Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп`ютерного обладнання для початкових класів «Нової української школи»
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-07-29-002157-b 804385859efa40c880fed03c15d813b7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ініна Валентина Вікторівна

+380963657288 osvitagrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42118373
Місцезнаходження: 53733, Україна , Дніпропетровська обл., село Степове, вулиця Залізнична , будинок 2
Контактна особа: Ініна Валентина Вікторівна
+380963657288
osvitagrp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 18:50
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Комплект комп`ютерного обладнання для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53733, Україна, Дніпропетровська область, с.Степове, вул.Залізнична,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що є предметом даного Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання товару згідно з накладною Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 18:45
Спрощена ТД НУШ комп.облад. (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-002157-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 31 липня 2020 10:52
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 08:35
Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції. В тендерній документації встановлено вимогу надання Авторизаційного листа від виробника для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні авторизаційного листа від виробника не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання.
Право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання товарів, що повністю задовольняють потребу Замовника, в тендерній документації при складанні вимог було детально зазначено характеристики товару.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні зовсім протилежні рішення, ніж ви наводите, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад Рішення АМКУ №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 та багато інших).
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 18:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 89 970,00
UAH з ПДВ
89 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:52
4.8 Висновки ДСЕЕ.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
4.10 Гарантійні листи.pdf
04 серпня 2020 11:52
4.10 Гарантійні листи.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
4.8 Висновки ДСЕЕ.pdf
04 серпня 2020 11:52
4.7 Лист Microsoft OEM OA 3.0.pdf
04 серпня 2020 11:52
4.7 Лист Microsoft OEM OA 3.0.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
4.4 Сторінки ТУ.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
4.6 ISO 9001-2015.pdf
04 серпня 2020 11:52
4.5 ISO 14001-2015.pdf
04 серпня 2020 11:52
4.6 ISO 9001-2015.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
4.5 ISO 14001-2015.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
4.4 Сторінки ТУ.pdf
04 серпня 2020 11:52
4.3 Довідка обладнання.pdf
04 серпня 2020 11:52
4.2 Авторизаційний лист.pdf
04 серпня 2020 11:52
3. Проект договору.pdf
04 серпня 2020 11:52
3. Проект договору.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
2. Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 11:52
2. Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
1.8 Довідка МВС.rar
04 серпня 2020 11:52
1.2 Повноваження ПО.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:52
1.2 Повноваження ПО.pdf
04 серпня 2020 11:51
1.4 Довідка МТБ.pdf.p7s
04 серпня 2020 11:51
1.4 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 89 970,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 11:04

Документи

10 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:59
рішення (протокол)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
89 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:59
рішення (протокол)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
12. Протокол УО тех.помилка.docx зміни до договору
19 серпня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 08:39
додаток до договору укладений
18 серпня 2020 08:37
додаток до договору укладений
18 серпня 2020 08:37
договір укладений
18 серпня 2020 08:37
договір укладений
18 серпня 2020 08:37
договір укладений
18 серпня 2020 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 970,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 995,00 UAH)