Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 коду CPV - 72720000-3 – Послуги у сфері глобальних мереж (Налагоджувані роботи: базове налаштування мережевого обладнання, налаштування модулів UTM (антивірусу, антиспаму, RED, VPN).
Очікувана вартість
127 855,00 UAH
UA-2020-07-29-005392-c d312f79d6ff64bcdb20c222022b7cc48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепитько Вікторія Сергіївна

+380626460555 centr1k.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37944301
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Дніпровська, будинок 17
Контактна особа: Шепитько Вікторія Сергіївна
+380626460555
centr1k.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:03
Очікувана вартість: 127 855,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Налагоджувані роботи: базове налаштування мережевого обладнання WatchGuard Firebox (M470)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж
2 послуга
Налагоджувані роботи: базове налаштування мережевого обладнання WatchGuard Firebox (M270)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж
2 послуга
Налагоджувані роботи: базове налаштування мережевого обладнання WatchGuard Firebox (T35)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж
4 послуга
Налагоджувані роботи: базове налаштування мережевого обладнання WatchGuard Firebox (T15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж
1 послуга
Налагоджувані роботи: базове налаштування мережевого обладнання Комутатор HPE Aruba 2530-24G 24xG+4GE SEP, L2, LT Warranty
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату отриманих Послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів прийому-передачі послуг принаявності у Замовника фінансування. 2.3. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів з поточного банківського рахунку Замовника на поточний банківський рахунок Виконавця, з посиланням на номер відповідного акту прийому-передачі послуг. 2.4. Валютою платежу за Договором є національна валюта України – гривня. 2.5. Обов’язки Замовника щодо оплати Послуг вважаються виконаними з моменту зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інфолоджик 127 800,00
UAH з ПДВ
126 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ СТРІМ КОНСАЛТИНГ" 127 854,00
UAH з ПДВ
127 154,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:01
proposal.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інфолоджик

ТОВ "АЙТІ СТРІМ КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інфолоджик
#37565764
Переможець 126 396,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інфолоджик
#37565764
126 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ІНФОЛОДЖИК дог_169ц12020 від 14.08.2020р..pdf укладений
31 серпня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 10:55
Договір 169ц1-2020 від 14.08.2020.pdf укладений
14 серпня 2020 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 126 396,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 066,00 UAH)