Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Респіратор FFP2, Респіратор FFP3
Очікувана вартість
37 600,00 UAH
UA-2020-07-29-001512-c 11292b016cec4d1eb26d6007d05e0594
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Респіратор FFP2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
200 шт
Респіратор FFP3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.1. Покупець зобов’язаний провести оплату замовленого Товару в розмірі 100 (сто) відсотків загальної вартості товару, яка була вказана в рахунку-фактурі та/або Специфікації та видатковій накладній. 3.2. Форма оплати Товару – безготівкова, шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі та/або відповідному рахунку-фактурі. В призначенні платежу Покупець повинен посилатись на відповідний рахунок-фактуру та/або на дату і номер цього Договору. 3.3. Днем виконання зобов’язань Покупця по оплаті Товару вважається дата зарахування коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 липня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:16
бенефіціарний власник віксав груп.docx
29 липня 2020 10:16
Протокол 252 переговори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Віксав Груп"
#39690789
Переможець 37 600,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 10:42

Документи

29 липня 2020 10:41
Електронний підпис
29 липня 2020 10:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:26
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 10:45
Договір укладений
29 липня 2020 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 600,00
UAH