Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років).
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-07-29-001338-b feade67cdd4b43f29be86e45bd14f123
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тишкіна Ірина Вадимівна

+380442941306 tikaram@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська школа вищої спортивної майстерності
Код ЄДРПОУ: 02928114
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, проспект Павла Тичини 18
Контактна особа: Тишкіна Ірина Вадимівна
+380442941306
tikaram@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 14:39
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 14:39
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Павла Тичини, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом виконання послуг на підставі Акту прийому-передачі виконаних послуг, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунок проводиться протягом 14 календарних днів після підписання Акту виконаних послуг. 3.2 У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послугу здійснюється протягом - 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування послуги на свій розрахунковий рахунок. 3.3 При кінцевих розрахунках Замовник може утримати вартість послуг, які виконані з недоробками і дефектами з вини Виконавця, що зафіксовані відповідним актом при прийманні наданих послуг. Протягом встановлених цим актом строків Виконавець повинен усунути виявлені порушення, після чого Замовник перераховує утримані суми. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 14:39
Додаток 3 (проект договору).docx
29 липня 2020 14:39
Додаток 2 (тех хар-ки).doc
29 липня 2020 14:39
Додаток 1 (ст 16_ ст 17 ЗУ).doc
29 липня 2020 14:39
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЕК СЕРВІС 79 176,79
UAH з ПДВ
75 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коврига АС 83 250,00
UAH з ПДВ
75 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ" 84 000,00
UAH з ПДВ
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:47
ІНФд ІЄК.PDF
10 серпня 2020 11:47
Протоколі ІЕК.pdf
10 серпня 2020 11:47
Договор ВАКС.pdf
10 серпня 2020 11:47
Акти ВАКС.pdf
10 серпня 2020 11:47
Лист відгук ВАКС.PDF
10 серпня 2020 11:47
Договор ІЕК.pdf
10 серпня 2020 11:47
Стату ІНЕК СЕРВІС.pdf
10 серпня 2020 11:46
Ліцензія ДАБІ ІЕК.pdf
10 серпня 2020 11:46
Витяг ПДВ.PDF
10 серпня 2020 11:46
Наказ директор.PDF
10 серпня 2020 11:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 12:15
Електронний підпис
13 серпня 2020 23:19
Електронний підпис
13 серпня 2020 23:17
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 23:17
ДОВІДКА АНАЛОГ ДОГ.pdf
13 серпня 2020 23:17
Відгук КМДДЦ.pdf
13 серпня 2020 23:17
Відгук Бібліотека.pdf
13 серпня 2020 23:17
Згода_персонал_данi.pdf
13 серпня 2020 23:17
Довідка з банку.PDF
13 серпня 2020 23:17
Довiдка_про_працiвникiв.pdf
13 серпня 2020 23:17
Декларацiя_1пiврiччя_2020.PDF
13 серпня 2020 23:17
Дозвіл Держпраці.PDF
13 серпня 2020 23:17
Форма 4ОПП.pdf
13 серпня 2020 23:17
Свідотцтво про ДРФОП.PDF
13 серпня 2020 23:17
Паспорт Коврига В.І..PDF
13 серпня 2020 23:17
Паспор Коврига А.С..PDF
13 серпня 2020 23:17
Витяг єдиного реєстру.PDF
13 серпня 2020 23:17
Виписка зЄДРЮО та ФОП.PDF

Публічні документи

13 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:31
Статут.PDF
13 серпня 2020 14:31
Довідка про МТБ 23 арк..pdf
13 серпня 2020 14:31
Дозвіл.pdf
13 серпня 2020 14:31
Пропозиція учасника.PDF
13 серпня 2020 14:31
Лист ОП ТБ.PDF
13 серпня 2020 14:31
Лист захист довкілля.PDF
13 серпня 2020 14:31
Лист гарантія.PDF
13 серпня 2020 14:31
Довідка ЄДРПОУ.PDF
13 серпня 2020 14:31
Довідка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЕК СЕРВІС

ФОП Коврига АС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІНЕК СЕРВІС
#40572499
Відхилено 75 450,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 15:41
ФОП Коврига АС
#2955915181
Відхилено 75 500,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 17:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"
#18019170
Відхилено 84 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 17:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 17:14

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 5/32-УО/2020 засідання Уповноваженої особи Київської міської школи вищої спортивної майстерності м. Київ 18 Серпня 2020 року ПРИСУТНІ: Уповноважена особа Тишкіна Ірина Вадимівна. Усього 1 (одна) особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на сайті Уповноваженого органу у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля: ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років). ID закупівлі: UA-2020-07-29-001338-b Щодо питань порядку денного: Відповідно до п. 16, ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* Довідки, складеної відповідно до Таблиці 1, Додатку 1 до тендерної документації яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кваліфікацію працівників підтвердити копією чинних посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до надання даних послуг. (Відповідність навчальних курсів зазначена в п. 12, розділу 4, Додатку 2 до тендерної документації). У разі, якщо під час виконання послуг учасник залучає субпідрядників/ співвиконавців які мають необхідні знання та досвід, то складається загальна довідка, із зазначенням критерію «субпідрядник та/або співвиконавців та/або залучений». На підтвердження даної вимоги у учасника закупівлі ТОВ «ІНЕК СЕРВІС» відсутні: - довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Таблиці 1, Додатку 1 до тендерної документації. ; - посвідчення/сертифікати відповідно до протоколу засідання комісії з перевірки знань від 27.09.2019 року група 940 з: правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду на Коврак Олександр В’ячеславович та Воробйов Віталій Віталійович. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідки, складеної відповідно до Таблиці 1, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), завірену підписом уповноваженої особи учасника. При цьому Замовником зазначено що: *Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є зобов’язання Учасника, як сторони договору, в постачанні іншій стороні Договору згідно ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є повністю виконаний (завершений) договір за предметом закупівлі 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками специфікаціями до договору та видаткової накладної / актом виконаних робіт.); - лист – відгук* від контрагента про виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. На підтвердження даної вимоги у учасника закупівлі ТОВ «ІНЕК СЕРВІС» відсутні: - Додаток 2, Додаток 3 до Договору № 96-19 від 02.10.2019 року що є його невід’ємною частиною за договором ВАСУ; - Акти виконаних робіт за Договором № 96-19 від 02.10.2019 року за договором ВАСУ; - Лист відгук про належне виконання Договору № 05/08/2019 від 05.08.2019 року за договором з ОСББ «Печерська панорама». На підставі вищезазначеного, враховуючи: статті 5, 11, 14 та 30 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Київської міської школи вищої спортивної майстерності від 17.04.2020 № 26-Б. ВИРІШЕНО: 1. Надіслати повідомлення про усунення невідповідності в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону в частині виконання: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* надати: - довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Таблиці 1, Додатку 1 до тендерної документації; - посвідчення/сертифікати відповідно до протоколу засідання комісії з перевірки знань від 27.09.2019 року група 940 з: правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду на Коврак Олександр В’ячеславович та Воробйов Віталій Віталійович. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: - Додаток 2, Додаток 3 до Договору № 96-19 від 02.10.2019 року що є його невід’ємною частиною за договором ВАСУ; - Акти виконаних робіт за Договором № 96-19 від 02.10.2019 року за договором ВАСУ; - Лист відгук про належне виконання Договору № 05/08/2019 від 05.08.2019 року за договором з ОСББ «Печерська панорама». 2. Надати учаснику 24 години (з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей) на усунення невідповідності. Уповноважена особа Тишкіна І.В.

Документи

19 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:40
Рішення

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 7/32-УО/2020 засідання Уповноваженої особи Київської міської школи вищої спортивної майстерності м. Київ 19 Серпня 2020 року ПРИСУТНІ: Уповноважена особа Тишкіна Ірина Вадимівна. Усього 1 (одна) особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на сайті Уповноваженого органу у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля: ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років). ID закупівлі: UA-2020-07-29-001338-b Щодо питань порядку денного: Відповідно до п. 16, ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідки, складеної відповідно до Таблиці 1, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), завірену підписом уповноваженої особи учасника. При цьому Замовником зазначено що: *Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є зобов’язання Учасника, як сторони договору, в постачанні іншій стороні Договору згідно ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є повністю виконаний (завершений) договір за предметом закупівлі 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками специфікаціями до договору та видаткової накладної / актом виконаних робіт.); - лист – відгук* від контрагента про виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. На підтвердження даної вимоги у учасника закупівлі ФОП Коврига А.С. відсутні: - копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками специфікаціями до договору та видаткової накладної / актами виконаних робіт) по КЗ Київської обласної ради «Київська обласна бібліотека для дітей. На підставі вищезазначеного, враховуючи: статті 5, 11, 14 та 30 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Київської міської школи вищої спортивної майстерності від 17.04.2020 № 26-Б. ВИРІШЕНО: 1. Надіслати повідомлення про усунення невідповідності в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону в частині виконання: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завантажити в систему електронних закупівель: - копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками специфікаціями до договору та видаткової накладної / актами виконаних робіт) по КЗ Київської обласної ради «Київська обласна бібліотека для дітей. 2. Надати учаснику 24 години (з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей) на усунення невідповідності. Уповноважена особа Тишкіна І.В.

Документи

20 серпня 2020 17:09
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 9/32-УО/2020 засідання Уповноваженої особи Київської міської школи вищої спортивної майстерності м. Київ 20 Серпня 2020 року ПРИСУТНІ: Уповноважена особа Тишкіна Ірина Вадимівна. Усього 1 (одна) особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на сайті Уповноваженого органу у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля: ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років). ID закупівлі: UA-2020-07-29-001338-b Щодо питань порядку денного: Відповідно до п. 16, ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання: 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасникам необхідно надати довідку складену в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання кожного пункту видів послуг (із зазначенням власне чи орендоване). На підтвердження даної вимоги Учасником закупівлі ТОВ «Комінвест» завантажено пакет документів щодо наявності нерухомого майна в частинах: земельної ділянки, нежитлових приміщень. 2. Для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасникам необхідно надати довідку, складеної відповідно до Таблиці 1, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), завірену підписом уповноваженої особи учасника. При цьому Замовником зазначено що: *Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є зобов’язання Учасника, як сторони договору, в постачанні іншій стороні Договору згідно ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є повністю виконаний (завершений) договір за предметом закупівлі 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками специфікаціями до договору та видаткової накладної / актом виконаних робіт.); - лист – відгук* від контрагента про виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Дана вимога учасником закупівлі ТОВ «Комінвест» не виконана. На підставі вищезазначеного, враховуючи: статті 5, 11, 14 та 30 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Київської міської школи вищої спортивної майстерності від 17.04.2020 № 26-Б. ВИРІШЕНО: 1. Надіслати повідомлення про усунення невідповідності в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону в частині виконання: Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій завантажити в систему електронних закупівель довідку складену в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для виконання кожного пункту видів послуг (із зазначенням власне чи орендоване) тобто зазначити наявність обладнання яким буде здійснюватися надання послуг у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завантажити в систему електронних закупівель: - довідка, складена відповідно до Таблиці 1, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), завірену підписом уповноваженої особи учасника. - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками специфікаціями до договору та видаткової накладної / актом виконаних робіт.); - лист – відгук* від контрагента про виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. Надати учаснику 24 години (з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей) на усунення невідповідності. Уповноважена особа Тишкіна І.В.

Документи

21 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:28
Протокол рішення.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 серпня 2020 17:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі