Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання. (Системні блоки; монітори; маніпулятори типу "миша"; клавіатури; принтери)»
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-07-29-005867-c 1efa02bec8874d0bac9ee1fd998b158a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Осіпов Микита Андрійович

380980222243
kdcdplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 02125763
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12
Контактна особа: Осіпов Микита Андрійович
380980222243,
kdcdplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Комп’ютерне обладнання. (Системні блоки; монітори; маніпулятори типу "миша"; клавіатури; принтери)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Павла Тичини 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 29 липня 2020 16:33
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тільки товар.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-005867-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 31 липня 2020 11:07
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 15:20
Внесоно зміни до тендерної документації.
Шановний Учаснику!
Уповноваженою особою КНП «КДЦД Дніпровського району м. Києва» розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації підготовленої в рамках закупівлі моноблоків, маніпуляторів типу «миша», клавіатур згідно коду ДК 021:2015- 30230000-0, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-005867-c, також детально вивчено та перевірено на сторінках закупівель наведену Вами практику на підтвердження того що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду повідомляю наступне:
З метою збереження принципів конкуренції та недискримінації учасників забезпечення вільного доступу усіх учасників до процедури закупівлі, вбачається за необхідне задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 123 695,00
UAH з ПДВ
123 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:16
Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2020 11:16
ст. 17 Довідка.pdf
11 серпня 2020 11:16
сертифікати.pdf
11 серпня 2020 11:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 серпня 2020 11:16
Порівняльна таблиця.pdf
11 серпня 2020 11:16
лист несертифікація.pdf
11 серпня 2020 11:16
довкілля лист.pdf
11 серпня 2020 11:16
довідка працівники.pdf
11 серпня 2020 11:16
Висновок сес.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Переможець 123 695,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:08

Документи

12 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:02
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
123 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:02
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договірмоноблоки.PDF укладений
25 серпня 2020 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 123 695,00
UAH