Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно - круп’яної промисловості (крупи)
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2020-07-29-003778-c 9e2636830b594b968d99c6249935d670
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедкін Валерій Вікторович

380674737354 rodtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 02004953
Місцезнаходження: 18020, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Чехова, 101
Контактна особа: Лебедкін Валерій Вікторович
380674737354
rodtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 15:38
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини»
1.2. Ідентифікаційний код: 02004953
1.3. Місцезнаходження: Україна, 18020 , місто Черкаси, вулиця Чехова, 101.
1.4. Категорія Замовника: підприємства,установи, організації, зазначені в пункті 3 частини першої статті 2.
Вид процедури - спрощена закупівля
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кілограми
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
525 кілограми
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
675 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
250 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
600 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
500 кілограми
Крупа пшоняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 12:24
проект договору.docx
29 липня 2020 12:24
Оголошення крупи 29.07.20.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-003778-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2906316443
Дата подання: 10 серпня 2020 11:04
Щодо дискваліфікації учасника.
Вважаю дискваліфікацію ФОП "Трушкевич Н.А" безпідставною з наступної причини. У наданих мною документах цінової пропозиції зазначено, що «…доставка товару (транспортування) буде супроводжуватись, згідно умов договору оренди транспортного засобу під керуванням екіпажу орендодавця – водієм-експедитором…», у зв’язку з цим «…Учасник надає:
- сканкопію санітарної книжки водія – експедитора, дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції…», яка і надана в складі пропозиції на Білостоцького О.С., який і є власником транспортного засобу та орендодавцем і водієм – експедитором.
Будь якої вимоги про надання Учасником своєї медичної книжки чи документального підтвердженя цивільно-правових відносин між орендодавцем та орендатором транспортного засобу у тендерній документації не зазначено. А отже твердження про те, що моя пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не відповідає дійсності, тому що мною надано саме той пакет документів, який вимагається у тендерній документації, а відхиляти пропозицію на основі неподання тих документів, які не вимагаються у складі тендерної документації оголошення безпідставно.
На основі викладеного прошу повторно розглянути мою пропозицію із врахуванням моїх роз’яснень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 16:34
Шановний Учаснику, по суті Вашого листа пояснюємо наступне. При розгляді цінової пропозиції ФОП "Трушкевич Н.А" прийнято рішення, що наданий у складі цінової пропозиції учасника документ, а саме: лист-згода про те, що ФОП "Трушкевич Н.А" погоджується, що «…доставка товару (транспортування) буде супроводжуватись, згідно умов договору оренди транспортного засобу під керуванням екіпажу орендодавця – водієм-експедитором…» не підтверджує вимоги п.5 Технічного завдання: «Учасник повинен надати: • копію санітарної книжки водія – експедитора, дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції.» З цього листа не зрозуміло, яким чином Білостоцький О.С. має якесь відношення до ФОП "Трушкевич Н.А". Тому надана копія санітарної книжки директора Білостоцького О.С. не підтверджує відповідність п.5 Технічного завдання на проведення закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна" 51 860,00
UAH з ПДВ
45 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Циблієв С. В. 55 332,50
UAH з ПДВ
45 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:09
ЦП оновлена.pdf
06 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:52
Якісні борошно крупи.pdf
06 серпня 2020 10:52
ЦП роддом Н.А..pdf
06 серпня 2020 10:52
Сканпаспорт і код Н.А..pdf
06 серпня 2020 10:52
Санкнижка Б.О.С..pdf
06 серпня 2020 10:52
Потужність Н.А.pdf
06 серпня 2020 10:52
Документ_ЄДР_1006993684.zip
06 серпня 2020 10:52
Витяг Н.А.pdf
06 серпня 2020 10:52
Виписка з ЄДР Н.А. нова.pdf
06 серпня 2020 10:52
Банк довідка Н.А..pdf
06 серпня 2020 10:52
Document_USR_1006993684.rtf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:28
пропоз.крупи 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна"

ФОП Циблієв С. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна"
#2906316443
Відхилено 45 710,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 20:29
ФОП Циблієв С. В.
#3191120136
Переможець 45 720,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 20:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 20:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Циблієв С. В.
#3191120136
45 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:02
Додаткова угода від 28.12.20 до Дог№249.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 10:41
Дод.угода №1 від 08.09.20 дог.№249 Циблієв.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:44
Договір № 249 від 11.08.20.pdf укладений
11 серпня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів "Замовника"
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.9.1 зменшення суми Договору та викладення п. 3.3 Договору та Специфікації в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 062,75
UAH