Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич –Довголука км 6+198 – км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
1 775 667,59 UAH
UA-2020-07-29-003658-c 296ea2b89166423f831b00652aeea1ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:30
Очікувана вартість: 1 775 667,59 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 878,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140401 Дрогобич –Довголука км 6+198 – км 25+170, Дрогобицького та Стрийського районів Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:55
НРТД ТН ПСР Дрогобич-Довголука.pdf
11 серпня 2020 17:36
Зміни до ТД.pdf
29 липня 2020 12:10
ПД.pdf
12 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
12 серпня 2020 08:23
Електронний підпис
29 липня 2020 12:12
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:55
НРТД ТН ПСР Дрогобич-Довголука.pdf
11 серпня 2020 17:36
НРТД ТН ПСР Дрогобич-Довголука.pdf
29 липня 2020 12:10
ТД ТН ПСР Дрогобич-Довголука.pdf
11 серпня 2020 17:36
Зміни до ТД.pdf
29 липня 2020 12:10
ПД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Захід-контроль" 698 429,00
UAH з ПДВ
698 429,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" 976 617,18
UAH з ПДВ
976 617,18
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:34
бух.довідка.pdf
19 серпня 2020 13:34
трудова накази.pdf
19 серпня 2020 13:34
фін.звіти.rar
19 серпня 2020 13:34
проект договору.pdf
19 серпня 2020 13:34
сертиф. технаг.pdf
19 серпня 2020 13:34
паспорт іпн директора.pdf
19 серпня 2020 13:34
лист щодо ліцензії.pdf
19 серпня 2020 13:34
статут 2020_compressed.pdf
19 серпня 2020 13:34
тех.паспорт машини (2).jpg
19 серпня 2020 13:34
тех.паспорт машини (1).jpg
19 серпня 2020 13:34
лист-згола щодо вимог.pdf
19 серпня 2020 13:34
лист-згода з договором.pdf
19 серпня 2020 13:34
наказ слоцький 100.pdf
19 серпня 2020 13:34
лист-згода відхилення.pdf
19 серпня 2020 13:34
кінцевий бенефіціар.pdf
19 серпня 2020 13:34
інформаційна довідка.pdf
19 серпня 2020 13:33
довідка субпідряд.pdf
19 серпня 2020 13:33
довідка санкції.pdf
19 серпня 2020 13:33
довідка довкілля.pdf
19 серпня 2020 13:33
довідка витрати.pdf
19 серпня 2020 13:33
довідка лабораторія.pdf
19 серпня 2020 13:33
дипломи.pdf
19 серпня 2020 13:33
виписка нова.pdf
19 серпня 2020 13:33
гар.лист надання док..pdf
19 серпня 2020 13:33
витяг.pdf
19 серпня 2020 13:33
відповід особа.pdf
19 серпня 2020 13:33
гарюлист 120днів.pdf
19 серпня 2020 13:33
аналог.rar
19 серпня 2020 13:33
технічна специфікація.pdf
19 серпня 2020 13:33
цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 13:33
кошторис.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 10:37
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:14
кошторис Дрогобич.pdf
17 вересня 2020 10:14
обгрунтування Дрогобич.pdf
18 серпня 2020 13:14
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:59
Дипломи+сертифікати.rar
05 серпня 2020 16:59
2.СТАТУТ.pdf
05 серпня 2020 16:59
24.25.паспорт+ код.pdf
05 серпня 2020 16:59
ЦПУ+накази.rar
05 серпня 2020 16:59
21.проект договору.pdf
05 серпня 2020 16:59
1.технічне завдання.pdf
05 серпня 2020 16:59
20.гл додаток 4.pdf
05 серпня 2020 16:59
лист гарантія ціна.pdf
05 серпня 2020 16:59
29.Фінансова звітність.rar
05 серпня 2020 16:59
27.відомості.pdf
05 серпня 2020 16:59
довідка лабораторії.pdf
05 серпня 2020 16:59
23.Витяг з ПДВ.pdf
05 серпня 2020 16:59
26.лист-санкції.pdf
05 серпня 2020 16:59
18.стаття 17.pdf
05 серпня 2020 16:59
14.довідка аналогічний.pdf
05 серпня 2020 16:59
19.лист-пояснення.pdf
05 серпня 2020 16:59
17.лист відгук.pdf
05 серпня 2020 16:59
8.довідка мтб.pdf
05 серпня 2020 16:59
11.довідка працівники.pdf
05 серпня 2020 16:59
4.Протокол зборів.pdf
05 серпня 2020 16:59
4.Протокол зборів 2.pdf
05 серпня 2020 16:59
3.довідка повноваження.pdf
05 серпня 2020 16:59
7.лист субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Захід-контроль"

ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"

Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Захід-контроль"
#42065835
Відхилено
698 429,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 11:22
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 серпня 2020 00:00
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"
#41445841
Відхилено
976 617,18
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 13:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 вересня 2020 00:00
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович
#2803010279
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 14:42

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником у довідці № 104 від 18.08.2020 року про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі не вказано у кого орендується майно, а також відсутній рік випуску обладнання вказаного в пунктах 2, 4-7; - у довідці № 107 від 18.08.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знанння та досвід для надання послуг за предметом закупівлі не зазначено освіту та спеціальність, стаж загальний, стаж в дорожній галузі працівників вказаних в пунктах 3-4; - не надано цивільно-правової угоди з інженером-геодезистом Бевз Василем Валерійовичем; - у довідці № 105 від 18.08.2020 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі відсутня адреса контрагентів (замовників), зазначених в пунктах 2-3; - довідка № 101 від 18.08.2020 року про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг не містить інформації про спроможність надання всіх вищезазначених послуг. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1; - відповідно до пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, зокрема довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 2; - відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці учасник подає в складі тендерної пропозиції оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення або оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору; - відповідно до пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3; -відповідно до пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи що підверджують наявність у нього власної чи залученої випробувальної(них) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням інформації про те,у кого орендується майно та року випуску обладнання вказаного в пунктами 2, 4-7; - надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знанння та досвід для надання послуг за предметом закупівлі із зазначиенням освіти та спеціальності, загального стажу, стажу в дорожній галузі працівників зазначених в пунктах 3-4; - надати цивільно-правовову угоду з інженером-геодезистом Бевзою Василем Валерійовичем; - надати скориговану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі із зазначенням адреси контрагентів (замовників), визначених пунктами 2-3; - надати скориговану довідку про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) із переліком спроможності виконання послуг, передбачених тендерною документацією.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

16 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:57

код ЄДРПОУ 42065835 у ЄДР не знайдено.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

21 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович
#2803010279
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 10:29
Договір 131-10/20 укладений
15 жовтня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 16:20
ДУ 5 131-10.20.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:56
ДУ 4 131-10.20.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 17:22
ДУ 3 131-10.20.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 11:11
ДУ 2 131-10.20.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:57
ДУ 1 131-10.20.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення банківських реквізитів Замовника і бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 131-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення щодо бюджетного зобов'язання Замовника
Номер договору про закупівлю: 131-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 131-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 131-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 131-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML