Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням Рекультивації полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису)
Очікувана вартість
205 632,00 UAH
UA-2020-07-29-002221-a a2ed3b135d3b4ae1a554fca7901a2053
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пип'юк Леся Володимирівна

0673358448 LECIA.PIPYUK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРИВОРІВНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04357396
Місцезнаходження: 78710, Україна , Івано-Франківська обл., Криворівня, Верховинський район
Контактна особа: Пип'юк Леся Володимирівна
0673358448
LECIA.PIPYUK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 14:33
Очікувана вартість: 205 632,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 030,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічний нагляд за виконанням Рекультивації полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78710, Україна, Івано-Франківська область, Бережниця, полігон ТПВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду (Додаток 3 Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду) протягом 10 робочих днів з дати підписання Сторонами Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:14
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 02 серпня 2020 14:04
Дата відповіді: 03 серпня 2020 22:42
Доброго дня! Згідно постанови КМУ №903 від 11 липня 2007 року зі змінами чітко встановлені вимоги щодо виконання свої повноважень та обов'язків інженера з технічного нагляду. У цьому переліку відсутні такі вимоги, які визначені у Вашій тендерній документації (ТД), а саме: 1 . Вимога щодо наявності у інженера технічного нагляду програмного комплексу АВК-5. 2. Вимога щодо наявності інженера- геодезиста, інженера- проектувальника у частині кошторисної документації, наявность головного інженера. Технічний нагляд згідно постанови Постанові КМУ №903 явно відсутні. 3. Вимога щодо наявності страхових полісів до договору добровольного страхування, оскільки це страхування є добровльним, а не примусовим для інженерів технічного нагляду і не зобов'язує інженера технічного нагляду мати його у наявності. 4. Вимога наявністі випробувальної лабораторії. Інженер технічного нагляду має право на проведення лабораторних досліджень, але це не означає , що він повинен їх виконувати власними силами. Зазвичай якщо стоїть питання якості будівельно-монтажних матеріалів та виробів, інженер технічного нагляду має право вимагати у виконавця робіт офіційного підтвердження якості незадовільних матеріалів, у тому числі і висновки будівельної лабораторії. У технічному завданні, яке є невід'ємною частиною ТД чітко відображені законодавчі акти, згідно яких здійснюється технічних нагляд, а також чітко розписані зобов'язання щодо виконання своїх повноважень. Таким чином, Додаток №3 суперечить технічному завданню ТД і законодавчим актам (Постанові КМУ №903, ЗУ "Про архітектурну діяльність" та ЗУ "Про містобудівну діяльність". Просимо Вас згідно Ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі " не порушувати принципи добросовісної конкуренції серед Учасників та недискримінації Учасників та рівне ставлення до них. Виходячи х цього, просиом Вас зробити суттєві зміни до ТД, в особливості до Додатку №3, враховуючи вищезазначені протиріччя згідно законодавчих актів. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що в оголошенні зазначено, що учасник повинен підтвердити наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого у вигляді ліцензії та копії договору про поставку програмного забезпечення або договору на користування. Тобто допускається не тільки програмний комплекс АВК-5, але й інший що забезпечить виконання робіт. Постанова КМУ №903 визначає Порядок механізм здійснення технічного
нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації,
капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного
переоснащення діючих підприємств (далі - будівництво об'єкта). Відповідно до ст.11 ЗУ «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Замовником вимагається Перелік обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі: Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи ;
-сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, учасник надає діючі кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду, інженера-геодезиста та інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, які зазначені у довідці;
Тобто Замовником вимагається надання інформації про осіб, які мають кваліфікаційний сертифікат для проведення технічного нагляду.
Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
«Згідно ст. 16.1. Закону «Про архітектурну діяльність» визначено, що саморегулівні організації встановлюють стандарти професійної діяльності, обов’язкові для членів таких організацій, у т. ч. передбачають механізми відшкодування збитків. Правлінням Гільдії проектувальників у будівництві у 2014 році прийнято Стандарт професійної діяльності № 3, яким якраз і визначено механізм відшкодування збитків, що можуть бути завдані споживачам унаслідок надання членами Гільдії послуг неналежної якості.
В Україні налічується 234 діючі страхові компанії, тому Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які використовуються на об’єкті.
Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
Скарга
Дата подання: 03 серпня 2020 10:55
Дата відповіді: 03 серпня 2020 22:10
Доброго ранку! Згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" вимога п. 4 Додатку №3 в частині потреби як мінімума 2 аналогічних договорів за 2019 та 2020 рр., де Замовником виступає державна та комунальна власність є дискріминаційної вимогою. Просимо Вас зробити зміни до тендерної документації, які не порушують права Учасників згідно ЗУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету, тому Замовник вимагає виконання аналогічних договорів з Замовниками державної або комунальної форми власності. Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
Щодо гарантійного листа Учасника або власника про залучення випробувальної лаболаторії
Дата подання: 03 серпня 2020 15:50
Дата відповіді: 03 серпня 2020 22:07
Шановний замовнику! Нам як потенційному учаснику не зрозуміло чи гарантійний лист щодо залучення випробувальної лабораторії надає учасник чи відповідна організація, яка буде залучена для проведення контролю за якістю будівельних виробів і конструкцій, які будуть використовуватися під час будівництва об'єкту. Не зрозуміло, яким чином власник лабораторії може надати гарантійний лист на об'єкт, де ще не визначено переможця процедури закупівлі. Просимо внести зміни до оголошення про спрощену закупівлю, в частині гарантійного листа від власника лабораторії, про те що він гарантує виконувати контроль якості будівельних матеріалі, виробів, конструкцій. Просимо врахувати, що дані питання регулюються відповідними договорами (правочинами) а не гарантійними листами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що має бути надано гарантійний лист від Учасника або власника лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які будуть використовуватися.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-002221-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Сурело Дар'я Володимирівна", Код ЄДРПОУ:2963616144
Дата подання: 20 серпня 2020 16:00
Вимога щодо спростування прокольного рішення №2 від 19.08.2020 року
Неправомірні дії Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 18:40
На Вашу вимогу №78д/2020 від 20.08.2020р. повідомляю, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням Рекультивації полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (71520000-9) (ДК 021:2015)» вимагалось подання Виконання аналогічних договорів з технічного нагляду за об’єктами будівництва/реконструкції/капітального ремонту з класом наслідків не менше СС2 за 2019 рік або 2020 рік наданих Замовникам державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 2 копії завершених та завірених учасником договорів) зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше липня 2020 року від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів).
В складі Вашої пропозиції подано аналогічні договори, які не відповідають вимогам оголошення, а саме:
1.Подано договір з КП «Івано – Франківськміськсвітло» про надання послуг з технічного нагляду за виконанням робіт «Модернізація системи керування зовнішнім освітленням в м. Івано – Франківську». Зазначений договір не відносить до будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту тому не відповідає вимогам оголошення.
2.Подано договір з Відділом освіти Верховинської РДА №230/07 від 23.07.2020р. про надання послуг з технічного нагляду за виконанням робіт ««Дитячий садок на 40 місць в с.Верхній Ясенів, Верховинського району, Івано-Франківської області. Нове будівництво (коректура проекту)». Строк дії зазначеного договору до 31.12.2020р., однак в оголошенні UA-2020-04-10-001143-b зазначено строк виконання робіт до 31.12.2021р. Також тендерною документацією передбачено, що клас наслідків робіт СС1. Враховуючи вищенаведене поданий договір про надання послуг з технічного нагляду за виконанням робіт не відповідає вимогам оголошення.
3. Подано договір з Господарським судом Івано-Франківської області №226/03 від 15.04.2020р. про надання послуг з технічного нагляду за виконанням робіт ««Капітальний ремонт 2, 3, 4, 5 поверхів та сходової клітки адмінбудівлі Господарського суду Івано-Франківської області, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 32"». Згідно даних з сайту https://dabi.gov.ua/ по класу наслідків СС2 не знайдено зазначеного об’єкту. Враховуючи вищенаведене поданий договір про надання послуг з технічного нагляду за виконанням робіт не відповідає вимогам оголошення.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сурело Дар'я Володимирівна" 182 878,25
UAH з ПДВ
182 878,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія 200 008,26
UAH з ПДВ
200 008,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАБУД" 204 600,00
UAH з ПДВ
204 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
11 серпня 2020 08:59
Проект договору.zip
11 серпня 2020 08:59
Технічна частина.zip
11 серпня 2020 08:59
Інші документи.zip
11 серпня 2020 08:59
Аналогічні договора.zip

Публічні документи

11 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:31
14 Проект договору.pdf
11 серпня 2020 16:30
9.4 Повірка нівелір.pdf
11 серпня 2020 16:30
9.2 АВК.pdf
11 серпня 2020 16:30
8 Документи Стаття 17.pdf
11 серпня 2020 16:30
5.2 Договір університет.pdf
11 серпня 2020 16:30
5.1 Договір САД ІФ.pdf
11 серпня 2020 16:30
4 Наказ на призначення.pdf
11 серпня 2020 16:30
3 Протокол зборів.pdf
11 серпня 2020 16:30
1 Статут.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:23
Цінова.rar
11 серпня 2020 10:23
Фінанси.rar
11 серпня 2020 10:23
Статутні.rar
11 серпня 2020 10:23
Кваліфікація.rar
11 серпня 2020 10:23
Інші.rar
11 серпня 2020 10:23
Аналогія договорів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сурело Дар'я Володимирівна"

ТОВ Незалежна інжинірингова компанія

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Сурело Дар'я Володимирівна"
#2963616144
Відхилено 182 878,25
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:51
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
Відхилено 200 008,26
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:21
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАБУД"
#42459326
Відхилено 204 600,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:23

Документи

19 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:51
протокол Сурело.jpg

Документи

25 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:21
протокол 1 стор.jpg
25 серпня 2020 15:21
протокол 2 стор.jpg

Документи

25 серпня 2020 15:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:22
протокол 1 стор.jpg
25 серпня 2020 15:22
протокол 2 стор.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій