Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в СШІ № 21 за адресою: вул. Новікова-Прибоя, 11 міста Києва)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-07-29-002785-c 8d599d8deabf4871bf14fec488e6032d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:11
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : вул. Новікова-Прибоя, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 серпня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень в СШІ № 21 за адресою: вул. Новікова-Прибоя, 11 міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:26
ТД поточний ремонт 21.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-12-000019 ● 262ea8faf91c4ecaaa8a7e07bf40ef4d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 20:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.10.2020 № 209

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2020 № 209

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2020-07-29-002785-c 29.07.2020 Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 37445442) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Андрушко Костянтин Сергійович 249 604,00
UAH з ПДВ
249 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 249 924,00
UAH з ПДВ
249 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:33
довідка мвс
26 серпня 2020 15:33
ст.17 Відсутність підстав
13 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:36
Оренда авто.pdf
13 серпня 2020 11:35
Лист відгук мзк.pdf
13 серпня 2020 11:35
ОП ФОП Андрушко.pdf
13 серпня 2020 11:35
ОП 2020.pdf
13 серпня 2020 11:35
ЗВВ.адмін.2019.pdf
13 серпня 2020 11:35
Сертифікат свідоцтво.pdf
13 серпня 2020 11:35
Договір кошторисник.pdf
13 серпня 2020 11:35
Диплом стор.2.pdf
13 серпня 2020 11:35
Диплом стор.1.pdf
13 серпня 2020 11:35
Витяг єд.податок.pdf
13 серпня 2020 11:35
Виписка з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 11:35
Договір поставки.pdf
13 серпня 2020 11:35
Лист згода.pdf
13 серпня 2020 11:35
інт21 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 16:22
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:21
8. Інші документи.rar
13 серпня 2020 16:21
6. Проект договору.rar
13 серпня 2020 16:21
5. Повноваження.rar
13 серпня 2020 16:21
1. Пропозиція школа 21.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Андрушко Костянтин Сергійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрушко Костянтин Сергійович
#3124805276
Переможець 249 604,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Андрушко Костянтин Сергійович
#3124805276
249 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 15:21
Угода 1 241-ПР.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 15:48
241-ПР(договір).pdf укладений
01 вересня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін продовжити термін надання послуг
Номер договору про закупівлю: 241-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 604,00
UAH