Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування
Очікувана вартість
37 631 764,00 UAH
UA-2020-07-29-002105-c f39483b5c64547f9ac381f1c7aa45d14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоусова Оксана Олександрівна

+380512370129 rc.if11042017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Білоусова Оксана Олександрівна
+380512370129
rc.if11042017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:19
Очікувана вартість: 37 631 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 376 317,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 188158.82 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54031, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Електронна, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:51
Додаток 6_ПД.doc
29 липня 2020 10:51
Додаток 5тех.завдан.zip
29 липня 2020 10:51
Додаток 4_інформація про субпідрядника.doc
29 липня 2020 10:51
Додаток 3_АД.doc
29 липня 2020 10:51
Додаток 2_Працівники.doc
29 липня 2020 10:51
Додаток 1_Обладнання.doc
29 липня 2020 10:51
ТД 2.doc
29 липня 2020 10:51
1 Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-002105-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВДЕНЬГІДРОБУД», Код ЄДРПОУ:32543259
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Скасована
Дата: 27 серпня 2020 15:04
Причина: ПОМИЛКОВА

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-28-000006 ● 7125f96559aa4e3cb213b3918b56c8e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2020 13:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2020 № 269

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-29-002105-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-21 15:37:57

Роз'яснення щодо висновку

Звернення за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2020-07-29-002105-c
18.09.2020 УПРАВЛІННЯМ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ оприлюднено Висновок за результатами здійснення моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування, 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (UA-2020-07-29-002105-c). Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
За результатами моніторингу встановлено,
- що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
- Також встановлено, що Замовник на порушення абзацу першого та другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону . Зокрема, згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі». Додатком 2 до тендерної документації також передбачено: «Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються усі працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі». Згідно з «Довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» від 04.08.2020 № 18, представленою у тендерній пропозиції ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» цей учасник має намір до виконання робіт за предметом закупівлі залучити наступну техніку: вантажний автомобіль КАМАЗ, автокран КС-4572А, екскаватор-навантажувач JCB 3CX, екскаватор гусеничний, автокран. Для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання представлений договір оренди від 06.07.2020 № 06-07, яким передбачена оренда вищезазначеної техніки. Договір оренди від 06.07.2020 № 06-07 не передбачає умов, визначених частиною другою статті 798 Цивільного кодексу України, а саме: автотранспортні засоби, машини та механізми передаються в оренду без екіпажів, які їх обслуговують. Згідно з «Довідкою про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» від 04.08.2020 № 17, наданою ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» у складі тендерної пропозиції, цей учасник не має наміру залучати працівників, які мають спеціальності, що дозволяють експлуатувати автотранспортні засоби, машини та механізми, зазначені в довідці від 04.08.2020 № 18, що унеможливлює використання вказаної техніки з метою виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином, ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» не підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
- Крім того, моніторингом встановлено, що Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив протягом трьох робочих днів з дати укладання договору від 07.09.2020 № 469 невід’ємну частину цього договору, передбачену пунктом 1.5 договору, а саме: в термін до 10.09.2020 не оприлюднив склад та обсяги робіт, що доручаються до надання Підряднику, та які визначені проектно-кошторисною документацією.
По-перше, відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
В зв’язку з технічною відсутністю в електронній системі закупівель електронного поля з зазначенням інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, Департаментом додатково оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з зазначенням всієї інформації, визначеної у ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, інформація, розміщена Департаментом в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що не відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів.
Просимо УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ роз’яснити, яким чином можна зазначити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції у разі технічної відсутністі в електронній системі закупівель електронного поля.
По-друге, щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
У Додатку №2 до Тендерної документації встановлено, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі наступного змісту:
(форма подається Учасником на фірмовому бланку *1)
№ з/п Посада П.І.Б Загальний стаж роботи за фахом (спеціальністю) Працівник учасника/
субпідрядника/співвиконавця
Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються усі працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або інші документи, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці.
Відповідно до вимог ТД, Замовник вимагав від Учасника надання у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують наявність працівників в учасника (субпідрядника/співвиконавця), на кожну особу зазначену в Довідці.
Працівники, які мають спеціальності, що дозволяють експлуатувати автотранспортні засоби, машини та механізми, зазначені в довідці від 04.08.2020 № 18 не являються працівниками ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР».
Крім того, Департамент ТД не визначав конкретний перелік працівників, яких учасник повинен задіяти при виконанні робіт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» на виконання вимог ТД надало довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі №17 від 04.08.2020, та довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №18 від 04.08.2020.
Фактично, своїм висновком УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ робить припущення щодо неможливості експлуатування автотранспортних засобів, машин та механізмів.
Тендерний комітет Департаменту у своїй роботі керуються вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до вимог чинного законодавства Департамент у ТД вимагав від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону.
Просимо надати роз’яснення з зазначенням на пункти Тендерної документації, які були порушені, де на думку УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ зазначені вимоги щодо надання Учасниками документів про підтвердження наявності автотранспортних засобів, машин та механізмів з обов’язковим залученням працівників, які їх експлуатують.
По-третє, відповідно до ст. 875 Цивільного кодексу України, за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Цивільним кодексом України не передбачено, що проектно-кошторисна документація є обов’язковим додатком до Договору та є його невід’ємною частиною.
Сторони (Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради та ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР») визначили у п. 22.1 Договору №469, що додатки до Договору є Договірна ціна, Календарний графік виконання робіт, План фінансування робіт, які є невід’ємною частиною цього Договору. Зазначені Додатки до Договору №469, відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» були оприлюднені в електронній системі закупівель 07.09.2020.
Якщо навіть і погодитись з висновком УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ просимо роз’яснити, чи можливе дозавантаження проектно-кошторисної документації.
Висновком зобов’язано Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи щодо розірвання договору.
Так, за результатами закупівлі UA-2020-07-29-002105-c Департаментом енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради 07.09.2020 укладено договір №469 з переможцем торгів ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР». Умовами Договору №469 від 07.09.2020 визначений порядок його виконання та порядок розірвання.
Погоджені між сторонами умови є обов’язковими до виконання сторонами в силу приписів ст.ст. 525, 526 та 629 Цивільного кодексу України. Також порядок проведення закупівлі, укладання, виконання та розірвання договорів між господарюючими суб’єктами встановлено Законом України «Про публічні закупівлі», Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України.
Просимо роз’яснити, яким чином протягом 5-ти робочих днів Департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради необхідно розірвати Договір підряду №469 від 07.09.2020, якщо ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» не погоджується в добровільному порядку розірвати зазначений Договір на підставі висновку моніторингу.
Також, просимо надати роз’яснення, якими приписами чинного законодавства передбачено право УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ зобов’язувати Замовника розірвати договір, оскільки чинним законодавством України визначено, що договір розривається або за згодою сторін, або у випадку відсутності згоди одної із сторін в судовому порядку.
Враховуючи викладене, керуючись нормами ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на те, що Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області є уповноваженим органом на проведення моніторингу, складення висновків та надання роз’яснень їх змісту і визначених у них зобов’язань, та в зв’язку з тим, що зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством, зокрема, вжити заходи щодо розірвання договору» є неконкретизованим та незрозумілим до виконання, тому,

ПРОСИМО:
роз’яснити зміст Висновку Департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, а саме:
1. Просимо УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ роз’яснити, яким чином можна зазначити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції у разі технічної відсутністі в електронній системі закупівель електронного поля.
2. Просимо надати роз’яснення з зазначенням на пункти Тендерної документації, які були порушені, де на думку УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ зазначені вимоги щодо надання Учасниками документів про підтвердження наявності автотранспортних засобів, машин та механізмів з обов’язковим залученням працівників, які їх експлуатують.
3. Просимо УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ роз’яснити, чи можливе дозавантаження проектно-кошторисної документації.
4. Просимо роз’яснити, яким чином протягом 5-ти робочих днів Департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради необхідно розірвати Договір підряду №469 від 07.09.2020, якщо ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» не погоджується в добровільному порядку розірвати зазначений Договір на підставі висновку моніторингу.
5. Просимо надати роз’яснення, якими приписами чинного законодавства передбачено право УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ зобов’язувати Замовника розірвати договір, оскільки чинним законодавством України визначено, що договір розривається або за згодою сторін, або у випадку відсутності згоди одної із сторін в судовому порядку.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-09-30 19:48:52

Надання роз’яснення щодо змісту висновку та його зобов’язань

За наслідками моніторингу процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування, очікуваною вартістю 37 631 764,00,00 грн, в межах прав, наданих замовникам згідно з частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення Департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
Зокрема, щодо першого питання, згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів обов’язково повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Щодо другого питання, Додатком 2 до тендерної документації передбачено: «Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються усі працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі». ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» у складі УСІХ працівників не зазначив жодного працівника, здатного експлуатувати автотранспортні засоби, машини та механізми, зазначені в довідці від 04.08.2020 № 18.
Щодо третього питання, згідно з пунктом 1.5 договору від 07.09.2020 № 469 проектно-кошторисна документація є невід’ємною частиною цього договору, отже має бути оприлюдненою у відповідності до пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Щодо четвертого питання, згідно з частиною першою статті 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Згідно з частиною першою та третьою статті 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Щодо п’ятого питання, згідно з пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначається зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. За станом на дату завершення моніторингу процедури закупівель Замовник уклав договір про закупівлю та у відповідності з вимогами частини другою статті 19 Закону в електронній системі закупівель сформований звіт про результати проведення закупівлі, як наслідок, внесення змін до закупівлі, в тому числі щодо її відміни, є неможливими. За вказаних обставин та зважаючи, що договір від 07.09.2020 № 469 укладений з недодержанням вимог, які встановлені частиною першою статті 203 Цивільного кодексу України, єдиним можливим заходом усунення порушень, виявлених під час моніторингу процедури закупівель, є розірвання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: Висновком УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами здійснення моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування, 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (UA-2020-07-29-002105-c) встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Висновком зобов’язано Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи щодо розірвання договору. Керуючись п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради протягом п’яти робочих днів доклав усіх зусиль на виконання Висновку щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та вжив заходи щодо розірвання договору. Так, на виконання Висновку, 21.09.2020 Департамент своїм листом №1160/20.04.05 звернувся до ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» з проханням розірвання Договору підряду №469 від 07.09.2020. ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» своїм листом №52 від 22.09.2020 повідомило Департамент, що ним не було порушено жодного з вимог чинного законодавства та пунктів Договору, а отже підстав для розірвання Договору підряду №469 від 07.09.2020 згідно встановлених норм чинного законодавства та умовами Договору не має. Відповідно до ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. В зв’язку з тим, що ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» не погоджується розірвати Договір підряду №469 від 07.09.2020 за згодою сторін, розірвати зазначений Договір у 5-ти денний строк є неможливим, оскільки це можливо лише в судовому порядку. ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами здійснення моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування, 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (UA-2020-07-29-002105-c). За результатами моніторингу встановлено, - що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. - Також встановлено, що Замовник на порушення абзацу першого та другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону . Зокрема, згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі». Додатком 2 до тендерної документації також передбачено: «Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються усі працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі». Згідно з «Довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» від 04.08.2020 № 18, представленою у тендерній пропозиції ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» цей учасник має намір до виконання робіт за предметом закупівлі залучити наступну техніку: вантажний автомобіль КАМАЗ, автокран КС-4572А, екскаватор-навантажувач JCB 3CX, екскаватор гусеничний, автокран. Для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання представлений договір оренди від 06.07.2020 № 06-07, яким передбачена оренда вищезазначеної техніки. Договір оренди від 06.07.2020 № 06-07 не передбачає умов, визначених частиною другою статті 798 Цивільного кодексу України, а саме: автотранспортні засоби, машини та механізми передаються в оренду без екіпажів, які їх обслуговують. Згідно з «Довідкою про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» від 04.08.2020 № 17, наданою ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» у складі тендерної пропозиції, цей учасник не має наміру залучати працівників, які мають спеціальності, що дозволяють експлуатувати автотранспортні засоби, машини та механізми, зазначені в довідці від 04.08.2020 № 18, що унеможливлює використання вказаної техніки з метою виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином, ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» не підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. - Крім того, моніторингом встановлено, що Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив протягом трьох робочих днів з дати укладання договору від 07.09.2020 № 469 невід’ємну частину цього договору, передбачену пунктом 1.5 договору, а саме: в термін до 10.09.2020 не оприлюднив склад та обсяги робіт, що доручаються до надання Підряднику, та які визначені проектно-кошторисною документацією. 1. Департамент повідомляє, що відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. В зв’язку з технічною відсутністю в електронній системі закупівель електронного поля з зазначенням інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, Департаментом, на виконання вимог Закону, додатково оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з зазначенням всієї інформації, визначеної у ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, інформація, розміщена Департаментом в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що не відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів. Технічна відсутність в електронній системі закупівель електронного поля з зазначенням інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції не являється порушенням Департаменту, оскільки Департаментом було докладено усіх можливих зусиль щодо дотримання ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Стосовно встановлених порушень щодо не підтвердження ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Департамент не погоджується з таким Висновком з огляду на наступне. У Додатку №2 до Тендерної документації встановлено, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі наступного змісту: (форма подається Учасником на фірмовому бланку *1) № з/п Посада П.І.Б Загальний стаж роботи за фахом (спеціальністю) Працівник учасника/ субпідрядника/співвиконавця Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються усі працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або інші документи, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці. Відповідно до вимог ТД, Замовник вимагав від Учасника надання у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують наявність працівників в учасника (субпідрядника/співвиконавця), на кожну особу зазначену в Довідці. Працівники, які мають спеціальності, що дозволяють експлуатувати автотранспортні засоби, машини та механізми, зазначені в довідці від 04.08.2020 № 18 не являються працівниками ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР». Крім того, Департамент ТД не визначав конкретний перелік працівників, яких учасник повинен задіяти при виконанні робіт. Вимогами Тендерної документації не передбачено надання у складі Тендерної пропозиції інформації та документів стосовно екіпажу для обслуговування автотранспортних засобів, машин та механізмів. На виконання вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» на виконання вимог ТД надало довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі №17 від 04.08.2020, та довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №18 від 04.08.2020. Отже, ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» надало у складі своєї пропозиції повний комплект документів, відповідно до вимог Тендерної документації. Враховуючи зазначене, підстав для прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» у Департаменту не було, оскільки практикою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України встановлено, що якщо вимогами ТД не встановлено конкретних переліків працівників, таке відхилення Учасника є таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. Фактично, висновок УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ґрунтується на припущеннях, а не відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Відповідно до ст. 875 Цивільного кодексу України, за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Цивільним кодексом України не передбачено, що проектно-кошторисна документація є обов’язковим додатком до Договору та є його невід’ємною частиною. Сторони (Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради та ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР») визначили у п. 22.1 Договору №469, що додатки до Договору є Договірна ціна, Календарний графік виконання робіт, План фінансування робіт, які є невід’ємною частиною цього Договору. Зазначені Додатки до Договору №469, відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» були оприлюднені в електронній системі закупівель 07.09.2020. При цьому, Департамент повідомляє, що проектно-кошторисна документація оприлюднена в електронній системі закупівель.

2020-09-24 13:58:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами здійснення моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування, 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (UA-2020-07-29-002105-c) оскаржено в суді.
Дата публікації: 02 жовтня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВДЕНЬГІДРОБУД» 30 063 708,93
UAH з ПДВ
30 063 708,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІТМАЙСТЕР" 35 699 988,00
UAH з ПДВ
35 699 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНЕТРОН - МК" 36 225 456,09
UAH з ПДВ
36 225 456,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:40
Аналогічний договір_2.PDF
13 серпня 2020 15:40
Аналогічний договір_1.PDF
13 серпня 2020 15:40
Статут.PDF
13 серпня 2020 15:40
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

28 серпня 2020 10:00
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:28
Довідка
28 серпня 2020 09:28
Ліцензія
28 серпня 2020 09:28
Довідка МВС
20 серпня 2020 09:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:26
Відповідь на вимогу
10 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:42
Технічна частина.imd
10 серпня 2020 13:42
статут.pdf
10 серпня 2020 13:42
Рішення учасника _2.pdf
10 серпня 2020 13:42
Технічна частина.xls.zip
10 серпня 2020 13:42
Елітмайстер НАКАЗ 3-К.pdf
10 серпня 2020 13:42
Елітмайстер НАКАЗ 2-К.pdf
10 серпня 2020 13:42
Витяг.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 19:47
Уставні документи.PDF
12 серпня 2020 19:47
Ді КОР Тендер.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВДЕНЬГІДРОБУД»

ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІТМАЙСТЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНЕТРОН - МК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВДЕНЬГІДРОБУД»
#32543259
Відхилено 30 063 708,93
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:03
ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІТМАЙСТЕР"
#42891325
Переможець 35 699 988,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 10:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 15:09

