Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096681,+380443096911,+380443096929 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані послуги. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 13:27 |
Додаток 12 - Інструкція ЦП-0185.doc | |
29 липня 2020 13:27 |
Додаток 13-п.10 Настанови з рем. вантаж. дрезин ДГКу №373-Ц від 27.08.08.doc | |
29 липня 2020 13:27 |
Додаток 15 - Акт про виявлені дефектни устаткування 08.04.20.pdf | |
29 липня 2020 13:27 |
Додаток 14 - Інструкція СТП 04-005-2016.pdf | |
29 липня 2020 13:27 |
Додаток 11- Інструкція ЦП-0184.doc | |
29 липня 2020 13:27 |
Додаток 10 - Інструкція ВНД 32.0.07.001-2001.pdf | |
29 липня 2020 13:27 |
Т.Д. КР дрезини ДГКу 1633.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-18-000034 ● 77f592bc5e3442e888e97303a19bae24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2020 № 52-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 17.11.2020 № 52-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-29-004703-c від 29.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-25 16:29:46
Запит на надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт ДГКу №1633»,що проведена регіональною філією "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"(далі - Замовник) за процедурою відкритих торгів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-29-004703-c), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Враховуючи вищезазначене просимо надати пояснення, коли Замовником прийнято рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЛІМІ КОРП"?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-26 10:21:59
Відповідь на запит від 25.11.2020 р. Управління Західного офісу Держаутслужби у Волинській області
На запит від 25.11.2020 р. Управління Західного офісу Держаутслужби у Волинській області щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт ДГКу №16330» ДК 021:2015: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оголошення № UA-2020-07-29-004703-c повідомляємо наступне.
Після завершення аукціону 14.08.2020 р. пропозиція учасника з найменшою ціною ТОВ "ЛІМІ КОРП", Замовником було прийняте рішення щодо продовження строку розгляду пропозицій до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для більш детального розгляду документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника.
20.08.2020 р. Замовник, керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду в термін, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Волинській області моніторингу по процедурі закупівлі Капітальний ремонт ДГКу №1633 було встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон), а саме: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не місить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Керуючись Законом, надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне. Згідно тендерної документації Замовника Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в Розділі 1 п. 7, а саме: Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою (крім російської) до нього додається переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Визначальним є текст складений українською мовою. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозиції інформація міститься в Розділ 3 п. 2 тендерної документації Замовника Тому вважаємо що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині.
2020-12-08 10:31:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІМІ КОРП" |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 499 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЕРЛАЙН" |
3 425 700,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
4 158 000,00
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛОКОТЕХСЕРВІС |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
3 629 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
3 860 000,00
UAH з ПДВ
|
3 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ" |
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
3 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" |
3 984 000,00
UAH з ПДВ
|
3 777 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"Техекспрес-М" |
4 074 000,00
UAH з ПДВ
|
4 074 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІМІ КОРП" #42305258 |
Переможець |
2 499 500,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 13:47
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 17:03
|
Договір пз_п_20671_ню від 15.09.20 ТОВ Лімі Корп.pdf | укладений |
15 вересня 2020 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/П-20671/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/П-20671/НЮ-Д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |