Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби молочні, ДК 021:2015-15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2020-07-29-007371-c 82a9dbf2695e4c34b468dcd27b716987
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семко Лариса Михайлівна

+380682880771 osvitacozo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ " Гніванський центр з обслуговування закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 42447923
Місцезнаходження: 23310, Україна , Вінницька обл., м Гнівань Тиврівський район, вулиця Соборна 56
Контактна особа: Семко Лариса Михайлівна
+380682880771
osvitacozo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


згідно затвердженого кошторису на 2020р; місцезнаходження замовника: 23310, Україна, м. Гнівань, вул. Соборна 56, Тиврівський район, Вінницька область; ЄДРПОУ 42447923; категорія замовника -3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5300 кг
Вироби молочні: молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, м. Гнівань Тиврівський р-н, вул. Соборна 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
500 кг
Вироби молочні: молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, м. Гнівань Тиврівський р-н, вул. Соборна 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару зазначено в договорі Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:45
Оголошення молоко (тенд. документація).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Продан Марія Павлівна 191 420,00
UAH з ПДВ
191 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 18:02
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:47
транспортні засоби.pdf
06 серпня 2020 17:47
Склади.pdf
06 серпня 2020 17:47
Правомочність.pdf
06 серпня 2020 17:47
Потужності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Продан Марія Павлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Продан Марія Павлівна
#3591300545
Переможець 191 420,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 12:17

Документи

11 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:09
протокол83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Продан Марія Павлівна
#3591300545
191 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:09
протокол83.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 11:33
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 11:21
ду до дог 304.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 11:19
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:16
ду 3 до дог 304.pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 17:47
304.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:50
дог 304.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:50
договір 304.pdf укладений
21 серпня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми додаткової угоди 20%
Номер договору про закупівлю: 304
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми додаткової угоди 20%
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 141 552,00
UAH