Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду за капітальним ремонтом приміщень їдальні буд. № 10/16 ВМКЦ ЦР м. Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, 185
Очікувана вартість
564 776,40 UAH
UA-2020-07-29-000869-a c79ef59d220f4520a0b89eda61fc783e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманський Олександр Борисович

+380432278398 uman1955@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Код ЄДРПОУ: 08320218
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87
Контактна особа: Уманський Олександр Борисович
+380432278398
uman1955@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 12:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 12:03
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:21
Очікувана вартість: 564 776,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Згідно з наявною потребою в закупівлі. Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного нагляду за капітальним ремонтом приміщень їдальні буд. № 10/16 ВМКЦ ЦР м. Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, 185
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування - кошти Державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:59
Вимоги до предмета закупівлі.docx
29 липня 2020 11:59
кваліфікаційні критерії.doc
29 липня 2020 11:59
Проект договору ТН ВМКЦ ЦР.docx
30 липня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:59
Вимоги до предмета закупівлі.docx
29 липня 2020 11:59
кваліфікаційні критерії.doc
29 липня 2020 11:59
Проект договору ТН ВМКЦ ЦР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по суммі аналогічних договорів
Дата подання: 29 липня 2020 22:22
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:05
Згідно тендерної документації необхідно надати два аналогічних за предметом спрощеної закупівлі договори, вартістю не менше 100 тис. грн. Просимо уточнити загальну суму по двох договорах сумарно 100 чи 200 тисяч?
Відповідь: Замовник має на меті отримати документальне підтвердження щодо досвіду надання послуг аналогічного характеру. Для цьог ми просимо підтвердити в учасника наявності не менше договорів вартісттю не менше 100,0 тис.грн. кожен. Це складає тільки пяту частину від нашого доовору. Просимо надати підтвердження саме в такій інтерпритації. Бажаємо успіху!.
Уточнення
Дата подання: 30 липня 2020 09:14
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:39
Чи буде визнано як аналогічні договори, договори на здійснення технічного нагляду за новим будівництвом группи житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями, категорія складності СС2.
Відповідь: Головне щоб аналогічний договір передбачав надання послуг з технагляду за будь якими будівельними роботами (нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція) на суму не менше 100,0 тис. грн.
Уточнення
Дата подання: 30 липня 2020 11:31
Дата відповіді: 30 липня 2020 12:40
Обгрунтуйте будьласка наявність в учасника електронного тахеометра. Та чи буде порушенням вимог документації наявність у учасника оптичного нівеліра та теодоліта замість тахеометра?
Відповідь: Вимога Замовника щодо наявності в Учасника спеціальних приладів які забезпечують якісний контроль за виконаними роботами носить інформативний характер. В Учасника повинен бути комплект вимірювальних приладів, який без обмежень дозволить здійснювати інструментальний контроль якості робіт. Замовник навів основні сучасні вимірювальні прилади, які доцільно мати у своєму розпорядженні Учаснику. Якщо він організує надання послуг з технагляду, використовуючи інші вимірювальні прилади, Замовник не буде заперечувати. Головне щоб ці прилади забезпечували проведення достовірних замірів, які необхідно виконувати в процесі надання послуг з технагляду.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-000869-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОЛЕСНІЧЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1917905932
Дата подання: 18 серпня 2020 11:12
Про скасування рішення Уповноваженої особи КЕВ м. Вінниця, щодо визнання пропозиції ТОВ "БКП "Румб" такої,що відповідає вимогам оголошення UA-2020-07-29-000869-а
Оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:40
Шановний Іване Олександровичу! Ваше звернення уважно розглянуто Замовником. По сутті піднятих Вами в звернені питаннях можемо повідомити наступне:
1. Технічний нагляд за виконанням робіт з капітального ремонту будівель та за новим будівництвом по своїй сутті абсолютно тотожні. Більш того, усім зрозуміло, що обсяг послуг з технагляду за новим будівництвом завжди більше ніж технагляд за роботами з капітального ремонту. Тому Замовника влаштовує документальне підтвердження у тому числі і наявного досвіду з надання послуг технічного нагляду в процесі виконання нового будівництва.
Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року № 668 до поняття капітальне будівництво відноситься нове будівництво, реконструкція будівель і споруд, реставрація та капітальний ремонт. Тому Замовник не вбачає невідповідності тому, що Переможець процедури підтвердив свій досвід інформацією про аналогічні договори шляхом публікації документів з проведення технагляду за новим будівництвом.
2. Замовник у своїх вимогах до Учасників закупівлі веде мову про підтвердження досвіду в наданні аналогічних послуг шляхом публікації інформації саме про два аналогічні договори, а не договори по двох об’єктах. Переможець правильно виконав вимогу Замовника і надав інформацію про два аналогічні договори.
3. Замовник вимагав від Учасників надання інформації про виконання аналогічних договорів з документальним підтвердженням їх успішного виконання. В підтвердження цієї вимоги Переможець процедури надав Акти виконаних послуг та відгук від контрагентів з яких достовірно видно, що заявлені договори виконані в повному обсязі. Про акти готовності об’єктів або будь які сертифікати мова в вимогах Замовника не вилась. Тому вимагати дані документи від Учасників немає ніякої підстави та і потреби в них немає.
4. Перевірка технічних аспектів виконання договорів, які наданні Учасниками як аналогічні, не входить в компетенцію Замовника. Правомірність підписання таких договорів та порядок їх виконання Замовником не контролюються і це не передбачено вимогами до Учасників.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що Ваша скарга безпідставна і не може бути врахована Замовником. Своє рішення щодо визначення переможця в спрощеній процедурі закупівлі послуг з технічного нагляду за капітальним ремонтом приміщення їдальні будівля №10/16 ВМКЦ ЦР код за ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-000869-а Замовник залишає без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 11:12
Вимога.pdf

Документи

20 серпня 2020 14:32
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ" 223 125,00
UAH з ПДВ
223 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЛЕСНІЧЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 423 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄСМ КІТОВРАС" 552 776,40
UAH з ПДВ
333 333,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:57
002. Статут ТОВ БКП РУМБ.pdf
04 серпня 2020 11:57
001. Рішення.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:55
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:55
Підв.кваліфікації КД.jpg
07 серпня 2020 11:55
Підв.квал.ІТН.jpg
07 серпня 2020 11:55
Паспорт колесніченко.pdf
07 серпня 2020 11:55
Наказ призн.кв.спец-та.pdf
07 серпня 2020 11:55
Лист відгук ВААС.pdf
07 серпня 2020 11:55
Код Колесніченко.pdf
07 серпня 2020 11:55
Кв.серт.кошторисна док.jpg
07 серпня 2020 11:55
Кв.серт.Консультант.jpg
07 серпня 2020 11:55
Кв.серт.ІТН.jpg
07 серпня 2020 11:55
ЄП Колесніченк.jpg
07 серпня 2020 11:55
Довідка про учасника.pdf
07 серпня 2020 11:55
Довідка досвід.pdf
07 серпня 2020 11:55
Довідка Аналог.дог.pdf
07 серпня 2020 11:55
Відгук Сосонка.pdf
07 серпня 2020 11:55
ВІдгук ВФ СБЕЦ.pdf
07 серпня 2020 11:55
Відгук ВРДА.pdf
07 серпня 2020 11:55
Відгук Вороновиця.pdf
07 серпня 2020 11:55
Витяг ЄДР код доступу.pdf
07 серпня 2020 11:55
Виписка ЄДР завірена.pdf
07 серпня 2020 11:55
АналогДогСосонка.pdf
07 серпня 2020 11:55
Аналог Стадниця.pdf
07 серпня 2020 11:55
Аналог Вороновиця.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:32
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:32
дог3.pdf
07 серпня 2020 11:32
дог2.pdf
07 серпня 2020 11:32
дог1.pdf
07 серпня 2020 11:32
СІГНЕТ.pdf
07 серпня 2020 11:32
Довідка про ТОВ.docx
07 серпня 2020 11:32
Статут 9.pdf
07 серпня 2020 11:32
Статут 8.pdf
07 серпня 2020 11:32
Статут 7.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 6.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 5.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 4.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 3.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 20.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 2.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 19.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 18.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 17.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 16.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 15.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 14.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 13.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 12.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 11.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 10.pdf
07 серпня 2020 11:31
Статут 1.pdf
07 серпня 2020 11:31
Наказ Румянцев.pdf
07 серпня 2020 11:31
Протокол КІТОВРАС (2).pdf
07 серпня 2020 11:31
Протокол КІТОВРАС (1).pdf
07 серпня 2020 11:31
Протокол №3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ"

ФОП "КОЛЕСНІЧЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄСМ КІТОВРАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ"
#42982113
Переможець 223 125,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 18:39

Документи

17 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУМБ"
#42982113
223 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:33
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2023 20:33
акт звірки укладений
26 вересня 2023 20:31
Електронний підпис укладений
26 вересня 2023 20:27
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
06 вересня 2023 20:45
Електронний підпис укладений
06 грудня 2022 16:48
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
06 грудня 2022 16:47
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2022 17:19
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
10 жовтня 2022 17:18
Електронний підпис укладений
12 липня 2022 12:17
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
12 липня 2022 12:16
Електронний підпис укладений
18 травня 2022 16:56
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
18 травня 2022 16:54
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 11:05
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
07 квітня 2022 10:52
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 16:51
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 08:35
Додаткова угода №1 зміни до договору
25 травня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 11:34
договір зміни до договору
04 вересня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1465
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 135 664,60
UAH