Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного майданчика зі штучним (наливним) покриттям по вул. Гончара, 1 в м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
1 842 554,40 UAH
UA-2020-07-29-001488-c ad855f04bef442cdb87e8e2fc3643422
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воїнський Іван Володимирович

+380639651861 svgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Судововишнянська міська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056233
Місцезнаходження: 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, площа І.Франка,14
Контактна особа: Воїнський Іван Володимирович
+380639651861
svgromada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 842 554,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 212,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9212.77 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти міського та обласного бюджетів. Категорія замовника - відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р., що набув чинності 19.04.2020 р.), замовник являється органом місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9 212.77 грн 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція спортивного майданчика зі штучним (наливним) покриттям по вул. Гончара, 1 в м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, вул. Гончара, 1, м. Судова Вишня Мостиського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти міського та обласного бюджетів. Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 10 робочих днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти міського та обласного бюджетів. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 10-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:15
2-ТД-РеконструкціяМайданчика.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сян" 1 737 933,60
UAH з ПДВ
1 737 933,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:16
пропозиція.pdf
13 серпня 2020 18:16
календарний графік.docx
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_Т2.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_ССР.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_ОС_2-1.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_ДЦ23.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_ДЦ_ДЦ.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_Д4Ц_ДЦ.rtf
13 серпня 2020 18:16
r_73_Д2Ц_ОС_2-1.rtf
13 серпня 2020 18:16
інші документи.pdf
13 серпня 2020 18:16
техпаспорт варіо.pdf
13 серпня 2020 18:16
техпаспорт 1.pdf
13 серпня 2020 18:16
тех.паспорт.pdf
13 серпня 2020 18:16
тех паспорт.pdf
13 серпня 2020 18:16
сертифікати.pdf
13 серпня 2020 18:16
Рисунок (78) (1).jpg
13 серпня 2020 18:16
Ліцензія_копия.pdf
13 серпня 2020 18:16
Лист відгук освіта.pdf
13 серпня 2020 18:16
Довідка Сян.pdf
13 серпня 2020 18:16
G0820-1319-GL_tender.pdf
13 серпня 2020 18:16
технічне завдання.pdf
13 серпня 2020 18:16
проект договору.pdf
13 серпня 2020 18:16
наявність працівників.pdf
13 серпня 2020 18:16
наявність мтб.pdf
13 серпня 2020 18:16
на обробку даних.pdf
13 серпня 2020 18:16
лист про санкції.pdf
13 серпня 2020 18:16
захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 18:16
гарантійні листи.pdf
13 серпня 2020 18:16
img20180402_15310108.jpg
13 серпня 2020 18:16
img20180402_15295281.jpg
13 серпня 2020 18:16
img20180402_15254005.jpg
13 серпня 2020 18:16
img20180402_15232146.jpg
13 серпня 2020 18:16
штатний розпис.pdf
13 серпня 2020 18:16
статут (1).pdf
13 серпня 2020 18:16
посвітчення рибчич в.і.pdf
13 серпня 2020 18:16
посвітчення кріль м.м.pdf
13 серпня 2020 18:16
Полянський.jpeg
13 серпня 2020 18:16
паспорт директора.pdf
13 серпня 2020 18:16
ліцензія.pdf
13 серпня 2020 18:16
Єремейчук.jpeg
13 серпня 2020 18:16
декларація.pdf
13 серпня 2020 18:16
витяг з протоколу.pdf
13 серпня 2020 18:16
витяг з протоколу 1.pdf
13 серпня 2020 18:16
баланс.pdf
13 серпня 2020 18:16
1 дф+квитанція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сян"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій