Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів для учнів (стіл+стілець) для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
100 059,96 UAH
UA-2020-07-29-005040-c a148673b6fdf4d9a97cd3014297446de
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 100 059,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Комплект меблів для учнів (стіл+стілець) - 91 штук

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
91 штуки
Комплект меблів для учнів (стіл+стілець) для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, заклади загальної середньої освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 08:48
ТД-комплект меблів-ЗМІНИ.docx
03 серпня 2020 08:48
Перелік змін-03.08.2020.docx
29 липня 2020 13:51
ТД-комплект меблів (2).docx
29 липня 2020 13:51
Проект договору - Додаток 7 (2).docx
03 серпня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 08:48
ТД-комплект меблів-ЗМІНИ.docx
03 серпня 2020 08:48
Перелік змін-03.08.2020.docx
29 липня 2020 13:51
ТД-комплект меблів (2).docx
29 липня 2020 13:51
Проект договору - Додаток 7 (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк поставки
Дата подання: 31 липня 2020 15:02
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:38
Доброго дня, уточніть будь-ласка строк поставки товарів, в ТД вкадано липень-серпень 2020 року, на виготовлення товарів неохідно до 4-х тижнів. Яка остаточна дата поставки до ?
Відповідь: Строк поставки до 30 вересня 2020 року.
До тендерної документація будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій