Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2019 43795 Механічний поліцентричний колінний протез, 41541 Протез при видаленні колінного суглоба, 43795 Механічний поліцентричний колінний протез)
Очікувана вартість
329 799,30 UAH
UA-2020-07-29-002219-c a668abbac17a47c1b2f6e0d10c580d7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Будеянський

+380487661947 lwr@odesaprotez.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємтво
Код ЄДРПОУ: 03187720
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Терешкової, 11
Контактна особа: Борис Будеянський
+380487661947
lwr@odesaprotez.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:57
Очікувана вартість: 329 799,30 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Категорія замовника- згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова - тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою (деталі – п.7 Розділу І тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Чотирьохланковий беззамковий колінний вузол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Героїв Крут (колиш. Терешкової),11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 43795 — Механічний поліцентричний колінний протез
3 штуки
Беззамковий колінний вузол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Героїв Крут (колиш. Терешкової),11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 41541 — Протез при видаленні колінного суглоба
3 штуки
Чотирьохланковий замковий колінний вузол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Героїв Крут (колиш. Терешкової), 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 43795 — Механічний поліцентричний колінний протез

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться у вигляді безготівкових платежів, у національній валюті України на протязі 90 (дев’яноста) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку-фактури Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:57
ОГОЛОШЕННЯ про проведення вiдкритих торгiв 29.07.doc
29 липня 2020 10:57
Проект договору.docx
29 липня 2020 10:57
ТД 29.07.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІНВАПОЛ» 323 100,00
UAH
288 000,00
UAH
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ІНВАТЕХ" 329 799,00
UAH
317 799,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 18:27
довідка
31 серпня 2020 17:42
довідка
31 серпня 2020 15:30
довідка
31 серпня 2020 15:30
довідка
31 серпня 2020 15:30
довідка
31 серпня 2020 15:30
довідка
31 серпня 2020 15:30
довідка
31 серпня 2020 15:30
довідка
31 серпня 2020 15:29
довідка
31 серпня 2020 15:29
довідка
31 серпня 2020 15:29
витяг
31 серпня 2020 15:29
опис
31 серпня 2020 15:29
статут
31 серпня 2020 15:29
Догоір
19 серпня 2020 11:35
Додаток 2
19 серпня 2020 11:12
Додаток 2
19 серпня 2020 11:12
Догоір
19 серпня 2020 11:12
Видаткова
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_8.pdf
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_6.PDF
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_4.PDF
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_3.PDF
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_2_5.pdf
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_2_4.pdf
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_2_3.pdf
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_2_2.pdf
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_2_1.pdf
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_2.pdf
13 серпня 2020 16:19
ТД_Додаток_1.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 08:20
12.проект договору.pdf
13 серпня 2020 08:20
11.лист згода.pdf
13 серпня 2020 08:20
10.гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 08:20
8.пропозиція.pdf
13 серпня 2020 08:20
6.протокол зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІНВАПОЛ»

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ІНВАТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «ІНВАПОЛ»
#37306160
Переможець 288 000,00
UAH
21 серпня 2020 10:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:00

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - аналогічний договір наданий не в повному обсязі - у складі тендерної пропозиції учасником не надано копії усіх видаткових накладних (з 30.01.2014 по 31.12.2019), які є невід’ємною частиною договору; - у довідці про аналогічний договір зазначено невірний строк дії договору до 31.12.2020. Неможливо встановити чи є договір виконаним на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 до Тендерної документації «В якості документального підтвердження додатково надати: копію(ї) видаткової(их) накладної(их) або акту(ів) прийому-передачі на поставку товару згідно аналогічного договору, інформація щодо якого зазначена в наданій Учасником довідці; сканований оригінал або копію аналогічного договору з усіма додатками. Учасник надає інформацію щодо аналогічного договору, який виконаний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозиції.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усі видаткові накладні або акти приймання-передачі до аналогічного договору (з 30.01.2014 по 31.12.2019) або інше додаткове підтвердження щодо виконання аналогічного договору. Оновлену довідку з інформацією щодо аналогічного договору з зазначенням строку його дії.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІНВАПОЛ»
#37306160
288 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 21:30
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:47
Договір Т-44-20 від 03.09.2020 р..pdf укладений
03 вересня 2020 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 288 000,00
UAH