Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (новий корпус, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради» за правилами Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО)
Очікувана вартість
17 945 611,35 UAH
UA-2020-07-29-003729-c ac4735b841ab48308b528c8e1345a1e6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга

380666782770 0666782770v@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга
380666782770
0666782770v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (новий корпус, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради»
за адресою :м.Суми, вул.Троїцька,28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Тридцять (30) відсотків від Ціни Контракту виплачуються разом або частинами протягом шістдесяти (60) днів після підписання Контракту, подання Підрядником рахунку на еквівалентну суму. Для отримання Передоплати Підрядник має відкрити рахунок у місцевому казначействі для отримання платежів за контрактом згідно п. 2 Постанови КМУ № 1070 від 04 грудня 2019. Згідно п. 19 Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 (зі змінами) Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Шістдесят (60) відсотків вартості поставленого Устаткування та виміряної вартості виконаних Суміжних робіт протягом періоду, що виставляється Підрядником до оплати, підтверджених затвердженими Замовником відповідних рахунків/форм Підрядника КБ-2в КБ- повинні виплачуватись разом або частинами протягом шістдесяти(60) днів після отримання документів, що підтверджують поставку устаткування/матеріалів і виконання робіт на відповідну суму. Пiсляоплата 60 Календарні 60
Виконання робіт Десять (10) відсотків від Ціни Контракту за одержане Устаткування та виконані роботи виплачуються протягом шістдесяти(60) днів з дня перевірки та введення Устаткування в експлуатацію, після подання рахунку та акту приймання, виданого Замовником на відповідне Устаткування та Супутні роботи, та документів, що підтверджують використання попереднього траншу. Пiсляоплата 60 Календарні 10

Тендерна документація

29 липня 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПФ Тімвел
#23046766
Переможець 17 945 611,35
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:19

Документи

29 липня 2020 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 16:09
ДУ№3 SUM-L1 дог ціна.pdf зміни до договору
03 червня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 17:22
дог.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 14:13
ду до контрактної угоди.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 12:46
Договір_нефко.pdf укладений
29 липня 2020 12:45
Пiдсумкова_вiдомiст_.pdf укладений
29 липня 2020 12:44
Локал_ний_кошторис_2-1-(2-8),6-1-1.pdf укладений
29 липня 2020 12:44
Локал_ний_кошторис_2-1-1.pdf укладений
29 липня 2020 12:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (новий корпус, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради» за адресою :м.Суми, вул.Троїцька,28 1 роботи 17 945 611,35
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт та договору
Номер договору про закупівлю: SUM-L1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума фінансування на 2021 рік складає -4 210 627,81 грн
Номер договору про закупівлю: SUM-L1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із коригуванням проектної документації сторони домовились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: SUM-L1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Енергоефективна термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі стаціонару (новий корпус, 3-х поверхова будівля) комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради» за адресою :м.Суми, вул.Троїцька,28 1 роботи 17 945 611,35
UAH з ПДВ