Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС
Fireproof materials for KhNPP
Fireproof materials for KhNPP
Очікувана вартість
2 467 215,00 UAH
UA-2020-07-29-001895-b ● 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
УВТК ВП ХАЕС Гілянчук О.І (03842) 6-33-02 gilyanchuk.oleksandr@khnpp.atom.gov.ua ВП «Атомкомплект» Охай С. М. (044) 201-09-62 s.ohay@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Kurdelchuk Snezhana +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
УВТК ВП ХАЕС Гілянчук О.І (03842) 6-33-02 gilyanchuk.oleksandr@khnpp.atom.gov.ua ВП «Атомкомплект» Охай С. М. (044) 201-09-62 s.ohay@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 2 467 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 672,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24672.15 UAH |
Publication date: | 29 липня 2020 16:31 |
Enquiries until: | 29 листопада 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 2 467 215 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 672 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Кількість товару: 1 897,50 кг, 130 шт.
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents.
1 897,50 kg, 130 pcs
1 897,50 kg, 130 pcs
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1897.5 кг.
Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
Fireproof materials for KhNPP. The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Conditions for providing tender security, tender offers- according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation
CPV: 24950000-8
Період постачання:
по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З метою уточнення групи умов експлуатації
Дата подання: 22 серпня 2020 21:31
Дата відповіді: 27 серпня 2020 16:41
1. В Додатку №3 до ТД приведено багато вимог стосовно застосування ВЗМ в умовах експлуатації згідно групи розміщення Е1.1 за СОУ НАЕК 100 (всередині герметичної зони, де розташована реакторна установка), що в свою чергу вимагає від учасника надання багатьох протоколів випробувань та сертифікатів на стійкість щодо радіаційного опромінення, стійкість до дезактивуючих розчинів, високих температур (до 150 градусів С при відносній вологості повітря 100%) та інш.
При цьому, у разі використання ОЗМ поза герметичною зоною, в умовах експлуатації згідно груп розміщення Е1.2-Е1,4, Е2.1-Е2.3 згідно СОУ НАЕК 100 – вимоги значно простіші, і в даних умовах є більше можливостей для участі широкого кола потенційних учасників.
Просимо в Додатку 2 до ТД в наведеній специфікації продукції надати уточнюючу інформацію щодо груп умов розміщення ВЗМ для даної закупівлі, з визначенням конкретних положень Додатку №3 до ТД, що висуваються до продукції в даній конкретній закупці – для об’єктивного визначення кола учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Перенесення строків подання пропозиції
Дата подання: 23 серпня 2020 08:32
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:10
Наша компанія є офіційним постачальником вогнезахисної продукції на території України. Звертаємося до Вас з проханням о перенесенні строків подання тендерної пропозиції по закупівлі вогнезахисних матеріалів в рамках тендерних торгів «Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС. UA-2020-07-29-001895-b.» у зв’язку з наступними обставинами:
У зв’язку з цим всім офіційним дилерам необхідно виконати заміну офіційних документів що видаються від імені компанії , сертифікатів, тощо.
Також, у зв’язку з вимогою п.6.2.7 Додатку №3 до ТД, нашій компанії необхідно отримати від замовника інформацію щодо ВЗМ, яка на теперішній час є нанесеною на конструкції та елементи систем, для реконструкції яких проводиться закупка нових ВЗМ. Також, після отримання цієї інформації нам необхідно погодити це з виробником і у разі необхідності провести відповідні тестування.
Зважаючи на вищезазначені обставини, а також на існуючі ускладнення пов’язані з епідемією Covid-19, просимо з порозумінням віднестись до нашого прохання та перенести строки подання тендерної пропозиції на 14 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом - ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Враховуючи термін постачання замовлених ВП ХАЕС вогнезахисних матеріалів, а саме – з 01.10.2020 по 31.10.2020, вважаємо перенесення строків подання тендерної пропозиції недоцільним.
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:29
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:29
п.5.1 ТД визначає вимогу до учасника торгів надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. При цьому зазначається, що аналогічними договорами вважаються договори на постачання спеціалізованої хімічної продукції. Звертаємо Вашу увагу, що спектр спеціалізованої хімічної продукції дуже широкий та поміж іншого включає в себе миючі засоби побутового призначення, клеї, еластичні піни і т.п. З метою недопущення поставки та подальшої експлуатації на АЕС вогнезахисних матеріалів неналежної та невідповідної якості, що може призвести до виникнення аварійних ситуацій в разі зовнішнього джерела спалаху, просимо уточнити тип хімічної продукції, щодо якої наявний досвід виконання договору, з урахуванням специфіки об’єкту.
З огляду на вищезазначене та з метою перевірки достовірності наданої учасниками закупівлі інформації про повне виконання аналогічного договору на постачання, просимо скорегувати вимогу до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, виклавши п. 5.1 у наступній редакції:
«Довідка встановленої форми (Додаток 4 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання вогнезахисних матеріалів для АЕС. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці;
- документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк)
та/або
лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:31
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:30
п.5.1 ТД визначає вимогу до учасника торгів надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
З метою перевірки достовірності наданої учасниками закупівлі інформації про повне виконання аналогічного договору на постачання, просимо скорегувати вимогу до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, виклавши п. 5.1 у наступній редакції:
«Довідка встановленої форми (Додаток 7 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання хімічної продукції для АЕС. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці;
- документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк)
та/або
лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Звернення розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Звернення розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОИ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:25118725
Дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОИ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:25118725
Дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: KALAVIA TECHNOLOGY OU, Код ЄДРПОУ:14251065
Дата подання: 28 серпня 2020 18:31
Дата подання: 28 серпня 2020 18:31
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
KALAVIA TECHNOLOGY OÜ має намір взяти участь у процедурі закупівлі та скласти конкуренцію іншим учасникам, однак, внаслідок встановлення Замовником певних дискримінаційних вимог, Скаржник позбавлений такої можливості, що суперечить принципу рівної конкуренції серед учасників.
Після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі, що, як наслідок, обмежує конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
І. Відповідно до п. 6.2.7. Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» вогнезахисні матеріали (надалі –ВЗМ) повинні бути сумісні із раніше нанесеними вогнезахисними матеріалами.
Вважаємо за необхідне зазначити, що враховуючи вимоги пп.5.1-5.3 СОУ НАЕК 005 (внутрішній стандарт ДП «НАЕК «Енергоатом»), які регламентують порядок розроблення Додатку №3 до ТД «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» відсутні будь які обґрунтування включення п.6.2.7 в текст Додатку №3 до ТД.
До того ж, для отримання висновків щодо сумісності ВЗМ різних виробників необхідно проведення складних та дорогих лабораторних випробувань, для проведення яких, також, необхідно попередньо знайти інформація про типи та марку ВЗМ, яка була раніше використана у приміщеннях або системах, для яких проводиться поточка закупівля.
Таким чином, у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які вже постачали ВЗМ Замовнику або ж ті, які вже мають відповідні висновки, що значно звужує коло потенційних учасників та фактично робить можливим участь у закупівлі лише певних учасників.
ІІ. Згідно п.6 розділу III документу «6583 – ТД» якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково надається документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника.
Як вбачається із додатку №2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачається закупівля продукції різних виробників.
З цього приводу необхідно зауважити, що жоден з представлених на ринку України виробників вогнезахисних матеріалів не виробляє всі наведені в Додатку №2 до ТД продукти, а тому для участі в закупівлі потенційному учаснику необхідно отримати підтвердження статусу уповноваженого представника виробника декількох від декількох виробників одночасно, що суттєво звужує коло можливих учасників, оскільки тільки певне коло учасників є одночасно уповноваженими представниками кількох виробників, більшість же учасників є дистриб’юторами продукції певного виробника, а продукцію, дистриб’юторами якої вони не є, придбавається ними у посередників.
Таким чином, враховуючи наведені обставини, встановлення вимоги щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника виробника є дискримінаційним та спрямоване виключно на умисне обмеження кола учасників торгів.
ІІІ. Додатком №3 до тендерної документації встановлено ряд вимог стосовно застосування ВЗМ в умовах експлуатації згідно групи розміщення Е1.1 за СОУ НАЕК 100 (всередині герметичної зони, де розташована реакторна установка), що в свою чергу вимагає від учасника надання багатьох протоколів випробувань та сертифікатів на стійкість щодо радіаційного опромінення, стійкість до дезактивуючих розчинів, високих температур (до 150 градусів С при відносній вологості повітря 100%) та ін.
При цьому, у разі використання ВЗМ поза герметичною зоною, в умовах експлуатації згідно груп розміщення Е1.2-Е1,4, Е2.1-Е2.3 згідно СОУ НАЕК 100 – вимоги значно простіші, і в даних умовах є більше можливостей для участі широкого кола потенційних учасників.
Враховуючи той факт, що ВЗМ будуть використовуватися в різних типах приміщення, в тому числі з групами умов експлуатації Е2.1, Е2.2, Е2.3, необхідним є конкретизація вимог для кожного типу приміщення, оскільки встановлення вимог виключно для типу приміщень згідно групи розміщення Е1.1 за СОУ НАЕК 100 значно звужує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер, оскільки позбавляє права, в тому числі і Скаржника взяти участь у закупівлі.
Додатково зазначимо, що Замовником на електронному майданчику в системі Прозорро було розміщено інформацію про те, що використовувати ВЗМ (виключно для цієї закупівлі) у приміщеннях за групами умов експлуатації Е1.1 – Е1.4 згідно СОУ НАЕК 100 не передбачається. Тобто, у даному випадку, Замовник встановлює у тендерній документації вимоги щодо застосування ВЗМ в умовах експлуатації згідно групи розміщення Е1.1 за СОУ НАЕК 100, при цьому сам Замовник повідомляє про відсутність потреби використання приміщень згідно групи розміщення Е1.1, що зайвий раз свідчить про дискримінаційний характер такої вимоги.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують KALAVIA TECHNOLOGY OÜ як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b.
2. Встановити порушення, допущені замовником, та зобов'язати замовника усунути дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
3. У випадку неможливості усунення порушень відмінити торги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 16:11
рішення від 02.09.2020 № 16506 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 16:10
інформація про перенесення розгляду скарги № 14277.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 13:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2020 № 17946.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 23:27
рішення від 23.09.2020 № 17946.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 21:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.09.2020 № 17946-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та подовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 21.10.2020.
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2020 15:43
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: KALAVIA TECHNOLOGY OU, Код ЄДРПОУ:14251065
Дата подання: 16 жовтня 2020 18:08
Дата подання: 16 жовтня 2020 18:08
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
KALAVIA TECHNOLOGY OÜ має намір взяти участь у процедурі закупівлі та скласти конкуренцію іншим учасникам, однак, внаслідок встановлення Замовником певних дискримінаційних вимог, Скаржник позбавлений такої можливості, що суперечить принципу рівної конкуренції серед учасників.
Після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17946 -р/пк від 23.09.2020 року зобов'язало державне підприємство "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07- 29-001895-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
12.10.2020 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме – викладено Додаток 3 «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» в новій редакції, а також доповнено тендерну документацію Додатком 7 «Опитувальний аркуш».
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі, що, як наслідок, обмежує конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України та країнах ЄС.
І. Відповідно до п. 7 Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» в новій редакції вогнезахисні матеріали (надалі –ВЗМ) повинні бути сумісні із раніше нанесеними вогнезахисними матеріалами (уточнююча інформація приводиться в опитувальному листі).
В свою чергу, Додаток 7 Опитувальний аркуш до предмета закупівлі Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення кабельних проходок у приміщеннях АЕС» містить посилання на те, що закупівлі проводиться на підставі позапланових заявок ВП ХАЕС від 21.04.2020 №61-3176, від 11.08.2020 №61-6828/7663, від 14.09.2020 №61-7896/8863, при цьому, згідно цих заявок, до закупівлі планується продукція конкретного виробника, а саме - Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-1, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-3, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт СП-А2.
При цьому, як в новій редакції Додатку 3, так і у Додатку 7 відсутні технічні параметри вже нанесених ВЗМ, в т.ч. параметри допустимої адгезії для покритів інших виробників, які б забезпечили сумісність аналогічного покрівельного матеріалу із попередньо нанесеним, та, відповідно, посилання на можливість запропонувати еквівалентну продукцію, що в сукупності із вимогою п. 2 Додатку 7 свідчить про сумісність із попередньо нанесеними ВЗМ лише продукції ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт (Німеччина).
Таким чином у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які є постачальниками ВЗМ ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт, що значно звужує коло потенційних учасників та фактично робить можливим участь у закупівлі лише певних учасників.
