Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Очікувана вартість
114 504,00 UAH
UA-2020-07-29-001695-a c9a85d0effd641ff8995b00563557c86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 14:58
Очікувана вартість: 114 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Детальний опис згідно тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за надані послуги протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання обома Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:26
ТД.doc
29 липня 2020 15:26
Додаток 1.doc
29 липня 2020 15:26
Додаток 3.doc
29 липня 2020 15:26
Додаток 2.doc
29 липня 2020 15:26
Додаток 6.doc
29 липня 2020 15:26
Додаток 5.doc
29 липня 2020 15:26
Додаток 4.doc
29 липня 2020 15:26
Додаток 7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Одиниця виміру небезпечних відходів
Дата подання: 30 липня 2020 15:44
Дата відповіді: 04 серпня 2020 08:42
Шановний Замовнику!. Додатком 2 ТД зазначено кількість небезпечних відходів (респіратори, маски, щитки для обличчя та очей, рукавички тощо) в куб.метрах. Чи можливо перевезти кількість небезпечних відходів в кг?
Відповідь: Оскільки послуги надаються Виконавцем по мірі накопичення на об’єктах Замовника небезпечних відходів, зазначених у Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), за письмовою заявкою Замовника, то на сьогоднішній день у Замовника відсутня можливість зважування заявленої у технічній специфікації кількості небезпечних відходів.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на відсутність затвердженого коефіцієнту для переводу об’єму небезпечних відходів, зазначених у Технічній специфікації Замовника, у масу. При цьому, вміст міцних поліетиленових сміттєвих пакетів, в які збираються зазначені небезпечні відходи, є неоднорідним (по першій позиції Технічної специфікації Замовника складається з одноразових респіраторів, масок для захисту органів дихання (у тому числі виготовлених самостійно), одноразових рукавичок для захисту рук; по другій – із захисних окулярів та щитків для захисту обличчя та очей, що не підлягають подальшому використанню) з різним співвідношенням його складових, та сортуванню не підлягає. Визначити частку того чи іншого виду використаних засобів захисту від вірусних інфекцій у кожному сміттєвому пакеті в цьому випадку є неможливим.
Враховуючи вищевикладене, перевести кількість небезпечних відходів, зазначених у метрах кубічних в Технічній специфікації Замовника, у кілограми на етапі проведення процедури закупівлі немає можливості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" 78 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ" 98 982,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 62 400,00
UAH з ПДВ
60 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 78 000,00
UAH з ПДВ
60 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТОРМАГ" 113 880,00
UAH з ПДВ
113 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:51
Електронний підпис

Публічні документи

04 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:47
Копія Дог.Аструм-Т
04 вересня 2020 12:47
Копія Дог.Омега Кейтеринг
04 вересня 2020 12:47
Довідка МТБ
16 серпня 2020 21:24
Електронний підпис
16 серпня 2020 21:22
Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2020 21:22
8.5.2. Тарком лицензия.pdf
16 серпня 2020 21:22
3.3. ВІДГУКИ.rar
16 серпня 2020 21:22
1. Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2020 21:22
1. Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:32
Ст 17 переможець.pdf
21 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:19
Довідка податкова.pdf
17 вересня 2020 16:14
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:13
Довідка ст.17 переможець.pdf
17 вересня 2020 16:13
Довідка МВС.zip
13 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 17:41
Умови пропозиції.pdf
13 серпня 2020 17:41
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 17:41
Статут.PDF
13 серпня 2020 17:41
Протокол №1.PDF
13 серпня 2020 17:41
Протокол 2016.PDF
13 серпня 2020 17:41
Опис.pdf
13 серпня 2020 17:41
Наказ директор.pdf
13 серпня 2020 17:41
Ліцензія.pdf
13 серпня 2020 17:41
Ліцензія перевезення.pdf
13 серпня 2020 17:41
Лист-відгук КЦРЛ.pdf
13 серпня 2020 17:41
Договір страхування.pdf
13 серпня 2020 17:41
Довідка ст.17.pdf
13 серпня 2020 17:41
Довідка обладнання.pdf
13 серпня 2020 17:41
Довідка мат-тех база.pdf
13 серпня 2020 17:41
Довідка ліцензія.pdf
13 серпня 2020 17:41
Витяг ПДВ.PDF
13 серпня 2020 17:41
Витяг ЄДРПОУ 16.04.2020.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:45
Цінова пропозиція_КМ_.pdf
17 серпня 2020 16:45
Технічна специфікація.pdf
17 серпня 2020 16:45
2_Техрегламент ЕПТ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:04
6.1. довідка про ст. 17 ЗУ.pdf
17 серпня 2020 11:04
3.3. Лист відгук Патона.pdf
17 серпня 2020 11:04
3.2. Договір з Патона.pdf
17 серпня 2020 11:04
3.2. Договір з Антонов.pdf
17 серпня 2020 11:04
1. умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ"

ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ"

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ВТОРМАГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ"
#39447017
Відхилено
39 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 18:09
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 серпня 2020 00:00
ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ"
#38233759
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 13:24
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Переможець 60 660,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 12:25

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

20 серпня 2020 18:09
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено наступне. 1. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктів 2 і 3 Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимоги: • щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджується наданням: - довідки про наявність матеріально-технічної бази для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, згідно з формою встановленою Замовником; - довідки у довільній формі, про наявність у учасника обладнання для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами та технологічних регламентів з їх зазначенням. • щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується наданням: - довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з формою встановленою Замовником. Умови зазначеного(их) договору(ів) мають бути виконані у повному обсязі або виконуватися. - договір(ори), зазначений(і) у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - лист-відгук(листи-відгуки) (у довільній формі) від контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), щодо належного та якісного виконання учасником договірних зобов’язань за договором(ами), зазначеним(и) у цій довідці. На виконання даної вимоги учасником в електронній системі закупівель розміщено (завантажено): - договір від 25.06.2020 №92 між ТОВ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» (Виконавець) та ТОВ «ОМЕГА КЕЙТЕРИНГ» (Замовник) в неповному обсязі, а саме - відсутній Додаток №2, на який є посилання у п.1.3. зазначеного договору; - договір від 14.07.2020 №118 між ТОВ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» (Виконавець) та ТОВ «АСТРУМ-Т» (Замовник) в неповному обсязі, а саме - відсутній Додаток №2, на який є посилання у п.1.3. зазначеного договору. Крім цього, учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не розміщено (не завантажено) в електронній системі закупівель наступні документи: - довідки про наявність матеріально-технічної бази для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, згідно з формою встановленою Замовником; - довідки у довільній формі, про наявність у учасника обладнання для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами та технологічних регламентів з їх зазначенням. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Документи

15 вересня 2020 13:46
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
60 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 11:22
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 09:59
ДУ №3 до договору від 06.10.2020 №512-Д-20.pdf зміни до договору
26 липня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 14:37
ДУ1 від 28.08.2021 до договору від 06.10.2020 №512-Д-20.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:12
512-Д-20 від 06.10.20-ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО.pdf укладений
06 жовтня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п.п.10.3,11.4 Договору, Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 512-Д-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 10.3 та 11.4 Договору та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2022 року та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг до 16.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 512-Д-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 29 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 739,30
UAH (в тому числі ПДВ 2 456,55 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись пунктами 11.3, 11.4, 11.5 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір