Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов’язані з доопрацюванням комплектів екологічно-чистих туалетів пасажирських вагонів
Services related to the completion of sets of environmentally friendly toilets for passenger cars
Очікувана вартість
3 891 360,00 UAH
UA-2020-07-29-000910-a 1758484ea9604e5da1f1ca06e3ea4618
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Серневич Сергій Петрович
+38 (056)793-12-22
Бусурулов Вадим Олександрович
38(056) 793-22-53, моб. +38(093)104-40-31
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Sernevich Sergey Petrovich
+38 (056)793-12-22
Bycyrylov Vadim Alekcandrovich
38(056) 793-22-53, моб. +38(093)104-40-31

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 891 360,00 UAH з ПДВ
Publication date: 29 липня 2020 12:14
Enquiries until: 29 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 04 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 3 891 360 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 31.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 31.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання інформації
Дата подання: 29 серпня 2020 13:25
Просимо вказати, до якого типу комплектів екологічно - чистих туалетів пасажирських вагонів плануються послуги пов’язані з доопрацюванням
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-000910-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113176
Дата подання: 17 серпня 2020 17:57
Вимога.
Просимо внести зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 16:16
Ваша вимога опрацьована та повідомляється наступне:
З метою забезпечення якісного виконання вимог заявлених у Додатку 1 ТД (технічному завданні) надання послуги повинно бути виконано на підставі технічних умов (ТУ) на виготовлення екологічно-чистих та вакуумних туалетів (ЕЧТ); проекту встановлення ЕЧТ на вагон ЦМО і ЦМК, який узгоджено з структурним підрозділом «Київське ПКТБ РС» Філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниці». Так я дані вироби (ЕЧТ) експлуатуються саме підрозділами АТ «Укрзалізниці» то відповідно і аналогічні договори на надання послуг з виготовлення та/або технічного обслуговування та/або ремонту екологічно-чистих та/або вакуумних туалетів пасажирських вагонів (обладнання) повинні бути саме з виробничими або структурними підрозділами АТ «Укрзалізниці».
Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 17:57
Вимога ЕЧТ 17.08.2020.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-29-000910-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113176
Скарга.
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

01 вересня 2020 14:49
скарга ЕЧТ 01.09.2020.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 238 160,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 360,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37140 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 1 238 160,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 360,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 жовтня 2020 13:40
Auction planned date: 15 жовтня 2020 13:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги пов’язані з доопрацюванням комплектів екологічно-чистих туалетів пасажирських вагонів
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Services related to the completion of sets of environmentally friendly toilets for passenger cars
CPV: 50220000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 31.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:37
Кінець періоду оскарження: 28 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 28 вересня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В порушення ст. 24 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме: протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення не надано роз’яснення на звернення та не оприлюдненя його в електронній системі закупівель, в зв’язку з відсутністю кворуму тендерного комітету. Дане порушення неможливо усунути в зв’язку з неможливістю поновлення або продовження строку. Також по результату запита учасника виявлено значний недолік технічного завдання (Додатку 1 ТД), що в свою чергу призводить до порушення ст. 5 ЗУ «про публічні закупівлі», зокрема - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відмінити процедуру закупівлі 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги пов’язані з доопрацюванням комплектів екологічно-чистих туалетів пасажирських вагонів), UA-2020-07-29-000910-a на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», а саме порушення ст. 24 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме: протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення не надано роз’яснення на звернення та не оприлюдненя його в електронній системі закупівель, в зв’язку з відсутністю кворуму тендерного комітету. Дане порушення неможливо усунути в зв’язку з неможливістю поновлення або продовження строку. Також по результату запита учасника виявлено значний недолік технічного завдання (Додатку 1 ТД), що в свою чергу призводить до порушення ст. 5 ЗУ «про публічні закупівлі», зокрема - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Документи:
17 вересня 2020 16:37
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:36
Протокол відміна.doc
17 вересня 2020 16:36
ПОВ відміна.docx