Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку №84, під’їзд №2 по вулиці Гончара м. Запоріжжя» по коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
35 191,20 UAH
UA-2020-07-29-001691-a 68ff8be4eed844cc83ad1d73c73854c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козицька Ксенія Борисівна

zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23а
Контактна особа: Козицька Ксенія Борисівна
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 08:30
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:15
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:15
Очікувана вартість: 35 191,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Місцезнаходження: 69006, Україна, Запорізька обл.., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23-А. Категорії замовника зазначається у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: процедура закупівлі – відкриті торги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку №84, під’їзд №2 по вулиці Гончара м. Запоріжжя» по коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати: Розрахунки проводяться у відповідності до законодавства у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, перерахованих Головним розпорядником коштів – Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, наданих для фінансування предмету договору в наступний спосіб: безготівкового перерахунку ЗАМОВНИКОМ грошових коштів ПІДРЯДНИКУ за виконані роботи після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 15 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету договору на рахунок ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:26
r_75_СД_ДФ_2-1-1.xls
29 липня 2020 15:26
r_75_СД_ИВР.xls
29 липня 2020 15:26
r_75_СД_ЛС1_2-1-1.xls
29 липня 2020 15:26
ТД по кап.рем. Гончара.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Размеры
Дата подання: 30 липня 2020 10:29
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:15
Добрый день, предоставьте или загрузите данные по размерам окон и их конфигурации. Спасибо !
Відповідь: Добрий день! В тендерній документації кількісні показники визначені в Дефектному акті. Учасник може самостійно визначитись з параметрами виробів за указаною в тендерній документації адресою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕСКО Запоріжжя" 35 191,20
UAH з ПДВ
35 191,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБИТРЕСУРС" 35 191,20
UAH з ПДВ
35 191,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 21:12
документи ЗРС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕСКО Запоріжжя"

ТОВ "СБИТРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕСКО Запоріжжя"
#40700370
Переможець 35 191,20
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 15:49

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: учасник надав інформаційний лист щодо звіту ЄСВ, в якому учасник гарантує надання звітності з ЄСВ. Замовник вважає за необхідність надати можливість учаснику додати інформацію по звітності з ЄСВ 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог Додатку №2, учасник для підтвердження зазначених у довідці даних працівників учасника надає звіт по єдиному соціальному внеску (Додаток №4 табл. 1) за останній період перед датою аукціону. До звіту надається квитанція №2. Окрім того, відповідно до п.3.4. розділу 5 тендерної документації замовник вважає за необхідне на підставі п.3 ст.22 Закону включити до тендерної документації інформацію про документальне підтвердження захисту персональних даних. Лист-згода на обробку персональних даних надається на кожного з працівників учасника, чиї персональні дані визначені в документах тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - надати звіт по єдиному соціальному внеску (Додаток №4 табл. 1) за останній період перед датою аукціону та до звіту надати квитанція №2.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕСКО Запоріжжя"
#40700370
35 191,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 11:11
Д №1995 - Гончара, 84 п.2 - ЕСКО_0001.pdf укладений
31 серпня 2020 11:09
Додаток до Д №1995 - Гончара, 84 п.2 - ЕСКО_0001.pdf укладений
31 серпня 2020 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 191,20
UAH (в тому числі ПДВ 5 865,20 UAH)