Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КНП «ООКЛ» ООР» розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26.)
Очікувана вартість
23 013 243,00 UAH
UA-2020-07-29-001591-b 20f1a7cbaa3a4327b781817cd7334e3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:45
Очікувана вартість: 23 013 243,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 066,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КНП «ООКЛ» ООР» розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. АК. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 10 банківських днів з моменту підписання договору може перерахувати на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від суми Договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт . Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, підписаний та провірений представником технагляду, складеного за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 3. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 11:10
пелелік змін від 17.08.doc
17 серпня 2020 11:10
ТД . від 1708.docx
17 серпня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 11:10
пелелік змін від 17.08.doc
04 серпня 2020 13:01
пелелік змін від 04.08.doc
17 серпня 2020 11:10
ТД . від 1708.docx
04 серпня 2020 13:01
ТД . від 04.08.docx
29 липня 2020 15:28
ТД ..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність локальних кошторисів
Дата подання: 31 липня 2020 10:28
Дата відповіді: 04 серпня 2020 13:07
Доброго дня! Шановний Замовнику! У наданій відомості обсягів робіт відсутні: 1) локальний кошторис 2-1-5 2) у локальному кошторисі 2-1-6 не має розділу обладнання 3) локальний кошторис 2-1-8 4) у локальному кошторисі 2-1-12 не має розділу на обладнання. Просимо надати роз'яснення щодо відсутності вищенаведених кошторисів. Також просимо надати роз'яснення щодо включення вартості обладнання до вартості робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, стосовно Вашого запитання , були внесені відповідні зміни до тендерної документації із зазначенням необхідної інформації.
Додаток 2
Дата подання: 18 серпня 2020 12:43
Дата відповіді: 19 серпня 2020 16:37
"Додаток 2: Пункт 2.1. Довідка складена учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), з вказівкою повного П.І.Б., освіта, посада, досвід роботи. Надати копії підтверджуючих документів." Поясніть копії яких документів потрібно надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, на виконання зазначеної вимоги необхідно надати копію наказу на прийняття на работу або копію трудової книжки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 20 918 631,42
UAH з ПДВ
18 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ" 20 983 009,65
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 22 990 675,92
UAH з ПДВ
19 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" 22 046 389,78
UAH з ПДВ
21 816 257,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРОСЕРВІС 22 396 980,00
UAH з ПДВ
21 884 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" 22 600 574,87
UAH з ПДВ
22 485 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 18:21
Електронний підпис
14 вересня 2020 18:18
календар граф финанс.pdf
14 вересня 2020 18:18
смета2.pdf
14 вересня 2020 18:18
реэстр.pdf
14 вересня 2020 18:18
довидки за рез.pdf
14 вересня 2020 18:18
Dovidka_20247522900090394531.pdf
14 вересня 2020 18:18
Dovidka_20247522900090394531.pdf.p7s
14 вересня 2020 18:18
пропозиция.pdf
14 вересня 2020 18:18
смета1.pdf
14 вересня 2020 18:18
смета3.pdf
14 вересня 2020 18:18
755.imd
14 вересня 2020 18:18
календар граф вик роб.pdf
14 вересня 2020 18:18
пропозиция.doc
04 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:41
копии мед карт.pdf
04 вересня 2020 15:21
паспорт инн калохин.pdf
04 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:06
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:03
трудовые веста девелоп.pdf
04 вересня 2020 14:02
паспорт инн Калохин.pdf
04 вересня 2020 14:02
медична довыдка.pdf
04 вересня 2020 14:02
мат тех база.pdf
04 вересня 2020 14:02
лицензия ВД.pdf
04 вересня 2020 14:01
копия выдгук.pdf
04 вересня 2020 14:01
Дозвіл ВД №660.19.51.pdf
04 вересня 2020 14:00
довыдки.pdf
04 вересня 2020 13:59
Відгук.pdf
04 вересня 2020 13:53
тех часть1.pdf
04 вересня 2020 13:52
кч3.pdf
04 вересня 2020 13:52
кч2.pdf
04 вересня 2020 13:52
кч1.pdf
04 вересня 2020 13:52
724.imd
28 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:07
кч1.pdf
28 серпня 2020 16:07
724.imd
28 серпня 2020 16:07
тех часть3.pdf
28 серпня 2020 16:07
тех часть2.pdf
28 серпня 2020 16:07
тех часть1.pdf
28 серпня 2020 16:07
кч3.pdf
28 серпня 2020 16:07
кч2.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:17
10.imd
17 серпня 2020 11:17
Технічна частина-138-273.pdf
17 серпня 2020 11:17
Технічна частина-1-137.pdf
17 серпня 2020 11:17
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:55
114.imd

Публічні документи

28 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:22
124.imd
28 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:10
Договір ВМЛ 47 50.rar
28 серпня 2020 12:10
Технічна частина (1).pdf
28 серпня 2020 12:10
комерційна частина (1).pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 13:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:42
Комерційна частина 1-108.pdf
28 серпня 2020 13:42
Технічна частина.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:45
2 смета 2_pagenumber.pdf
28 серпня 2020 16:45
1 реестр -смета1.pdf
28 серпня 2020 16:45
5 смета 5_pagenumber (2).pdf
28 серпня 2020 16:45
3 смета 3_pagenumber.pdf
28 серпня 2020 16:45
4 смета 4_pagenumber (1).pdf
28 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:10
72.imd
28 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:42
блок 3_pagenumber.pdf
28 серпня 2020 15:42
Блок 1_pagenumber.pdf
28 серпня 2020 15:42
Блок 4_pagenumber.pdf
28 серпня 2020 15:42
Блок 5_pagenumber.pdf
28 серпня 2020 15:42
блок 2_pagenumber.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Веста Девелоп"

ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"

ТОВ АГРОСЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
Переможець 18 495 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 16:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності , а саме: Учасник ТОВ "Веста Девелоп" у складі своєї пропозиції згідно вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується довіреністю(оригінал або копія), або копією (- ями) доручення або іншим документом при наявності копії дійсного паспорту на момент розкриття( надати всі сторінки за наявністю записів), що підтверджує повноваження службової (посадової ) особи Учасника на підписання документів, які включені до складу тендерної пропозиції. У разі надання копії паспорту нового зразка «ID паспорт», Учасник повинен обов’язково надати копію Витягу з ЄДДР (Єдиний державний демографічний реєстр) або копію документа виданого уповноваженим органом із зазначенням інформації про місце проживання особи. У складі пропозиції Учасника відсутня копія паспорту службової (посадової ) особи Учасника та довідка в довільній формі на підписанта тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати довідку в довільний формі на підписанта тендерної пропозиції та копії дійсного паспорту на момент розкриття( надати всі сторінки за наявністю записів), що підтверджує повноваження службової (посадової ) особи Учасника на підписання документів, які включені до складу тендерної пропозиції. 2. Учасник ТОВ "Веста Девелоп" у складі своєї пропозиції згідно вимог п.2.1 таблиці 1 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» має надати довідку складена учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), з вказівкою повного П.І.Б., освіта, посада, досвід роботи. Надати копії підтверджуючих документів. З урахуванням того, що роботи за предметом закупівлі проводитимуться на території медичного закладу, на кожного працівника, зазначеного у довідці за формою зразка, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію належним чином оформленої медичної довідки (відповідно до п.2.16. Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, форма за Додатком 8 до Наказу) про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, що підтверджує його придатність виконувати роботи, відповідно до кваліфікації. У складі пропозиції Учасника відсутні копії підтверджуючих документів на працівників відповідної кваліфікації. В медичній довідці на гр. Козак Олексія Анатольйовича вказано по батькові Сергійович. В медичній довідці на гр. Шахбанову Регіну Рамазанівну (обліковець)- не вказано професію. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії підтверджуючих документів на працівників відповідної кваліфікації. Крім того надати належним оформлені медичні довідки на вищезазначених осіб.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Веста Девелоп" #35179778

№ рішення у справі

65/11-р/к

Дата рішення у справі

22.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
18 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 12:33
Додаткова 8.pdf зміни до договору
25 березня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 16:04
Додаткова 7.pdf зміни до договору
24 березня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 14:37
Дордаткова 6.pdf зміни до договору
18 березня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:59
Додатка 5.pdf зміни до договору
11 березня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:44
Додаткова 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:40
Додаткова 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:57
Додаткова 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:01
ДОДАТКОВА ВІД 06 10.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 13:11
Договірна ціна.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:08
підсумкова відомість ресурсів (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:08
лк 2-1-11.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:08
смета2.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:08
смета1 (2).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:27
підписаний контракт укладений
21 вересня 2020 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 652 ЦКУ, ст. 188 ГКУ
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3 п. 5 ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. 651-654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. 651-654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 161/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 16 829 098,17
UAH (в тому числі ПДВ 2 804 849,69 UAH)