Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-07-29-003265-c 36cb8f2728f6497aa5d3d44d6af8033e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Крештанович

+380372573922 nkp.roddom2.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2"
Код ЄДРПОУ: 01529122
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8
Контактна особа: Ірина Крештанович
+380372573922
nkp.roddom2.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 12:47
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


пропозиції готуються україніською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Тест-система для визначення навколоплідних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
200 упаковка
Діаграмна стрічка (термопапір) для моніторів плоду 112*100*150мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 одиниця
Тест-смужки діагностичні для визначення pH вагінальних виділень CITOLAB pH, по 25 шт в пластиковій банці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
20 штуки
Вакуумна система екстракції плоду КівіОмніКап з індикатором сили тяги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
6 упаковка
Смужки індикаторні стерилізація гарячим повітрям в середині упаковки 180/60 в упаковці 1000 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ" 62 988,79
UAH з ПДВ
62 988,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Окіра 76 106,53
UAH з ПДВ
76 106,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:16
лист-гарантія.pdf
06 серпня 2020 15:16
Проект договору (3).pdf
06 серпня 2020 15:16
Мед-тех вимоги.pdf
06 серпня 2020 15:16
пропозиція (2).pdf
06 серпня 2020 15:16
смуги індикаторні.jpg
06 серпня 2020 15:16
Аналогічний договір.pdf
06 серпня 2020 15:16
лист відгук.jpg
06 серпня 2020 15:16
техпаспорт с. 2.jpg
06 серпня 2020 15:16
техпаспорт с.1.jpg
06 серпня 2020 15:16
Гарантійні листи.pdf
06 серпня 2020 15:16
довідки.pdf
06 серпня 2020 15:16
статут.rar

Публічні документи

06 серпня 2020 21:32
4_ Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 21:32
1_8_ інструкція IVPH-504.pdf
06 серпня 2020 21:32
1_7_ інструкція FIG-502.pdf
06 серпня 2020 21:32
1_18_ КІВІ-instr-ukr_Final-12-2019.pdf
06 серпня 2020 21:31
2_16_ Договір оренди.pdf
06 серпня 2020 21:31
2_6_ виписка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ"

ТОВ Окіра

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ"
#30563509
Переможець 62 988,79
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ"
#30563509
62 988,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 15:28
Додаткова 2 282 ПП Оздоровлення 24.02.21.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 09:37
Додаткова 2 282 ПП Оздоровлення 24.02.21.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 16:25
Додаткова продовж дії ПП Оздоровлення 282 07.12.20.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 09:24
Договір ПП Оздоровлення - сист реєстрації 14.08.20.pdf укладений
14 серпня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" , Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021року
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовились заключити Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі Загальна сума Додаткової угоди становить - 12436,18грн, в т.ч. ПДВ - 813,58грн
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Cума додаткової угоди - 12436,18грн,з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 75 424,97
UAH (в тому числі ПДВ 5 276,47 UAH)