Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізовані робочі станції та ноутбуки (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»), спеціалізовані робочі станції 30214000-2 «Робочі станції», ноутбуки 30213000-5 «Персональні комп’ютери»
Очікувана вартість
172 240,00 UAH
UA-2020-07-29-007829-c c1762251717e4b81b62487a9a5847ca5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бабенко

+380629519846 bo_ufzbo@dn.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109058
Вебсайт: https://dn.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нахімова, 86
Контактна особа: Вікторія Бабенко
+380629519846
bo_ufzbo@dn.npu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:18
Очікувана вартість: 172 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 861,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Донецькій області. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Джерело фінансування: Загальний фонд Державного бюджету України. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи подаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
(Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»), спеціалізовані робочі станції 30214000-2 «Робочі станції»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів, 211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції
2 одиниця
(Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»), ноутбуки 30213000-5 «Персональні комп’ютери»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів, 211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару, при наявності фінансування на відповідні цілі. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:26
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації ціна за одиницю товару (спеціалізована робоча станція/ноутбук) повинна бути сформована з урахуванням витрат на поставку, завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів та інших витрат. Встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання, монтаж (а саме розміщення на робочому місці) вимогами тендерної документації до даної закупівлі не передбачено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-007829-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 29 липня 2020 17:58
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 16:28
Доброго дня, Шановний Учаснику! Найближчим часом до тендерної документації до закупівлі Спеціалізовані робочі станції та ноутбуки (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»), спеціалізовані робочі станції 30214000-2 «Робочі станції», ноутбуки 30213000-5 «Персональні комп’ютери», будуть внесені зміни.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 163 300,00
UAH з ПДВ
163 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 172 196,04
UAH з ПДВ
172 196,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 23:18
Електронний підпис
13 серпня 2020 23:17
Лист згода.pdf
13 серпня 2020 23:17
Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 18:01
СЕС Acer до 16.02.2021.pdf
13 серпня 2020 18:01
СЕС Asus .pdf
13 серпня 2020 18:01
Microsoft Partner Network Софтіко.pdf
13 серпня 2020 18:01
Договір про закупівлю .pdf
13 серпня 2020 18:01
ПРОПОЗИЦІЯ ЦІНОВА.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:48
довідка дфс.pdf
27 серпня 2020 09:11
Довідка ч.2.pdf
26 серпня 2020 18:01
Довідка праця.pdf
26 серпня 2020 18:01
довідка несудимість.pdf
13 серпня 2020 17:58
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:31
довідка субпідрядники.pdf
13 серпня 2020 17:20
Порівняльна таблиця.pdf
13 серпня 2020 17:20
лист несертифікація.pdf
13 серпня 2020 17:20
лист згода з договором.pdf
13 серпня 2020 17:20
лист дистрибютора мти.pdf
13 серпня 2020 17:20
копія статуту.pdf
13 серпня 2020 17:20
копія паспорту.pdf
13 серпня 2020 17:20
копія коду андрійцьо.pdf
13 серпня 2020 17:20
копія виписки.pdf
13 серпня 2020 17:20
Додаток 7.pdf
13 серпня 2020 17:20
додаток 6 відомості.pdf
13 серпня 2020 17:20
додаток 5.pdf
13 серпня 2020 17:20
додаток 3.pdf
13 серпня 2020 17:20
додаток 2 пропозиція.pdf
13 серпня 2020 17:20
довіреність андрійцьо.pdf
13 серпня 2020 17:20
Довідка довкілля.pdf
13 серпня 2020 17:20
довідка ст. 17.pdf
13 серпня 2020 17:20
відгук енергодар.pdf
13 серпня 2020 17:20
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 17:20
ВИТЯГ З ЄДР 13.08.2020 р..pdf
13 серпня 2020 17:20
Авторизаційний_лист.pdf
13 серпня 2020 17:20
NB F,R,X series.pdf
13 серпня 2020 17:20
Frime СЕС.pdf
13 серпня 2020 17:20
Acer Об'єднаний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 163 300,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 18:04
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 172 196,04
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 18:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
172 196,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 15:14
Договір №593 від 04.09.2020.pdf укладений
04 вересня 2020 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 196,04
UAH (в тому числі ПДВ 28 699,34 UAH)