Медичне обладнання - система ендоскопічної візуалізації у комплекті за кодом НК 024:2019 - 35616 Система ендоскопічної візуалізації
Очікувана вартість
146 390,00 UAH
UA-2020-07-29-007004-c c70277462a4b4129861f9f0a821690eb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М.Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380562338337,+380993581863
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:01
Очікувана вартість: 146 390,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 731,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Медичне обладнання - система ендоскопічної візуалізації у комплекті за кодом НК 024:2019 - 35616 Система ендоскопічної візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Нігояна, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару (Тендерні пропозиції готуються та викладаються українською мовою) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 липня 2020 15:28
Електронний цифровий підпис
29 липня 2020 15:27
ТД.docx
29 липня 2020 15:27
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Федоренко Інна Вікторівна 145 800,00
UAH з ПДВ
145 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКАТОР" 146 300,00
UAH з ПДВ
146 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:32
sign.p7s
14 серпня 2020 16:30
Сертифікат інженера.pdf
14 серпня 2020 16:30
Сертифікат SHREK.pdf
14 серпня 2020 16:30
Свідоцтво ФОП.pdf
14 серпня 2020 16:30
Робоча станція 302.pdf
14 серпня 2020 16:30
Паспорт. Код..pdf
14 серпня 2020 16:30
КАМЕРА.pdf
14 серпня 2020 16:30
Лист-згода.pdf
14 серпня 2020 16:30
Інформаційна довідка.pdf
14 серпня 2020 16:30
Лист Philips.pdf
14 серпня 2020 16:30
Довіреність.pdf
14 серпня 2020 16:30
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 16:30
Авторизацiя Philips.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Федоренко Інна Вікторівна
#3212206540
Відхилено 145 800,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 13:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 10:31
ТОВ "НІКАТОР"
#38421679
Відхилено 146 300,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 08:27

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, що подані учасником ФОП Федоренко І. В. у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією у закупівлі № UA-2020-07-29-007004-c – «Медичне обладнання - система ендоскопічної візуалізації у комплекті за кодом НК 024:2019 - 35616 Система ендоскопічної візуалізації ДК 021:2015 : 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом виявлено невідповідності в інформації / документах, що подані учасником ФОП Федоренко І. В. у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - відповідно до наданої пропозиції в електронній системі закупівель, учасником запропоновано товар від виробників: Shanghai Shiyin Photoelectric Instrument Co., LTD (Китай) та MMD Monitors & Displays Nederland B.V.-Czech Branch (Нідерланди), згідно вимог, які зазначені в Додатку № 3 тендерної документації, учасник повинен надати сканкопія/ії сертифікату/тів на фахівця/ів (інженера/ів), виданий виробником або офіційним представником виробника за предметом закупівлі, які будуть виконувати установку, монтаж, сервісні роботи. Учасник надав тільки сканкопію «Сертифікат проходження навчальних курсів» від Shanghai Shiyin Photoelectric Instrument Co., LTD (Китай) українською мовою, без підтверження перекладу з іноземної мови та засвідчення нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку відповідно до тендерної документації Розділ І. Загальні положення п.7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції та не надав сканкопії самих сертифікатів від виробників або офіційних представників виробників; - гарантійного листа про те, що учасник має можливість виконати поставку предмету закупівлі у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією, а також виконати установку, монтаж, сервісні роботи фахівцем/цями (інженером/ми), які мають сертифікат, виданий виробником або офіційним представником виробника (Додаток № 2). Щоб підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону до тендерної документації звертаємося до учасника з вимогою (п.16 ст.29 Закон України Про публічні закупівлі), розмістити в пропозицію наступні документи: - сканкопії сертифікатів на фахівця (інженера - ФОП Федоренко І. В.), виданий виробниками або офіційними представниками виробника відповідно до наданої тендерної пропозиції учасником, який буде виконувати установку, монтаж, сервісні роботи); - гарантійний лист від ФОП Федоренко І. В., про те, що він має можливість виконати поставку предмету закупівлі у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією, а також виконати установку, монтаж, сервісні роботи фахівцем/цями (інженером/ми), які мають сертифікат, виданий виробником або офіційним представником виробника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п. 9 ст. 26 ЗУ)

Документи

20 серпня 2020 13:14
sign.p7s
20 серпня 2020 13:14
протокол відх.PDF

Документи

21 серпня 2020 08:27
sign.p7s
21 серпня 2020 08:27
протокол відх.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
21 серпня 2020 08:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку