Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою - улаштування нового асфальтобетонного покриття пішохідної доріжки від буд.61-А на вул. Молодіжна до буд.4 на вул. Гагаріна м.Першотравенськ Дніпропетровської обл. (капітальний ремонт)
Очікувана вартість
404 900,00 UAH
UA-2020-07-29-001899-c 7d60ef9548d94a1aa4ac551766c44b48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Денисюк

+380955223038 ykgm-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33063476
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шкільна, 20
Контактна особа: Оксана Денисюк
+380955223038
ykgm-buh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:24
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:02
Очікувана вартість: 404 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 024,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кпк вк 1217461 Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.1 статті 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Відновлення елементів благоустрою - улаштування нового асфальтобетонного покриття пішохідної доріжки від буд.61-А на вул. Молодіжна до буд.4 на вул. Гагаріна м.Першотравенськ Дніпропетровської обл. (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенск, від буд.61-А на вул. Молодіжна до буд.4 на вул. Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник перераховує попередню оплату Робіт в порядку та на умовах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, у розмірі що не перевищує 30 % вартості Робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт на цілі, визначені договором підряду. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату на придбання матеріалів протягом 30 календарних днів з моменту отримання коштів. По закінченню визначеного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Остаточний розрахунок проводиться після отримання декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту підписання Сторонами зазначених документів та отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-001899-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БК АРАКС", Код ЄДРПОУ:41954829
Дата подання: 30 липня 2020 13:00
Дискримінаційна вимога
Згідно п.п. 2.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, клас наслідків (відповідальності) об’єкта: СС1.
Згідно ч. 9 п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 28.09.2017р. ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"».
Відповідно, виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам вимагається подання: «Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. (Наявність відповідного коду КВЕД)».
Оскільки діяльність по КВЕДу 42.11 Будівництво доріг і автострад в цілому передбачає наявність ліцензії на провадження виду господарської діяльності, то згідно формулювання Замовника, учасник повинен подати чинну ліцензію на провадження виду господарської діяльності, при тому, що виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії. Відповідно зазначена вимога Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаю скасувати вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції «Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. (Наявність відповідного коду КВЕД)» або викласти дану вимогу у наступній редакції «Достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачає необхідність отримання ліцензії або документа дозвільного характеру».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 16:40
На Вашу вимогу від 30.07.2020 щодо внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом «Відновлення елементів благоустрою - улаштування нового асфальтного покриття пішохідної доріжки від буд.61-А на вул. Молодіжна до буд.4 на вул. Гагаріна м. Першотравенськ Дніпропетровської області (капітальний ремонт)» від 29.07.2020 UA-2020-07-29-001899-c повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»:
документ дозвільного характеру – це дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності;
об'єкт, на який видається документ дозвільного характеру (далі - об'єкт) - це природні ресурси, земельна ділянка, ґрунтовий покрив земельних ділянок, споруда, будівля, приміщення, устаткування, обладнання та механізми, що вводяться в експлуатацію або проектуються, окрема операція, господарська діяльність певного виду, робота та послуга, а також документи, які використовуються суб'єктом господарювання у процесі проходження погоджувальної (дозвільної) процедури (проектна документація на будівництво об'єктів, землевпорядна документація, містобудівна документація, гірничий відвід).
