Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ДГКу №1633
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2020-07-29-004703-c dcaa43f536ae4762a0be886cd9ecdde5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:39
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт ДГКу №1633
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані послуги. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000034 ● 77f592bc5e3442e888e97303a19bae24
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2020 № 52-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 17.11.2020 № 52-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-29-004703-c від 29.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 16:29:46

Запит на надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт ДГКу №1633»,що проведена регіональною філією "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"(далі - Замовник) за процедурою відкритих торгів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-29-004703-c), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Враховуючи вищезазначене просимо надати пояснення, коли Замовником прийнято рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЛІМІ КОРП"?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 10:21:59

Відповідь на запит від 25.11.2020 р. Управління Західного офісу Держаутслужби у Волинській області

На запит від 25.11.2020 р. Управління Західного офісу Держаутслужби у Волинській області щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт ДГКу №16330» ДК 021:2015: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оголошення № UA-2020-07-29-004703-c повідомляємо наступне.
Після завершення аукціону 14.08.2020 р. пропозиція учасника з найменшою ціною ТОВ "ЛІМІ КОРП", Замовником було прийняте рішення щодо продовження строку розгляду пропозицій до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для більш детального розгляду документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника.
20.08.2020 р. Замовник, керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду в термін, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Волинській області моніторингу по процедурі закупівлі Капітальний ремонт ДГКу №1633 було встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон), а саме: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не місить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Керуючись Законом, надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне. Згідно тендерної документації Замовника Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в Розділі 1 п. 7, а саме: Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою (крім російської) до нього додається переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Визначальним є текст складений українською мовою. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозиції інформація міститься в Розділ 3 п. 2 тендерної документації Замовника Тому вважаємо що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині.

2020-12-08 10:31:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІМІ КОРП" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
2 499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЕРЛАЙН" 3 425 700,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" 4 158 000,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛОКОТЕХСЕРВІС 3 780 000,00
UAH з ПДВ
3 629 100,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" 3 860 000,00
UAH з ПДВ
3 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ" 3 870 000,00
UAH з ПДВ
3 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" 3 984 000,00
UAH з ПДВ
3 777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Техекспрес-М" 4 074 000,00
UAH з ПДВ
4 074 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 22:26
Довідка не притягнення.pdf
13 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:10
Техпаспорт ЛІМІ КОРП 6
13 серпня 2020 19:10
Техпаспорт ЛІМІ КОРП 5
13 серпня 2020 19:10
Техпаспорт ЛІМІ КОРП 4
13 серпня 2020 19:10
Техпаспорт ЛІМІ КОРП 3
13 серпня 2020 19:10
Техпаспорт ЛІМІ КОРП 2
13 серпня 2020 19:10
Техпаспорт ЛІМІ КОРП 1
13 серпня 2020 19:10
Тех. паспорт.PDF
13 серпня 2020 19:10
Статут ЛІМІ КОРП.pdf
13 серпня 2020 19:10
Рейтинг_Скан.pdf
13 серпня 2020 19:10
Рейтинг.zip
13 серпня 2020 19:10
Ліцензія_скан.pdf
13 серпня 2020 19:10
Лист- відгук.pdf
13 серпня 2020 19:10
Лiцензiя.zip
13 серпня 2020 19:10
Договір оренди колії.pdf
13 серпня 2020 19:10
Довіреність_скан.pdf
13 серпня 2020 19:10
Довідка стаття 17.pdf
13 серпня 2020 19:10
Довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 19:10
Довідка Екологія.pdf
13 серпня 2020 19:10
Довідка Аналогічний.pdf
13 серпня 2020 19:10
Довiренiсть_Рижий.zip
13 серпня 2020 19:10
Гарантия_5457.zip
13 серпня 2020 19:10
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 19:10
Виписка.pdf
13 серпня 2020 19:10
Атестат.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 21:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:25
14 Опис послуг.pdf
13 серпня 2020 21:25
7 Аналогічні.pdf
13 серпня 2020 21:25
23 Проект договору.pdf
13 серпня 2020 21:25
20 Стосовно ДСТУ 3414 96.pdf
13 серпня 2020 21:25
8 АТЕСТАТИ.pdf
13 серпня 2020 21:25
6 Субпідрядники.pdf
13 серпня 2020 21:25
12 ЄДР 30.06.pdf
13 серпня 2020 21:25
15 Персональні дані.pdf
13 серпня 2020 21:25
4 4-ОПП(заверен).pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:32
20350 ТОВ ПТРЗ p7s.zip
13 серпня 2020 17:32
Рішення учасника.PDF
13 серпня 2020 17:32
Протокол 18.PDF
13 серпня 2020 17:32
ПДВ.PDF
13 серпня 2020 17:32
Наказ на директора.PDF
13 серпня 2020 17:32
Доручення 20.PDF
13 серпня 2020 17:32
ДОЗВОЛИ_copy.pdf
13 серпня 2020 17:32
Довідка про гарантії.PDF
13 серпня 2020 17:32
Декларация.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 15:24
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:23
Технічна частина.rar
13 серпня 2020 15:23
Комерційна частина.rar
13 серпня 2020 15:23
Банківська гарантія (2).zip

