Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 18:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
17 серпня 2020 15:26 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
17 серпня 2020 14:59 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
17 серпня 2020 14:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
06 серпня 2020 14:11 |
00000000 |
06 серпня 2020 14:03 |
000000000000000 |
06 серпня 2020 14:03 |
000000000000000000 |
05 серпня 2020 11:51 |
000000000000000000000000 |
05 серпня 2020 11:51 |
00000000000000000000000000 |
17 серпня 2020 15:26 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
17 серпня 2020 14:59 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
17 серпня 2020 14:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
06 серпня 2020 14:11 |
00000000
|
||||
06 серпня 2020 14:03 |
000000000000000
|
||||
06 серпня 2020 14:03 |
000000000000000000
|
||||
05 серпня 2020 11:51 |
000000000000000000000000
|
||||
05 серпня 2020 11:51 |
00000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 04 вересня 2020 16:34
Дата подання: 04 вересня 2020 16:34
Дата подання: 04 вересня 2020 16:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000031 ● 993bcc782e774197bf4c7f592a5c58a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2020 № 68
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-29-005608-c, 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-07 15:53:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки» 3 лоти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-29-005608-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
- з яких підстав не надано відповіді на вимоги про усунення порушень під час проведення тендеру UA-2020-07-29-005608-c.b1, UA-2020-07-29-005608-c.b2, UA-2020-07-29-005608-c.b3 у строк, що не перевищує три робочі дні з дня оприлюднення таких вимог?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 09:01:58
Пояснення на вимогу
замовник під час проведення процедури закупівлі діяв із суворою відповідністю вимогам Закону
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-02 16:10:04
Інформація щодо усунення порушення
Замовником враховано зазначене зауваження та будуть вжиті заходи щодо недопущення таких випадків в подальшому.
- Інформація щодо усунення порушень - 0002.tif
- Інформація щодо усунення порушень - 0001.tif
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником враховане зазначене зауваження та будуть вжиті заходи щодо недопущення таких випадків у подальшому
2020-11-09 11:25:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто
Замовником враховані зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
2020-11-10 08:05:43
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 11:51 |
000000000000000 |
29 липня 2020 14:22 |
00000000000000000000000000 |
05 серпня 2020 11:51 |
000000000000000
|
||
29 липня 2020 14:22 |
00000000000000000000000000
|
Скарги до лоту
Дата подання: 04 вересня 2020 16:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
29 грудня 2020 15:49
|
000000000000000000000000000000 | укладений |
29 грудня 2020 15:48
|
00000000 | укладений |
01 жовтня 2020 09:06
|
00000000000000 | укладений |
01 жовтня 2020 09:05
|