Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протитуберкульозні лікарські засоби – Рифампіцин, Деламанід, Циклосерин, Лінезолід, Моксифлоксацин
DK 021: 2015 33600000-6 Pharmaceutical products (Antituberculous drugs - Rifampicin, Delamanid, Cycloserine, Linezolid, Moxifloxacin)
Очікувана вартість
7 637 081,10 UAH
UA-2020-07-29-002099-b 1ea6b4fab69449fea3010a3230028a33
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазоренко Катерина Василівна

+380442070359 tenderdkvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, будинок 81
Контактна особа: Лазоренко Катерина Василівна
+380442070359
tenderdkvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine"
National ID: 41713679
Contact point: Budylina Iryna
+380442070359
tenderdkvs@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 17:45
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 17:45
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:27
Очікувана вартість: 7 637 081,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 225000 UAH
Publication date: 29 липня 2020 17:40
Enquiries until: 20 серпня 2020 17:45
Complaints submission until: до 26 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2020 17:45

Information

Estimated total value: 7 637 081 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205000 шт
Рифампіцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Rifampicin

Rifampicin
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 24 грудня 2020
28128 шт
Деламанід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Delamanid

Delamanid
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 24 грудня 2020
50370 шт
Циклосерин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Cycloserine

Cycloserine
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 24 грудня 2020
12690 шт
Лінезолід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Linezolid

Linezolid
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 24 грудня 2020
5615 шт
Моксифлоксацин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Moxifloxacin

Moxifloxacin
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару на підставі належним чином оформлених видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 10:07
Перелік змін 30.07.20.doc
30 липня 2020 10:07
Додаток 4 переможець нова ред..docx
30 липня 2020 10:07
ТД нова ред..docx
29 липня 2020 17:41
Додаток 3 техн. хар-ки.docx
29 липня 2020 17:41
Оголошення англ. (туб).docx
29 липня 2020 17:41
Оголошення укр.(туб).doc
29 липня 2020 17:41
Додаток 5 проект договору.docx
29 липня 2020 17:41
Додаток 2 ст.16.doc
29 липня 2020 17:41
Додаток 1 відомості.docx
30 липня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 10:07
Перелік змін 30.07.20.doc
30 липня 2020 10:07
Додаток 4 переможець нова ред..docx
29 липня 2020 17:41
Додаток 4 переможець.docx
30 липня 2020 10:07
ТД нова ред..docx
29 липня 2020 17:41
ТД.docx
29 липня 2020 17:41
Додаток 3 техн. хар-ки.docx
29 липня 2020 17:41
Оголошення англ. (туб).docx
29 липня 2020 17:41
Оголошення укр.(туб).doc
29 липня 2020 17:41
Додаток 5 проект договору.docx
29 липня 2020 17:41
Додаток 2 ст.16.doc
29 липня 2020 17:41
Додаток 1 відомості.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо термінів придатності
Дата подання: 31 липня 2020 18:07
Дата відповіді: 05 серпня 2020 12:56
Доброго дня! Пунктом 2 , пунктом 7.3 Додатку 3 до Тендерної документації та пунктом 2.2. Проекту договору встановлено, що залишковий термін придатності кожного лікарського засобу на момент його постачання до місця поставки повинен складати не менше 75% від загального терміну придатності. Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк зберігання та придатності Товару, на момент фактичної поставки, повинен складати не менш ніж 75% або не менше ніж 12 місяців від загального строку зберігання та придатності Товару встановленого виробником Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення, повідомляє наступне: Розрахунок потреби протитуберкульозних препаратів для закупівлі за кошти Державного бюджету здійснювався у відповідності до вимог Методики розрахунку потреби протитуберкульозних препаратів, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.10.2016 року № 1062 (далі – Методика). Відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу І цієї Методики, розрахунок річної потреби в протитуберкульозних препаратах першого та другого рядів передбачає включення до річної потреби 100% резервного запасу за усіма найменуваннями ПТП першого та другого рядів. Виходячи з цього закупівля лікарських засобів для лікування туберкульозу з терміном придатності не менше 12 місяців суперечить вимогам Методики та не дозволяє сформувати 100 % резерв річної потреби протитуберкульозних препаратів, що в майбутньому може призвести до їх нестачі та, як наслідок, перерви в лікуванні хворих на туберкульоз.
Враховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації в частині скорочення строку зберігання та придатності лікарських засобів на момент поставки, є недоцільним.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 вересня 2020
UA-2020-07-29-002099-b1ea6b4fab69449fea3010a3230028a33
Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, будинок 81
Учасник Документи Рішення
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 19:29
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:25
4 МВС.pdf
10 вересня 2020 19:25
3 Ліцензія.pdf
10 вересня 2020 19:25
1 Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:29
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
28 серпня 2020 17:29
Dovirenist Davidchuk.zip
28 серпня 2020 17:29
Dovidka pro nazvu.zip
28 серпня 2020 17:29
Bankivska Licenzia.zip
28 серпня 2020 17:29
202167_19-62_74.zip
28 серпня 2020 17:29
13 Інші документи.pdf
28 серпня 2020 17:29
11 Довідка з банку.pdf
28 серпня 2020 17:29
6 Свідоцтво ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:09
Технічна частина.pdf
28 серпня 2020 19:09
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 5 619 618,62
UAH з ПДВ
5 514 786,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 5 698 629,04
UAH з ПДВ
5 515 223,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 19:29
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:25
4 МВС.pdf
10 вересня 2020 19:25
3 Ліцензія.pdf
10 вересня 2020 19:25
1 Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:29
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
28 серпня 2020 17:29
Dovirenist Davidchuk.zip
28 серпня 2020 17:29
Dovidka pro nazvu.zip
28 серпня 2020 17:29
Bankivska Licenzia.zip
28 серпня 2020 17:29
202167_19-62_74.zip
28 серпня 2020 17:29
13 Інші документи.pdf
28 серпня 2020 17:29
11 Довідка з банку.pdf
28 серпня 2020 17:29
6 Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:09
Технічна частина.pdf
28 серпня 2020 19:09
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 5 514 786,60
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
5 514 786,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 11:29
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:05
Додаткова 3 до дог 79.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:01
Додаткова угода 3 Дог 79.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:17
ДУ _ 2 до договору _ 79.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:11
Додаткова 1 до договору 79.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:58
Договір 79.pdf укладений
25 вересня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови КМУ від 20.03.2020 № 224 операції з постачання деяких лікарських засобів на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дію договору продовжено відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році (5 514 786,60 *20% = 1 102 957,32)
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 6 604 330,93
UAH (в тому числі ПДВ 424 849,63 UAH)