Тобто, документ дозвільного характеру – це не лише ліцензія на провадження певних видів діяльності.
З метою встановлення реальності здійснення господарської діяльності, суб’єктом господарювання за визначеним предметом спрощеної закупівлі наявність відповідного коду КВЕД є обов’язковою умовою. Наявність відповідного коду КВЕД дає підприємству можливість займатися певними видами діяльності.
Наявність в учасника ліцензії на ведення певних видів господарської діяльності не дає йому переваг при розгляді пропозиції. Відсутність ліцензії за класом наслідків об’єкта СС1 компенсується наявністю відповідного коду КВЕД.
Вимога щодо наявності ліцензії, довідки з роз’ясненням причин ненадання документів (ліцензії) відповідно до діючих законодавчих або інших нормативно-правових актів України, а також наявності відповідного коду КВЕД не є дискримінаційною.
Дана вимога оголошення лише передбачає відповідність мети та предмету господарської діяльності учасника згідно класифікатору видів економічної діяльності (КВЕД) меті та предмету закупівлі.
Крім того, приміткою Додатку 2 до оголошення про спрощену закупівлю для учасника передбачена можливість надати довідку з роз’ясненням причин ненадання затребуваних документів відповідно до діючих законодавчих або інших нормативно-правових актів України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК АРАКС" 348 499,00
UAH з ПДВ
315 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОР СТРОЙ" 383 899,99
UAH з ПДВ
315 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 397 999,73
UAH з ПДВ
397 999,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:27
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 10:27
Статут.PDF
06 серпня 2020 10:27
Рішення власника.pdf
06 серпня 2020 10:27
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 10:27
Охорона праці.pdf
06 серпня 2020 10:27
Охорона праці наказ.pdf
06 серпня 2020 10:27
Опис_статут.pdf
06 серпня 2020 10:27
Наказ призначення.pdf
06 серпня 2020 10:27
Договір 45.pdf
06 серпня 2020 10:27
Договір 45 Відгук.PDF
06 серпня 2020 10:27
Договір 45 Акт 2.pdf
06 серпня 2020 10:27
Договір 45 Акт 1.pdf
06 серпня 2020 10:27
Довідки та листи.pdf
06 серпня 2020 10:27
Відомості ЄДРПОУ 22.06.pdf
06 серпня 2020 10:27
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
06 серпня 2020 10:27
Витяг з ЄДРПОУ 24.03.pdf
06 серпня 2020 10:27
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:03
Додаток 2 таблиця 1.pdf
06 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:33
Додаток 5.PDF
06 серпня 2020 15:33
Додаток 4.PDF
06 серпня 2020 15:33
Додаток 3.PDF
06 серпня 2020 15:33
Додаток 2 таблиця 3.pdf
06 серпня 2020 15:33
Додаток 2 таблиця 2.pdf
06 серпня 2020 15:33
Додаток 2 таблиця 1.pdf
06 серпня 2020 15:33
Додаток 1.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:26
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 16:26
Тех. характеристики.pdf
05 серпня 2020 16:26
Субпідряд.pdf
05 серпня 2020 16:26
Статут Учасника.pdf
05 серпня 2020 16:26
Розрахунки.pdf
05 серпня 2020 16:26
Проект договороу.pdf
05 серпня 2020 16:26
Працівники.pdf
05 серпня 2020 16:26
Охорона праці.pdf
05 серпня 2020 16:26
Наказ охорона праці.pdf
05 серпня 2020 16:26
Наказ Конова.pdf
05 серпня 2020 16:26
МТБ.pdf
05 серпня 2020 16:26
Ліцензія.pdf
05 серпня 2020 16:26
Лист-згода Лонгиненко.pdf
05 серпня 2020 16:26
Лист-згода Конова.pdf
05 серпня 2020 16:26
Інноваційні техн. 25.05.20.pdf
05 серпня 2020 16:26
Захист довкілля.pdf
05 серпня 2020 16:26
Договір Докукін.pdf
05 серпня 2020 16:26
Довідка щодо податків.pdf
05 серпня 2020 16:26
Відгук Оріон 189.pdf
05 серпня 2020 16:26
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК АРАКС"

ТОВ "ДОР СТРОЙ"

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
Переможець 315 998,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 09:11

Документи

14 серпня 2020 09:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:10
протокол 61.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
315 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 09:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:10
протокол 61.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:50
доп.угода2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 09:59
д.угода 94.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:53
94.pdf укладений
21 серпня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт 15.10.2020
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни виконаних обсягів робіт на об"єкті
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 308 657,33
UAH (в тому числі ПДВ 51 442,89 UAH)