Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Єдиний закупівельний словник: ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Вата 100,0 (НК 024:2019 58232); Лейкопластир 2смх5м котушка (НК 024:2019 34831); Контейнер для біологічного матеріалу з кришкою 125мл, стерильний (НК 024 2019 10944); Гель для УЗД (НК 024:2019: 58735) Шприц 1,0 інсуліновий НК 024:2019 38501)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2020-07-29-002691-c 75389f018a0d4b53b4dc924a49bc29d7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миронець

+380961297235 yrist.rosdrzn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000116
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79
Контактна особа: Олександр Миронець
+380961297235
yrist.rosdrzn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 11:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 12:35
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Місце знаходження замовника - м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79, 33028. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі". Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Шприц 1,0 інсуліновий НК 024:2019 38501
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Лейкопластир 2смх5м котушка НК 024:2019 34831
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2500 штуки
Контейнер для біологічного матеріалу з кришкою 125мл, стерильний НК 024 2019 10944
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7 штуки
Гель для УЗД, 5 л. НК 024:2019: 58735
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Вата 100,0 гр. НК 024:2019 58232
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:20
Оголошення на фармпродукцію .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-002691-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 30 липня 2020 12:02
Скасування гарантійного листа
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 12:07
Доброго дня. Що стосується ознаки "Дискримінаційності" у зазначеній нами вимозі, варто повідомити, що відповідно до Постанови Верховного суду від 15 серпня 2019 року у справі №826/10895/15, встановлено, що вимоги документації замовника про необхідність надання оригіналів гарантійних листів не є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Якщо ж така вимога поширюється не лише на одного учасника або ж на конкретну групу суб'єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників закупівлі, і є обов'язковою до виконання не кимось конкретно, а всіма суб'єктами господарювання, які виявили бажання прийняти участь у закупівлі, така вимога не є дискримнаційною. Аналогічний підхід застосовано Верховним судом також, і у постанові від 13 червня 2018 року у справі № 826/987/16. Така вимога замовника, спрямована на отримання товарів належної якості, з необхідним терміном придатності та у встановлений строк. Лист від виробника є гарантією, що учасник зможе забезпечити всі необхідні умови постачання товару замовникові.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 16 771,00
UAH з ПДВ
16 771,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА" 16 799,00
UAH з ПДВ
16 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 18:23
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 18:23
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Відхилено 16 771,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 13:12
ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА"
#3108023743
Переможець 16 799,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:25

Документи

13 серпня 2020 13:12
Електронний підпис

Документи

17 серпня 2020 09:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:24
7.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА"
#3108023743
16 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 09:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:24
7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 08:43
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 11:50
27.08.PDF укладений
27 серпня 2020 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 799,00
UAH