Публічні документи

13 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:19
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 серпня 2020 15:22
статут.pdf
10 серпня 2020 15:22
атестат виробництва.pdf
10 серпня 2020 15:22
Лист відгук.pdf
10 серпня 2020 15:22
Лист відгук на КР ДГКу.jpg

Публічні документи

13 серпня 2020 19:42
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:41
Технічний паспорт.pdf
13 серпня 2020 19:41
Статут_Колнсалтінг (1).pdf
13 серпня 2020 19:41
сертифікат (2).PDF
13 серпня 2020 19:41
Сертифікат (2) (1).pdf
13 серпня 2020 19:41
Рішення _Консалтінг.pdf
13 серпня 2020 19:41
Наказ№1.pdf
13 серпня 2020 19:41
Лист-відгук АТОР КОНС.pdf
13 серпня 2020 19:41
Лист Технорейл.pdf
13 серпня 2020 19:41
Копія договору.pdf
13 серпня 2020 19:41
Витяг_НДС.pdf
13 серпня 2020 19:41
134.pdf
13 серпня 2020 19:41
132.pdf
13 серпня 2020 19:41
131.pdf
13 серпня 2020 19:41
130.pdf
13 серпня 2020 19:41
129 Довідка обладнання.pdf
13 серпня 2020 19:41
128 Опис послуг.pdf
13 серпня 2020 19:41
127.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:41
Наказ Щербань.7z
13 серпня 2020 12:41
Лист для клієнті1.7z
13 серпня 2020 12:41
Довіреність Щербань.7z
13 серпня 2020 12:41
Гарантія 7161-20.7z
13 серпня 2020 12:41
Витяг НР Щербань.7z
13 серпня 2020 12:41
Банківська ліцензі1.7z
13 серпня 2020 12:41
3.Про захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 12:41
15. Статут ПРЗЗТ_08.06.19.pdf
13 серпня 2020 12:41
2.1 Лист відгук 29.07.2020.pdf
13 серпня 2020 12:41
1.Про матер-техн базу.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:22
Технічна Частина.rar
13 серпня 2020 13:22
Банківська Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІМІ КОРП"

ТОВ "АЕРЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

ТОВ ЛОКОТЕХСЕРВІС

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ"

ТОВ"Техекспрес-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІМІ КОРП"
#42305258
Переможець 2 499 500,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІМІ КОРП"
#42305258
2 499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 13:47
ДУ.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:03
Договір пз_п_20671_ню від 15.09.20 ТОВ Лімі Корп.pdf укладений
15 вересня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПЗ/П-20671/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/П-20671/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 499 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 416 583,33 UAH)