до договору підряду від 09.09.2020 року № ПЗ-40-09/20/228/3210 та на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
До Договору підряду від 09.09.2020 року № ПЗ-40-09/20/228/3210 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва» не вносились жодні зміни, а відтак не укладались додаткові угоди.
Разом з тим, оприлюднення в електронній системі «Prozorro» 22.09.2020 зведеного кошторисного розрахунку вартості вищевказаного об’єкта будівництва від 09.09.2020 року не призвело до збільшення суми Договору підряду від 09.09.2020 року № ПЗ-40-09/20/228/3210 та Договірної ціни, оскільки зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва – це документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва всього об'єкту (включаючи кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів і інвентарю, проєктні роботи, а також інші витрати).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
39 381 146,80
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 12:27
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:44
|
Дод угода 1 з дод.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 09:30
|
зведений.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 12:52
|
додаток.pdf | укладений |
11 вересня 2020 12:50
|
договір кап.pdf | укладений |
11 вересня 2020 12:00
|
додаток до дог.pdf | укладений |
10 вересня 2020 14:05
|
додаток форма 1.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:27
|
договір кап.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ -40-09/20/228/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | зведений кошторис |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ -40-09/20/228/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ -40-09/20/228/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |