Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ключ електронний «Алмаз-1К» у металевому корпусі
Очікувана вартість
2 740,00 UAH
UA-2020-07-29-003120-c 9eb3185dc12543dbb705da19d45eb74d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada-pl.gov.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada-pl.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


експертний висновок Держспецзв’язку № 04/03/02-1282 від 13.05.2019 р.) з ліцензією на збірку комп’ютерних програм "Програмний комплекс користувача центру сертифікації ключів "ІІТ Користувач ЦСК-1" у кількості 1 штуки.
номенклатура 32582000-6 Носії даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Інформаційне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару по факту поставки Товару на підставі Видаткової накладної протягом двадцяти робочих днів. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування коштів Замовника на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

29 липня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#22723472
Переможець 2 740,00
UAH
29 липня 2020 11:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 11:44
04М30-20 останній.pdf укладений
29 липня 2020 11:43