Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі офісні ( комплект меблів для кабінету керівника - 3 од.)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-07-29-002109-b 8edc3a79e8ca41fe8efb2e8a45f19ec9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзуєнко Наталія Миколаївна

+380442981627 dzuya85@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний фонд досліджень України
Код ЄДРПОУ: 42734019
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Бориса Грінченка, 1
Контактна особа: Дзуєнко Наталія Миколаївна
+380442981627
dzuya85@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:08
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од
Комплект меблів для кабінету керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:48
Проект договору .docx
29 липня 2020 17:48
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-002109-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шкурко Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2201505466
Дата подання: 07 серпня 2020 17:54
Скарга на рішення.
Протоколом №50 від 07.08.2020 року. було відхилено пропозицію ФОП Шкурко Ірина Олександрівна, аргументуючи, що пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до п.1, ч.13, статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме:
Тобто до пропозиції не було додано довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копії паспорту, що є обов’язковою вимогою для фізичних осіб (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
В свою чергу, Ми беремо участь в закупівлях як Фізична особа-підприємець (це інший статус), про що було надано повний пакет реєстраційних документів. (Витяг з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку і т.д.)
Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус,
який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю,
а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик
господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами
господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і
соціальних результатів та одержання прибутку.
Статтею 51 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) передбачено,
що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються
нормативно - правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність
юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає
із суті відносин.
Правоздатність індивідуального підприємця практично
прирівнюється до правоздатності юридичних осіб - комерційних
організацій. Він може мати права і обов'язки, необхідні для
здійснення будь-яких видів діяльності, не заборонених законом, та
щодо яких законом не передбачено обмежень (стаття 50 ЦК)
( 435-15 ). Зазначене прослідковується, зокрема, виходячи з
положень статті 91 ЦК ( 435-15 ).
Таким чином, Ми вважаемо відхилення нашої пропозиції не правомірним. Таким що супеперечить Закону України Про публічні закупівлі та нормам цивільно правових відносин.
Згідно кваліфікаційних вимог до учасників висунутих замовником (додаток 3), з нашої стороні як фізичної особи-підприємця було надано повний пакет документів.
Вимагаємо від замовника переглянути своє рішення та виправити помилку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2020 11:47
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі (далі – Інструкція), яка затверджена наказом ДП “Прозорро” від 19.03.2019 № 10 (Із змінами і доповненнями, внесеними наказами Державного підприємства "Прозорро" від 20 березня 2019 року №11, від 17 квітня 2020 року №19).
Відповідно до абзацу 5 пункту 3 розділу І, учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією.
Зважаючи на це термін фізична особа, включає в себе і юридичний статус фізична особа-підприємець.
Також у Статті 51 Цивільного кодексу України, на яку Ви посилаєтесь для підтвердження свого юридичного статусу фізична особа-підприємець, застосовується термін фізична особа.
Виходячи з цього, вимоги, що прописані в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо надання до пропозиції копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копії паспорту стосуються і фізичної особи-підприємця, якою і є ФОП Шкурко І.О.
Відповідно до абзацу 9 пункту 2 розділу ІІ Інструкції. Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Уповноваженою особою було прийняте рішення щодо надання до пропозиції фізичною особою копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копії паспорту для ідентифікації учасника спрощеної процедури закупівлі
Поряд з цим відповідно до абзацу 1 пункту 4 розділу ІІ Інструкції. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі, так й щодо окремого лоту.
Виходячи з вище наведеного, рішення дискваліфікувати ФОП Шкурко І.О. вважається правомірним і не порушує Закон України “Про публічні закупівлі” та Інструкцію.

Документи

08 серпня 2020 11:47
Протокол
08 серпня 2020 11:47
Протокол 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна 38 290,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович 34 300,00
UAH з ПДВ
34 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КА-ДИЗАЙН ЛЕНД" 43 950,00
UAH з ПДВ
43 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 18:03
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:02
СЕЕ Меблі.pdf
04 серпня 2020 18:01
Санкції товар.pdf
04 серпня 2020 18:01
Сертифікація.pdf
04 серпня 2020 18:01
Захист довкілля.pdf
04 серпня 2020 18:01
Працівники.pdf
04 серпня 2020 18:01
Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 18:01
Довідка МТБ.pdf
04 серпня 2020 18:01
Ліцензування.pdf
04 серпня 2020 18:01
Санкції персональні.pdf
04 серпня 2020 18:01
Печатка.pdf
04 серпня 2020 18:01
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 18:01
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 18:01
Лист відповідності.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:12
Висновок СЕЕ.pdf
06 серпня 2020 17:11
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:11
Технічна специфікація.pdf
06 серпня 2020 17:11
Серт відповідності.pdf
06 серпня 2020 17:11
Паспорт 1-16.pdf
06 серпня 2020 17:11
Довідка_про_печатку.pdf
06 серпня 2020 17:11
Довідка_по_персоналу.pdf
06 серпня 2020 17:11
Довідка_ліцензування.pdf
06 серпня 2020 17:11
Довiдка_про_обладнання.pdf
06 серпня 2020 17:11
Витяг_з_EДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шкурко Ірина Олександрівна

ФОП Семеняко Сергій Сергійович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КА-ДИЗАЙН ЛЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна
#2201505466
Відхилено 19 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:28
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
Переможець 34 300,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 17:33

Документи

07 серпня 2020 16:28
Протокол 50.pdf

Документи

07 серпня 2020 17:33
Протокол 51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
34 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 17:33
Протокол 51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 12:24
Додаткова угода _1 до Договору _26081 від 26.08.2020.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:03
Договір Семеняко.pdf укладений
27 серпня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов оплати. Внесення уточнень порядку здійснення розрахунків "Замовник оплачує Товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі належно оформлених документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної, тощо) підписаних уповноваженими представниками Сторін).
Номер договору про закупівлю: Договір №26/08/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 300,00
UAH