ІІ. Згідно п.9 Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» ВЗМ повинен бути придатним для відновлення раніше нанесеного покриття у разі його пошкодження (уточнююча інформація приводиться в опитувальному листі).
Пунктом 3 Додатку 7 до тендерної документації визначено, що відновлення раніше нанесеного покриття у разі його пошкодження можливе виключно ВЗМ певного виробника, а саме такими ВЗМ: Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-1, покритий зверху лаком, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-3, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт СП-А2, що свідчить про встановлення дискримінаційних вимог, які складено під конкретну продукцію конкретного виробника.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують KALAVIA TECHNOLOGY OÜ як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Встановити порушення, допущені замовником, та зобов'язати замовника усунути дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
3. У випадку неможливості усунення порушень відмінити торги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2020 19:21
рішення від 21.10.2020№19609+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 19:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2020№20156.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 21:04
рішення від 29.10.2020 №20156.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2020 22:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2020 № 20156-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та подовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 18.11.2020
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 17:46
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СІТІ СОУЛ, Код ЄДРПОУ:37897422
Дата подання: 13 листопада 2020 15:26
Дата подання: 13 листопада 2020 15:26
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ СОУЛ» має намір взяти участь у процедурі закупівлі та скласти конкуренцію іншим учасникам, однак, внаслідок встановлення Замовником певних дискримінаційних вимог, Скаржник позбавлений такої можливості, що суперечить принципу рівної конкуренції серед учасників.
Після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20156 -р/пк-пз від 29.10.2020 року зобов'язано державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-29-001895-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
10.11.2020 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації з урахуванням внесених змін встановлено дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, що, як наслідок, обмежує конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
І. 10.11.2020 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме –
абзац 2 пункту 5.1 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ тендерної документації змінено та викладено у новій редакції: «Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів та договори на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів.
Пункт 5.1 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ тендерної документації доповнено абзацом 3 та викладено у новій редакції: «На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (і) є посилання у довідці;
- документ (-и), який підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару (виконання робіт) належної якості),
та/або
- лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) постачання товару (виконання робіт) належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.»
4. Додаток 7 до ТД «Опитувальний аркуш до предмета закупівлі» змінено та викладено у новій редакції.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон»), предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону).
товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону).
Отже, Законом передбачено розмежування предмету закупівлі на товари, роботи та послуги, при визначенні яких застосовується Єдиний закупівельний словник.
Зазначаємо, що Замовником оголошено закупівлю виключно товару - Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, та, відповідно визначено предмет закупівлі за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Враховуючи те, що товари, роботи та послуги є окремими предметами закупівлі, при визначенні яких застосовуються різні коди класифікатора ДК 021:2015, встановлення Замовником, який проводить закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція, вимоги наявності досвіду «проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів» є надмірною, протиправною та дискримінаційною.
Предмет закупівлі за кодом ДК 021-2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (вимогу до аналогічних договорів, яку встановлено Замовником), не можна віднести, а ні до розділу, а також а ні до групи, класу або до категорії визначення товару за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Таким чином, на виконання вимог абзацу 2 пункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), неможливо визнати договір (договори) на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів, аналогічними договорами за предметом закупівлі товарів – Вогнезахисних матеріалів за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), мають бути визначені Замовником виключно аналогічні договори на постачання хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів, які дійсно підтверджують досвід виконання за визначеним Замовником предметом закупівлі – товарів – вогнезахисних матеріалів за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які взагалі не стосуються предмету закупівлі, встановлені з метою дискримінації потенційних учасників-постачальників вогнезахисних матеріалів, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію, а також норму ст. 16 Закону.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Встановити порушення, допущені замовником, та зобов'язати замовника усунути дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
3. У випадку неможливості усунення порушень відмінити торги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 23:42
рішення від 17.11.2020 № 21293 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 23:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2020 № 21808.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 16:25
рішення від 24.11.2020 № 21808.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 17:50
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕКОРА", Код ЄДРПОУ:23541454
Дата подання: 06 січня 2021 18:32
Дата подання: 06 січня 2021 18:32
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, Замовником - ДП "НАЕК "Енергоатом" було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКОРА» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації закупівлі (далі – документації) подало пропозицію на участь у закупівлі.
Однак рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, пропозицію скаржника відхилено у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
- «Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону ТОВ «ЛЕКОРА» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч вимогам п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника.».
Учасник не може погодитись з таким рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує права та інтереси Учасника виходячи з наступного:
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником у складі тендерної документації завантажено файл «доверенность.pdf», який містить необхідне документальне підтвердження від виробника, компанії «svt Brandschutz» про те, що ТОВ «ЛЕКОРА» є повноважним представником в Україні вказаного виробника та має необхідні повноваження на участь у процедурах закупівлі, що проводить Замовник.
Таким чином, на виконання п. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Скаржником належним чином та в повному обсязі виконано зазначену вимогу, в свою чергу Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, чим порушив його права та охоронювані Законом інтереси.
Отже, на підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b.
2. Скасувати рішення Замовника, ДП "НАЕК "Енергоатом", оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕКОРА».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 15:26
рішення від 12.01.2021 №348+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 15:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2021 №961 .pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 15:28
рішення від 20.01.2021 №961 .pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 19:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.01.2021 № 961-р/пк-пз та № 975 р/пк пз скасовано рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 05.01.2021 у частині відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «Лекора», ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2021 17:01
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.b7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ СІТІ СОУЛ, Код ЄДРПОУ:37897422
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ СОУЛ» (надалі - Скаржник) приймає участь у даній процедурі закупівлі та подало свою пропозицію у повній відповідності із вимогами тендерної документації.
Однак рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, пропозицію скаржника відхилено у зв’язку із нібито невідповідностю пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
- «відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону ТОВ «СІТІ СОУЛ» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч вимогам п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником у складі тендерної документації завантажено файл «Підтвердження статусу представника.pdf», який містить необхідне документальне підтвердження від виробника, компанії «svt Brandschutz», про те, що ТОВ «СІТІ СОУЛ» є уповноваженим представником в Україні вказаного виробника та має необхідні повноваження на участь у процедурах закупівлі, що проводить Замовник.
Таким чином, Скаржником належним чином та в повному обсязі виконано вимогу п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», в свою чергу Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, чим порушив його права та охоронювані Законом інтереси.
Враховуючи наведене, є всі підстави для скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Скасувати рішення Замовника, ДП "НАЕК "Енергоатом", оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ» .
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-29-001895-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СІТІ СОУЛ, Код ЄДРПОУ:37897422
Дата подання: 06 січня 2021 18:29
Дата подання: 06 січня 2021 18:29
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ СОУЛ» (надалі - Скаржник) приймає участь у даній процедурі закупівлі та подало свою пропозицію у повній відповідності із вимогами тендерної документації.
Однак рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, пропозицію скаржника відхилено у зв’язку із нібито невідповідностю пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
- «відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону ТОВ «СІТІ СОУЛ» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч вимогам п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником у складі тендерної документації завантажено файл «Підтвердження статусу представника.pdf», який містить необхідне документальне підтвердження від виробника, компанії «svt Brandschutz», про те, що ТОВ «СІТІ СОУЛ» є уповноваженим представником в Україні вказаного виробника та має необхідні повноваження на участь у процедурах закупівлі, що проводить Замовник.
Таким чином, Скаржником належним чином та в повному обсязі виконано вимогу п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», в свою чергу Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, чим порушив його права та охоронювані Законом інтереси.
Враховуючи наведене, є всі підстави для скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Скасувати рішення Замовника, ДП "НАЕК "Енергоатом", оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ» .
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 13:30
рішення від 12.01.2021 № 360 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 13:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.01.2021 №641.pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 21:10
інформація про резулятивну частину рішення від 20.01.2021 №975.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 16:20
рішення від 20.01.2021 №975 .pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.01.2021 № 961-р/пк-пз та № 975 р/пк пз скасовано рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 05.01.2021 у частині відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «Лекора», ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2021 17:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 лютого 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕКОРА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ СІТІ СОУЛ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Промислові захисні покриття | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 07:23
|
ТОВ "ЛЕКОРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ СІТІ СОУЛ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СІТІ СОУЛ #37897422 |
Переможець |
1 305 306,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 11:12
|
53-129-01-21-02245 від 22.03.2021.pdf | укладений |
23 березня 2021 10:48
|