Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень НУШ в НВК «Перша Ластівка» за адресою: вул. Малиновського, 30-А міста Києва)
Очікувана вартість
764 500,00 UAH
UA-2020-07-29-002905-c 7ec9aa599d454317b1797045515028bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 15:03
Очікувана вартість: 764 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : вул. Малиновського, 30-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 серпня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень НУШ в НВК «Перша Ластівка» за адресою: вул. Малиновського, 30-А міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:32
ТД поточний ремонт 1 ласт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000032 ● b908b7a0fa7345cb951c59e898f2ec6e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2020 №68
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-07-29-002905-c, 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 09:23:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень НУШ в НВК «Перша Ластівка» за адресою: вул. Малиновського, 30-А міста Києва), інформацію про яку опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-07-29-002905-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чому тендерна пропозиція учасника торгів ДП ТОВ «РІФ К» «РІФ» (далі – Учасник) не відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо:
- Учасник не надав згоду на обробку, збирання, зберігання, поширення та доступ до персональних даних на особу, яка має право підписувати тендерну пропозицію та договори від імені учасника, чим не виконав умови п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 28.07.2020 № 239;
- Учасник не надав паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-¬VI, зі змінами, чим не виконав умови п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- довідка АА №766874 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), надана в тендерній пропозиції Учасника, датована 22.01.2013, чим не виконано умови п.1.2 таблиці 2 додатку № 1 до тендерної документації (копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даної закупівлі);
- Учасником подані копії балансу та звіту про фінансові результати станом на 31.12.2019, чим не виконано умову п.1.11 таблиці 2 додатку № 1 до тендерної документації щодо подання звітності за останній звітний період;
- не надано підтверджуючі бухгалтерські документи на все обладнання, зазначене у довідці від 11.08.2020 № 125 як власне, тобто не виконано умови таблиці 4 додатку 5 до тендерної документації, чим не підтверджено кваліфікаційний критерій, встановлений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією;
- згідно з технічним паспортом автомобіль RENAULT KANGOO, зазначений у довідці від 11.08.2020 № 125 як власний, належить Гальцевій Ю. В., чим не підтверджено кваліфікаційний критерій, встановлений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією;
2) чому тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ДП ТОВ «РІФ К» «РІФ» не відхилена відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо він не надав у спосіб, визначений у тендерній документації (пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та таблиця 3 додатку № 1 до тендерної документації), документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону:
- електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (видана не раніше, ніж за тридцять календарних днів до дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір з переможцем),
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми,
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 17:21:32

Пояснення по закупівлі UA-2020-07-29-002905-c

Доброго дня, тендерним комітетом управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-002905-c) код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень НУШ в НВК «Перша Ластівка» за адресою: вул. Малиновського, 30-А міста Києва) повідомляє наступне. Пропозиція ДП ТОВ РІФ К" "РІФ" на закупівлю код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень НУШ в НВК «Перша Ластівка» за адресою: вул. Малиновського, 30-А міста Києва) не відхилена відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у зв’язку з тим, що документи надані у складі пропозиції, були розглянуті більш детально на виконання технічного завдання відповідно Додатку №2 Тендерної документації , а саме кошторисні розрахунки та строки виконання робіт. Також, просимо врахувати той факт, що зазначені роботи мали нагальний характер, на початку нового навчального року, у зв’язку із відкриттям закладів освіти після карантинних заходів, зокрема, НВК «Перша Ластівка» за адресою: вул. Малиновського, 30-А міста Києва, мала бути у задовільному стані. Враховуючи, що відкриті торги за строками викладеними у вимогах Закону складають два місяці, слід вважати, у разі повторного тендеру, роботи з поточного ремонту приміщень НУШ в НВК «Перша Ластівка» не будуть виконані на початку нового навчального року. Зазначений Учасник має надійну репутацію, як відповідального підрядника, що дає нам змогу вважати невірно надані документи, як технічна помилка та людський фактор.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов'язань з дотриманням вимог законодавств , зокрема укладено з ТОВ «РІФ К» «РІФ» Додаткову угоду №1 від 13 жовтня 2020 року (яку опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу у спосіб та строк відповідно ЗУ "Про публічні закупівлі") до Договору 240-ПР від 01.09.2020 року на зняття коштів у сумі 104084,84 грн. та припиненні всі зобов'язання за зазначеним договором. Просимо прийняти дії щодо розірвання договору, як заходи щодо усунення порушень встановлених в ході моніторинга.

