Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: пл. Зигіна (на М. Бірюзова), 11-Школа (на Половки), Продбаза, Бібліотека (на Автовокзал), Бібліотека (на Браїлки), Магазин 1 (на Центр), Магазин 2 (с.Вакуленці), Вакуленці (на Сакко), вул. Нагірна (на с. Дальні Яківці), вул. Нагірна (на центр), вул. Лугова (Кінцева) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Очікувана вартість
2 039 619,60 UAH
UA-2020-07-29-002128-b 20ae5d24809b4d8a9d3d190884498d40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:57
Очікувана вартість: 2 039 619,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: пл. Зигіна (на М. Бірюзова), 11-Школа (на Половки), Продбаза, Бібліотека (на Автовокзал), Бібліотека (на Браїлки), Магазин 1 (на Центр), Магазин 2 (с.Вакуленці), Вакуленці (на Сакко), вул. Нагірна (на с. Дальні Яківці), вул. Нагірна (на центр), вул. Лугова (Кінцева) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, зупинки: пл. Зигіна (на М. Бірюзова), 11-Школа (на Половки), Продбаза, Бібліотека (на Автовокзал), Бібліотека (на Браїлки), Магазин 1 (на Центр), Магазин 2 (с.Вакуленці), Вакуленці (на Сакко), вул. Нагірна (на с. Дальні Яківці), вул. Нагірна (на центр), вул. Лугова (Кінцева)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" 2 029 449,96
UAH з ПДВ
2 029 449,96
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 420 614.97 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 1 989 837,36
UAH з ПДВ
1 989 837,36
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 392 886.15 Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
17 серпня 2020 08:53
Зигіна-1-1.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 14:22
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:20
Лист-супровід.pdf
18 вересня 2020 14:12
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:03
Статут Віват Груп.PDF
18 вересня 2020 14:03
Рішення.pdf
18 вересня 2020 14:03
протокол зміни.PDF
18 вересня 2020 14:03
Опис докумнетів.pdf
18 вересня 2020 14:03
Наказ на директора.pdf
11 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:17
2020-09-11-14-57-10_41782522_J1400305.XML
11 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:32
Довіки згідно 2 додатку.pdf
10 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:14
витяг з ЄДР.pdf
10 вересня 2020 14:50
Рішення.pdf
10 вересня 2020 11:54
Довідка МВС.pdf
10 вересня 2020 11:54
Довідка про банкрутсво.pdf
10 вересня 2020 11:22
Довідка МВС.rar
10 вересня 2020 11:14
Довідка про банкрутсво.rar
10 вересня 2020 10:25
Довідка-2.zip
10 вересня 2020 10:16
Довідка.zip
17 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:42
документи Зигіна.-1.rar
17 серпня 2020 09:42
ліцензія.rar
17 серпня 2020 09:42
рішення.rar
17 серпня 2020 09:42
Гарантія 2511-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"АГРО СПЕЦ БУД"

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 1 989 837,36
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 17:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: пл. Зигіна (на М. Бірюзова), 11-Школа (на Половки), Продбаза, Бібліотека (на Автовокзал), Бібліотека (на Браїлки), Магазин 1 (на Центр), Магазин 2 (с.Вакуленці), Вакуленці (на Сакко), вул. Нагірна (на с. Дальні Яківці), вул. Нагірна (на центр), вул. Лугова (Кінцева) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава», 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2020-07-29-002128-b). Учасник: ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп»; ЄДРПОУ: 41782522. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Додатку № 1 тендерної документації учасник надав гарантійний лист про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі № 256 від 13.08.2020, у якому учасник у зазначив працівника: Ісаєнко Олександр Михайлович, який працює у ТОВ «Будівельна компанія «ВІВІТ ГРУП» інженером будівельником та інженером з охорони праці, але на підтвердження наявності зазначеного працівника учасник надав лише наказ наказ (розпорядження) № 5 від 04.10.2018 на прийняття на роботу інженера-будівельника Ісаєнко Олександра Михайловича наказу на призначення Ісаєнко Олександра Михайловича на посаду інженера з охорони праці учасник не надав. Разом з цим слід зазначити що у штатному розписі ТОВ «Будівельна компанія «ВІВАТ ГРУП», який введений в дію 01.07.2020 року відсутня посада інженер з охорони праці. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.п. 2.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 29. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати оновлений гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленим найменуванням посади працівника Ісаєнко Олександр Михайлович у зазначеному гарантійному листі № 256 від 13.08.2020 на інженер-будівельник (у разі, якщо це технічна (описка) помилка) або надати на призначення (прийняття на роботу) працівника Ісаєнко Олександр Михайлович на посаду інженера з охорони праці, штатний розпис з посадою інженер з охорони праці. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
1 989 837,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 16:46
ДУ № 2 до Договору підряду № 16 від 18.09.2020 (1).pdf зміни до договору
15 червня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:45
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 16 від 18.09.2020 (1).PDF зміни до договору
17 грудня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:27
Договір підряду №16 від 18 вересня 2020р.pdf укладений
18 вересня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 16 від 18.09.2020 року по 12.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових робіт з капітального ремонту зупинок громадського транспорту: пл. Зигіна (на М. Бірюзова), 11-Школа (на Половки), Продбаза, Бібліотека (на Автовокзал), Бібліотека (на Браїлки), Магазин 1 (на Центр), Магазин 2 (с.Вакуленці), Вакуленці (на Сакко), вул. Нагірна (на с. Дальні Яківці), вул. Нагірна (на центр), вул. Лугова (Кінцева) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 14.06.2021
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 12 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 592 548,01
UAH (в тому числі ПДВ 265 424,67 UAH)