Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд за проведенням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт мережі внутрішнього пожежогасіння, автоматичної пожежної сигналізації, захисту від блискавки будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» по вул. Гладкова, 39 у м. Дніпро». Коригування.
Очікувана вартість
65 840,40 UAH
UA-2020-07-29-003651-c 35eca69d95b240c1aec51207cb394625
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Володимирович Семєйко

+380567902341 0562dnepr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Ярослав Володимирович Семєйко
+380567902341
0562dnepr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:12
Очікувана вартість: 65 840,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 987,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кошти місцевого бюджету. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд за проведенням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт мережі внутрішнього пожежогасіння, автоматичної пожежної сигналізації, захисту від блискавки будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» по вул. Гладкова, 39 у м. Дніпро». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після виконання робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі актів прийому-передачі виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування робіт за цим Договором на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 12:09
Додаток 3.docx
29 липня 2020 12:09
оголошення.docx
29 липня 2020 12:09
Додаток 1.doc
29 липня 2020 12:09
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОСТЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАПУСТІН ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:17
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 17:17
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 17:17
Пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:17
Технічні показники.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:06
Акт вик робіт ДВУФК.pdf
06 серпня 2020 16:06
відгук Васильківка.pdf
06 серпня 2020 16:06
ДУ _101-ЕТ_ ДВУФК.pdf
06 серпня 2020 16:06
Витяг з РПЄП.pdf
06 серпня 2020 16:06
Витяг єдиний податок.jpg
06 серпня 2020 16:06
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 16:06
Акт 50_10 _101-ЕТ_ ДВУФК.pdf
06 серпня 2020 16:06
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 16:06
Довідки та ін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОСТЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП КАПУСТІН ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОСТЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3657604815
Відхилено 30 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 18:06
ФОП КАПУСТІН ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3120503379
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 18:08

Документи

10 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:04
протокол 2 від 10.08.2020.pdf

Документи

10 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:07
протокол 3 від 10.08.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАПУСТІН ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3120503379
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:07
протокол 3 від 10.08.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 19:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:08
ду №4 від 24.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 19:38
ду №2 (15 СП) від 02.09.2020.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 19:35
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:01
ду №1 від 04.09.2020.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 09:07
договір технагляд від 21.08.2020.pdf укладений
26 серпня 2020 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення до договору
Номер договору про закупівлю: 15-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 15-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 096,61
UAH