2020-10-22 15:13:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»; встановлено порушення пунктів 8, 9 частини другої статті 21, пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»; встановлено порушення пунктів 8, 9 частини другої статті 21, пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто

Зобов'язання за договором припинені

2020-11-26 11:17:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ТОВ РІФ К" "РІФ" 751 598,84
UAH з ПДВ
751 598,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМКОНТ 764 286,80
UAH з ПДВ
764 286,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:10
Інші документи.rar
12 серпня 2020 19:09
Електронний підпис
12 серпня 2020 19:05
Електронний підпис
12 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 19:01
Dovidka_20225508790560502993.pdf.p7s
12 серпня 2020 19:01
Dovidka_20225508790560502993.pdf
12 серпня 2020 19:01
5.2=.Ліцензія 2016 РІФ.pdf
12 серпня 2020 19:01
4.1.Проект договору.pdf
12 серпня 2020 19:01
3.3=.ПДВ-РІФ.pdf
12 серпня 2020 19:01
3.2=Довідка ЕДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 19:01
3.1= Статут.pdf
12 серпня 2020 19:01
1.7=Об'єктний кошторис .pdf
12 серпня 2020 19:01
1.5=Локальн.кошторис.pdf
12 серпня 2020 19:01
1.4=Зведений кошторис.pdf
12 серпня 2020 19:01
1.14=Дефектний акт.pdf
12 серпня 2020 19:01
1.1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:38
договір поставки.pdf
12 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:05
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
11 серпня 2020 18:33
звіт.pdf
11 серпня 2020 18:33
гарантійний лист.pdf
11 серпня 2020 18:33
ліцензія.pdf
11 серпня 2020 18:33
зведена довідка ст 17.pdf
11 серпня 2020 18:33
відомість з ЄДР.pdf
11 серпня 2020 18:33
довідки з банку.pdf
11 серпня 2020 18:33
витяг з ПДВ.pdf
11 серпня 2020 18:33
витяг з ЄДР.pdf
11 серпня 2020 18:33
відгук.pdf
11 серпня 2020 18:33
Довідка про Статут.pdf
11 серпня 2020 18:33
згода.pdf
11 серпня 2020 18:33
довідка інформація.pdf
11 серпня 2020 18:32
довідка ан договір.pdf
11 серпня 2020 18:32
копія ан договору.pdf
11 серпня 2020 18:32
довідка працівники.pdf
11 серпня 2020 18:32
договір оренди складу.pdf
11 серпня 2020 18:32
договір оренди офісу.pdf
11 серпня 2020 18:32
цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2020 18:32
тех завдання.pdf
11 серпня 2020 18:32
довідка обладнання.pdf
11 серпня 2020 18:32
239670_цiнова_пропозицiя.zip
11 серпня 2020 18:32
цiнова_пропозицiя.pdf
11 серпня 2020 18:32
проект договору.pdf
11 серпня 2020 18:32
довідка санкції.pdf
11 серпня 2020 18:32
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ТОВ РІФ К" "РІФ"

ТОВ РЕМКОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ТОВ РІФ К" "РІФ"
#25202199
Переможець 751 598,84
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП ТОВ РІФ К" "РІФ"
#25202199
751 598,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:15
Додаткова угода № 240-ПР.pdf укладений
26 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 10:19
додаткова угода 240-ПР.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 15:25
240-ПР(договір).pdf укладений
01 вересня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму закупівлі після експертної оцінки об'єкту
Номер договору про закупівлю: 240-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 647 514,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 919,00 UAH)
Причини розірвання договору: Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов'язань з дотриманням вимог законодавства.