Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по просп. Героїв, 40 у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
18 900,00 UAH
UA-2020-07-29-001242-c 6aa6859a3df4414ea044c8ffaa5e7feb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення авторського нагляду виконується в порядку та на умовах, визначених Договором, додержуючись вимог Постанови КМ України від 11.07.2007 № 903 "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури" (зі змінами), згідно з ДСТУ-Н Б А.2.2-11-2014 "Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом" та вимог статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по просп. Героїв, 40 у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Виконкомівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт, щодо здійснення авторського нагляду Виконавцем, здійснюється Замовником після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

29 липня 2020 10:01
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРЮЧКОВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2066101518
Переможець 18 900,00
UAH
29 липня 2020 10:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 10:03
29-07-1.pdf укладений
29 липня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 09:29
ДУ №1.pdf укладений
18 серпня 2020 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згода сторін