Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 15330000 – 0 Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, повидло, сухофрукти)
Очікувана вартість
226 610,00 UAH
UA-2020-07-29-001665-c 40a5efa3052e473e984025f4ef0a33ee
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:21
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 10:21
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:20
Очікувана вартість: 226 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 133,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1250 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
170 штуки
Кабачки консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
370 штуки
Огірки консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 штуки
Томати консервовані (3л.с/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
430 кілограми
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 кілограми
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1400 штуки
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставлених товарів - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладних, виданих Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 21:14
Додаток 2 - зі змінами.docx
31 липня 2020 21:14
Зміни до документації.pdf
29 липня 2020 10:26
Додаток 4.docx
29 липня 2020 10:26
Оголошення .pdf
29 липня 2020 10:26
Додаток 6.docx
29 липня 2020 10:26
Додаток 1.docx
29 липня 2020 10:26
Додаток 3.docx
29 липня 2020 10:25
Додаток 5 - Проєкт договору.docx
29 липня 2020 10:25
Тендерна документація.docx
31 липня 2020 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 21:14
Додаток 2 - зі змінами.docx
29 липня 2020 10:26
Додаток 2.docx
31 липня 2020 21:14
Зміни до документації.pdf
29 липня 2020 10:26
Додаток 4.docx
29 липня 2020 10:26
Оголошення .pdf
29 липня 2020 10:26
Додаток 6.docx
29 липня 2020 10:26
Додаток 1.docx
29 липня 2020 10:26
Додаток 3.docx
29 липня 2020 10:25
Додаток 5 - Проєкт договору.docx
29 липня 2020 10:25
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-001665-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2149918084
Дата подання: 30 липня 2020 15:50
Вимога щодо усунення порушень чинного законодавства України в п.3 Додатку 2 до тендерної документації
Відповідно до п.3 Додатку 2 Тендерної документації якщо Учасник не є платником ПДВ – подається , сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Згідно з наказом Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» довідку про взяття на облік платника податків скасовано. Також цим наказом затверджено Довідку про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру за формою №34-ОПП, але ця форма довідки надається таким платникам податків: - фізичним особам, які здійснюють незалежну професійну діяльність: адвокатам, нотаріусам, приватним виконавцям, судовим експертам, арбітражним керуючим; - відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидента; - військовим частинам; - уповноваженим особам договорів про спільну діяльність та управителям майна. Тобто, фізична особа підприємець, яка здійснює торгівлю продуктами харчування не може надати скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника, бо така довідка не передбачена чинним законодавством України. Відповідно до чинного Податкового кодекс України платники подтків отримують з органу державної фіскальної (податкової) служби витяг з реєстру платників ПДВ, або витяг з реєстру платника єдиного податку. У звязку з вищезазначиним, вимагаємо: 1.внести зміни в п.3 Додатку 2 до тендерної документації та привести у відповідність з чинним законодавством України. Тобто: "Учасники, які не є платниками ПДВ подають витяг з реєстру платника єдиного податку"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 13:09
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень чинного законодавства України в п.3 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі - повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019.

Документи

31 липня 2020 13:09
Рішення щодо вимоги .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" 194 545,00
UAH з ПДВ
169 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 216 600,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 00:19
Електронний підпис
12 серпня 2020 00:17
33 Довідка щодо санкцій.PDF
12 серпня 2020 00:17
28 копії мед книжок.pdf
12 серпня 2020 00:17
25.3 свідоцтво насср.pdf
12 серпня 2020 00:17
25.2 Ворожцова СУЯ.pdf
12 серпня 2020 00:17
25.1 Ворожцова СУБХП.pdf
12 серпня 2020 00:17
24 Погодження.pdf
12 серпня 2020 00:17
21.2 водіт посвідчення.pdf
12 серпня 2020 00:17
19.1 акт перевірки.pdf
12 серпня 2020 00:17
12.2 Гарантийный лист.PDF
12 серпня 2020 00:17
11 витяг ЄДР.pdf
12 серпня 2020 00:17
8 паспорт іпн.pdf
12 серпня 2020 00:17
8 паспорт копія.pdf
12 серпня 2020 00:17
6 якість сухофрукти.pdf
12 серпня 2020 00:17
6 якість повидло.pdf
12 серпня 2020 00:17
6 якість кваш капуста.pdf
12 серпня 2020 00:17
6 якість кабачки.pdf
12 серпня 2020 00:17
6 якість ікра кабач.pdf
12 серпня 2020 00:17
6 томатна паста.pdf
12 серпня 2020 00:17
6 огірки томати паста.pdf
12 серпня 2020 00:17
5 Лист відгук Чуприна.PDF
12 серпня 2020 00:17
1 Селидово консервация.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 12:58
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:46
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
11 серпня 2020 12:46
проект.PDF
11 серпня 2020 12:43
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
11 серпня 2020 12:43
перс дані водії.PDF
11 серпня 2020 12:43
пропозиція.PDF
11 серпня 2020 12:43
тех як.PDF
11 серпня 2020 12:43
ст 17.PDF
11 серпня 2020 12:43
погодження СЕС.PDF
11 серпня 2020 12:42
працівники.PDF
11 серпня 2020 12:42
санкції.PDF
11 серпня 2020 12:42
номер потужності.PDF
11 серпня 2020 12:41
Медкнижка Ткач.JPG
11 серпня 2020 12:41
мтб.PDF
11 серпня 2020 12:41
мойка форд 0378.JPG
11 серпня 2020 12:41
мед книжка яременко.pdf
11 серпня 2020 12:40
мойка форд 0378 2.JPG
11 серпня 2020 12:40
мойка мерс 1592 .JPG
11 серпня 2020 12:40
мойка мерс 1592 2.JPG
11 серпня 2020 12:39
край мк 22000.PDF
11 серпня 2020 12:39
Копія рішення Край Мк.pdf
11 серпня 2020 12:39
згода проект.PDF
11 серпня 2020 12:39
Копія наказу Край Мк.pdf
11 серпня 2020 12:33
декларація7.PDF
11 серпня 2020 12:32
декларація5.PDF
11 серпня 2020 12:32
відгук конс.PDF
11 серпня 2020 12:32
довкілля.PDF
11 серпня 2020 12:32
дані окопна.PDF
11 серпня 2020 12:31
довідка форд 460.jpg
11 серпня 2020 12:31
довідка мерседес.jpg
11 серпня 2020 12:31
Витяг ПДВ МК .pdf
11 серпня 2020 12:31
акт НАССР 447.pdf
11 серпня 2020 12:29
акт НАССР 446.PDF
11 серпня 2020 12:28
аналог сушка.PDF
11 серпня 2020 12:27
аналог повидло.PDF
11 серпня 2020 12:27
аналог конс.PDF
11 серпня 2020 12:25
акт мойка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
Очікує рішення 169 999,99
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:41

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 19:19
Кінець періоду оскарження: 18 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 18 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з порушенням строку розгляду тендерних пропозицій та на підставі пункту 2 статті 32 Закону - неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути щодо вищезазначеної закупівлі, прийнято рішення скасувати закупівлю.
Документи:
07 вересня 2020 19:19
Електронний підпис
07 вересня 2020 19:18
РІШЕННЯ ПРО СКАСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ.pdf