Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт приміщень будівлі їдальні ЗОШ №1
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-07-29-001700-b 1b1a5209cb1a420ca5e73122e4ee250b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладка Тетяна Михайлівна

+380999240976 zosh_1@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Глухівської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 21128767
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., місто Глухів, вул.Вознесенська,13
Контактна особа: Гладка Тетяна Михайлівна
+380999240976
zosh_1@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:58
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт приміщень будівлі їдальні ЗОШ №1, по вул.Вознесенська, буд.№13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, місто Глухів, вулиця Вознесенська, будинок №13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:53
До оголошення про закупівлю капремонт (6) (2).docx
03 серпня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:53
До оголошення про закупівлю капремонт (6) (2).docx
03 серпня 2020 13:50
До оголошення про закупівлю капремонт (6) (2).docx
03 серпня 2020 11:53
До дод _1 капремонт (6) (2) - копия.docx
30 липня 2020 14:10
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт (6).docx
30 липня 2020 10:22
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт.docx
30 липня 2020 09:55
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт.docx
30 липня 2020 09:52
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт.docx
30 липня 2020 09:50
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт.docx
30 липня 2020 09:48
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт.docx
30 липня 2020 09:44
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт.docx
29 липня 2020 15:49
До Оголошення про проведення закупівлі ЗОШ_ 1 капремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання документів Учасником
Дата подання: 29 липня 2020 21:18
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:30
1.Відповідно до Закону Про публічні закупівлі зі змінами від 19.04.2020 року при проведенні спрощених закупівель вимоги ст. 17 до Учасника відмінені.Ви ж вимагаєте : п.13.11, п.13.12. та вимога оригіналу довідки про відсутність заборгованості з податків,чим порушуєте Закон.Просимо внести зміни в тендерну документацію. 2.Надайте пояснення, до таблиці про кваліфікацію робітників надати копію тільки кошторисника, чи всіх спеціалістів? 3.Щодо кваліфікації працівників? Чим Ви можете обгрунтувати вимоги щодо надання даних про розряд працівника, адже на даний час при закінченні професійного училища в дипломі вказується: отримав кваліфікацію лицювальника-плиточника, тесляра будівельного та інше без вказівки розрядів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до оголошення про закупівлю
Гарантійний строк
Дата подання: 30 липня 2020 08:07
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:31
В оголошенні на закупівлю ви вказуєте гарантійний термін виконаних робіт 60 місяців, в проекті договору гарантійний термін вказано 36 місяців. Який гарантійний термін?
Відповідь: Внесено зміни до оголошення про закупівлю
Підписання договору
Дата подання: 30 липня 2020 08:48
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:32
Оголошення пункт 13.19 За результатами процедури здійснення закупівлі Замовник та Учасник, якого було визнано переможцем торгів, укладають договір про виконання робіт (Додаток №5) не раніше ніж через 10 робочих днів та не пізніше 20 календарних днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Додаток №1 пункт №6 6. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі. Які термін підписання Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до оголошення про закупівлю
Оголошення пункт №13.13
Дата подання: 30 липня 2020 09:33
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:33
Роз'ясніть будь ласка на підставі якого докумнету або нормативно-правового акту ви вимагаете від учасника Копія ліцензії Учасника електронних закупівель на право виконання робіт з додаткам (підтвердження даної інформації у вигляді посилання на реєстр на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним) згідно переліку робіт наведеному в Додатку №2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до оголошення про закупівлю
Додаток №2
Дата подання: 30 липня 2020 09:47
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:34
Дефектний акт, позиція №67 Установлення мийок к-т 6 Вкажіть будь ласка характеристики обладнання або дозавантажте в систему проектно-кошторисну документацію з відповідними кресленнями та роз'ясненнями електричної, сантехнічної частин та плани демонтажних робіт
Відповідь: Внесено зміни до оголошення
Додаток №2
Дата подання: 30 липня 2020 13:25
Дата відповіді: 30 липня 2020 13:34
Зміни не внесено! Дефектний акт, позиція №67 Установлення мийок к-т 6 Вкажіть будь ласка характеристики обладнання або дозавантажте в систему проектно-кошторисну документацію з відповідними кресленнями та роз'ясненнями електричної, сантехнічної частин та плани демонтажних робіт
Відповідь: Уважно читайте дефектний акт.. Позиція 61 - демонтаж мийок, поз.67 - установлення мийок.
Оголошення пункт 13.12
Дата подання: 30 липня 2020 13:27
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:17
Відповідь не надана або Зміни не внесені! Роз'ясніть будь ласка на підставі якого докумнету або нормативно-правового акту ви вимагаете від учасника Копія ліцензії Учасника електронних закупівель на право виконання робіт з додаткам (підтвердження даної інформації у вигляді посилання на реєстр на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним) згідно переліку робіт наведеному в Додатку №2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до оголошення про закупівлю
Додаток №2
Дата подання: 30 липня 2020 13:42
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:23
Уважно читайте запитання!!! Вкажіть будь ласка характеристики обладнання!!! Мийок дуже велика кількість , які саме потрібні на одне, два, три відділення, з якого матеріалу виготовлені, чи комплектуються кранами та сифонами
Відповідь: Демонтуються і монтуються тіж самі мийки , що були !!!
Оголошення пункт 13.12
Дата подання: 30 липня 2020 14:47
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:17
Відповідь не надана або Зміни не внесені! Надайте розрахунок класу наслідків, або надайте відповідь, на підставі чого, учасник повинен надати копію Ліцензії з додатками для виконання робіт згідно додатку №2
Відповідь: Замовник вправі вимагати копію ліцензії!! Клас наслідків (відповідності) по Капітальному ремонту згідно розрахунка -СС1, але на підтвердження організації Учасник вправі займатися відповідною господарською діяльністю, щодо робіт зазначених у дод.№2, Замовник вимагає надати копію Ліцензії на підтвердження здійснення господарської діяльності в галузі будівництва.
Проектно-кошторисна документація
Дата подання: 31 липня 2020 08:05
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:39
Надайте будь ласка інформацію про наявність проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт приміщень будівлі їдальні ЗОШ №1, а також чи одержано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини цієї проектної документації.
Відповідь: Проектно-кошторисна документація наявна. Експертний позитивний звіт щодо розгляду кошторисної частини цієї проектної документації Замовником отриманий.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 серпня 2020 11:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлено технічну помилку в оголошенні ( не повністю вказаний предмет закупівлі )
Документи:
06 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:26
протокол УО