Документи

19 серпня 2020 14:03
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:01
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ №57.20.06-35 Засідання тендерного комітету департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради 19.08.2020 року м. Миколаїв ПРИСУТНІ: 1. Карабут Г.В.- начальник відділу енергетичного нагляду, нормування та контролю, заступник голови тендерного комітету (В.о. голови тендерного комітету); 2. Ярмолович В.В. – заступник начальника відділу реалізації проектів, секретар тендерного комітету; 3. Сіліч С.М. – головний спеціаліст відділу організаційно-правової роботи та взаємодії із засобами масової інформації, член тендерного комітету; 4. Кабакова Ю.С.- головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, член тендерного комітету. ВІДСУТНІ: 1.Бондар В.А. - в.о. директора департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, Голова тендерного комітету (відпустка). ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», ЄДРПОУ 42891325, у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-002105-c). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. СЛУХАЛИ: 1. В.о. голови ТК, який доповів, що 14.08.2020 відбувся електронний аукціон визначення найбільш економічно вигідної пропозиції на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування» (ДК 021: 2015- 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-002105-c). За результатом проведеного аукціону визначено найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «ПІВДЕНЬГІДРОБУД», ЄДРПОУ 32543259. За результатами розгляду тендерна пропозиція ТОВ «ПІВДЕНЬГІДРОБУД», ЄДРПОУ 32543259 на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування» (ДК 021: 2015- 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-002105-c) відхилена на підставі п.п. 1, 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону у зв’язку з тим, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (протокол тендерного комітету №56.20.06-35 від 19.08.2020). Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Наступною тендерною пропозицією, яка вважається найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», ЄДРПОУ 42891325. Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», ЄДРПОУ 42891325 були виявлені невідповідності у поданих документах, а саме: П. 3.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» р. 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, встановлено, що на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність слідуючим кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація надається учасниками згідно форм встановлених у Додатках №№ 1, 2, 3 цієї документації. В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або інші документи, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці. На виконання зазначених вимог ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», ЄДРПОУ 42891325 в складі тендерної пропозиції надало довідку №17 від 04.08.2020 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В п. 5 даної довідки зазначений працівник Звонов Валентин Анатолійович, який займає посаду покрівельника. Однак, в складі тендерної пропозиції міститься договір підряду з фізичною особою від 06.07.2020 укладений між ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» та Звоновим В.А. на виконання робіт електрика. Тобто, в поданих документах наявна невідповідність в зазначених посадах працівника Звонова В.А. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, наступного змісту: - «П. 3.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» р. 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, встановлено, що на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність слідуючим кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація надається учасниками згідно форм встановлених у Додатках №№ 1, 2, 3 цієї документації. В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або інші документи, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці. - На виконання зазначених вимог ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», ЄДРПОУ 42891325 в складі тендерної пропозиції надало довідку №17 від 04.08.2020 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В п. 5 даної довідки зазначений працівник Звонов Валентин Анатолійович, який займає посаду покрівельника. Однак, в складі тендерної пропозиції міститься договір підряду з фізичною особою від 06.07.2020 укладений між ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» та Звоновим В.А. на виконання робіт електрика. Тобто, в поданих документах наявна невідповідність в зазначених посадах працівника Звонова В.А. - Враховуючи зазначене, ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР» повинен надати документи, які підтверджують усунення даних невідповідностей. Голосували: ПІБ Результати голосування Підпис Карабут Г.В. Ярмолович В.В. Сіліч С.М. Кабакова Ю.С. Щодо першого питання порядку денного, винесеного на голосування, присутні члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за», у кількості чотирьох голосів. 1. В.о. голови ТК зазначив, що у відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Голосували: ПІБ Результати голосування Підпис Карабут Г.В. Ярмолович В.В. Сіліч С.М. Кабакова Ю.С. Щодо другого питання порядку денного, винесеного на голосування, присутні члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за», у кількості чотирьох голосів. ВИРІШИЛИ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в документах ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТМАЙСТЕР», ЄДРПОУ 42891325, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт з проведенням заходів енергозбереження і енергоефективності будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 42 за адресою: м. Миколаїв, вул. Електронна, 73. Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-002105-c) 2. Доручити Секретарю ТК розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом. В.о. голови тендерного комітету Г.В. Карабут Секретар тендерного комітету В.В. Ярмолович Члени тендерного комітету Ю.С. Кабакова С.М. Сіліч МП

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІТМАЙСТЕР"
#42891325
35 699 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:08
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:40
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:52
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:49
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 09:46
том 8 - ЭЭ.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том 7 - ПОС.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том 6 - ПОФ.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том 5 - ЭО_ МЗ_ ПС_ АПТ_ СО_ АПК.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том 4 - ЭМ_ ЭО1.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том 3 - ОВ_ АОВ.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том 2 - АР_ АС.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том 1 - ОПЗ.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
том - ЭП.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:10
Договір укладений
07 вересня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 23 Договору та у Додаток №3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 469
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проектно-кошторисна документація до Договору №469 від 07.09.2020
Номер договору про закупівлю: 469
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми лімітних призначень на 2020 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору
Номер договору про закупівлю: 469
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми лімітних призначень на 2020 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору
Номер договору про закупівлю: 469
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми лімітних призначень на 2021 рік та внесення змін до п.п. 3.6., 23
Номер договору про закупівлю: 469
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML