Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщень та харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 (проспект Перемоги, 197 Чернігів 14013) управління освіти Чернігівської міської ради»)
Очікувана вартість
699 000,00 UAH
UA-2020-07-29-001302-a bb3c0bfb229047f29e14ffa6cf99bd4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Количева Ольга

+380462676319 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Вебсайт: http://osvita.ch.ua/
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Количева Ольга
+380462676319
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 14:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 14:19
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:32
Очікувана вартість: 699 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщень та харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 (проспект Перемоги, 197 Чернігів 14013) управління освіти Чернігівської міської ради»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14013, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Перемоги, 197
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 14:15
Проєкт договору.docx
29 липня 2020 14:15
Спрощена кап.ремонт ЗЗСО _7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 30 липня 2020 12:31
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:01
Прошу надати уточнення стосовно умов оплати а саме: в договорі згідно пункту . 3.3. Оплата робіт згідно проводиться Замовником наступним чином: Після підписання договору, Замовник зобов’язується здійснити авансування Підрядника шляхом перерахунку коштів на його поточний рахунок, згідно рахунку-фактури у розмірі, що не перевищує 30% від вартості проведення робіт, а в оголошенні про проведення спошеної закупівлі. Умови оплати: поставка товарів, післяплата, 100 %, протягом 30 робочих днів на підставі актів виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 у безготівковому порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до інформації розміщеної в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу зазначено, що умови передбачають 30% авансування (на придбання матеріалів) та 70% післяплата за виконані роботи, що відповідає умовам проєкту договору. У Документації (оголошенні) було допущено технічну помилку.
Розрахунок ціни
Дата подання: 03 серпня 2020 10:02
Дата відповіді: 03 серпня 2020 17:44
У тендерній документації Замовник зазначає сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf та ims), просимо внести зміни ims на imd, у зв'язку з тим, що формат ims учасник не має. Просимо роз'яснити чи не є вимоги пункту 5 і пункту 16 однаковими
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. У зв’язку з тим, що кошторисна документація складається у форматі ims, при визначенні формату для договірної ціни Замовником було допущено технічну помилку. Необхідний формат для подання договірної ціни - imd.
Відповідно до п.5 Документації Учасник має надати копію Свідоцтва платника податку (на додану вартість/єдиного податку), а згідно п.16 - копію Витягу платника податку (на додану вартість/єдиного податку).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нікирбуд 612 762,99
UAH з ПДВ
612 762,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ" 696 720,00
UAH з ПДВ
689 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:56
витяг.pdf
07 серпня 2020 12:56
IMD.imd
07 серпня 2020 12:56
налоговая.pdf
07 серпня 2020 12:56
Договір.pdf
07 серпня 2020 12:56
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 12:56
умови договоруpdf.pdf
07 серпня 2020 12:56
Технічне завдання.pdf
07 серпня 2020 12:56
санкціїpdf.pdf
07 серпня 2020 12:56
Працівники.pdf
07 серпня 2020 12:56
кошторис.pdf
07 серпня 2020 12:56
Загальні відомості.pdf
07 серпня 2020 12:56
Пізнайко.pdf
07 серпня 2020 12:56
Освіта.pdf
07 серпня 2020 12:56
досвідpdf.pdf
07 серпня 2020 12:56
дозвіл.pdf
07 серпня 2020 12:56
дозвіл 1.pdf
07 серпня 2020 12:56
Відсутність кредитів.pdf
07 серпня 2020 12:56
Виписка з єд.реєстру.pdf
07 серпня 2020 12:56
Document_USR_1006987767.rtf
07 серпня 2020 12:56
1 установчі документи.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:44
Підсумкова відомість
14 серпня 2020 16:43
Локальний кошторис
14 серпня 2020 16:43
ЗВВ
14 серпня 2020 16:43
Договірна ціна
14 серпня 2020 16:43
Пропозиція
14 серпня 2020 16:43
IMD
07 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:39
18. Стаття 17.pdf
07 серпня 2020 10:39
14. довідки з банку.pdf
07 серпня 2020 10:38
60.imd
07 серпня 2020 10:38
21. Довідка.pdf
07 серпня 2020 10:38
7.7. календарний графік.pdf
07 серпня 2020 10:38
7.6 розрахунки за 2019р.pdf
07 серпня 2020 10:38
7.5 довідка норми ДСТУ.pdf
07 серпня 2020 10:38
7. Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 10:38
6. Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 10:38
5.Пдв.pdf
07 серпня 2020 10:38
3. Повноваження.pdf
07 серпня 2020 10:38
2. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нікирбуд

ПП "БУД-АРВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нікирбуд
#39832757
Відхилено 612 762,99
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 14:02
ПП "БУД-АРВЕСТ"
#35385371
Переможець 689 730,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:50

Документи

Документи

17 серпня 2020 16:50
протокол ЗНЗ 7.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ"
#35385371
689 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 16:50
протокол ЗНЗ 7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:14
ду 5 дог 850.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:25
ду 4 дог 850.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:37
дод.угода 2 до дог.850.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 11:33
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 12:21
ду2 дог.850.PDF зміни до договору
28 вересня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:17
ДУ1 до дог.850.PDF зміни до договору
11 вересня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:20
дог.850.PDF укладений
25 серпня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 850
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 850
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 850
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 850
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 850
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 667 213,20
UAH (в тому числі ПДВ 111 202,20 UAH)